abdulvedud
Kayıtlı Kullanıcı
- Katılım
- 29 Mar 2009
- Mesajlar
- 144
- Tepki puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 37
şimdi gelelim rabıtaya
Faruk Beşer Evliya ve Rabıta - YouTube şimdi bu hakkaten yanlış durum bu linki izleyin sonra Genclerle Sohbet, 26.05.90, 2. Bolum Prof. Dr. M. Esad Cosan - YouTube şimdi anlayın yanlış ekoller olabilir bu 2. video bildiğiniz gibi PROF dr. ESad hocaefendi .ilahiyat bölümü hadis kürsüsü prof.ü muhaddis bu adam ben bilmem cahilim ama bu adam bilir Hilye nedir ( peygamberimizin vasıflarını anlatan hadislere denir)şimdi hilye hadislerine gelelim Hilye-i Saadet (Resulullahn grn) .:.: [url]www.dinimizislam.com :.:.[/url] şimdi hilye hadisi hususunda anlatılan rivayet ehli beyti üzülmüş sen vefat edince yüzünü unutacağız demişler hz ali ve hz. fatıma efendilerimiz sonra şemail hadisleri çıkmış meydana faruk beşer hocanın videosundaki ekollere bakıp rabıta şirk demek bağnazlık ve ahmaklıktır. peygamber uyumaz asla sevr mağarasında peygamberin nuru dinlenirken(peygamber başını hz. ebubekirin göğüsüne yaslamış) alnından aks etme orda gerçekleşmiş diyorlar bunu birileri araştırsın kesin diyemiyorum buna bir beni onaylasın hz ebu bekire aks etmiştir. lakin bundan sonrası sahihtir hz. ebubekirin aklından peygamber hiç çıkmamış hz. ömer efendimiz derki sahih buharide internette okudum bunu . hz. ebubekir o 3 günü ömer ve ailesinden daha hayırlıdır. bu o anların ne kadar nurlu anlar olduğunu anlatır zaten ashabta başkasına kuranda iki kişinin ikincisi diye o anı kastedilerek seslenilmemiş (tevbe suresi)
ubey ibni selül vakasından hz ömer itiraz etti (fethullah hoca efendinin sohbetlerinde var) hz. ebubekir sıddıkıyet makamıyla peygamber diyosa doğrudur dedi her zaman o mağaradaki anların aksıyla peygambere muhalefet olmamıştır. hz .ömer haklı çıktı peygamber efendimiz ve ebubekir efendimiz ağladılar Allah hükmüne aykırı bir işe yönelecektik diye. hz ömer efendimiz de peygamber haksız çıktı diye ağladı her anda rabıtalıydı 2 efendimizde benim hilyemi okuyan beni görmüş gibidir hadisine dayanarak Allah velilerini ve peygamberini görür gibi olmak hali iyidir niye mesela tekbaşınasın günaha gircen seni kimse görmüyo Allah biliyo o an aklına peygamber gelse veli kullar gelse utanırsın yanında varmış gibi görürsün son olarak esad hocaefendiyle kapatıyorum Rabıta - Prof. Dr. M. Esad Cosan - YouTube
Bari bilmeyen bilmediği şeyi konuşmasada akıllar karışmasa burda mekan değiştirme olunca akıl kaybolur demiş esad hoca işte akıl kaybolunca ben hakkım falan der imamı rabbanı mektubatta derki o hal sadece hal olanı bağlar ohalde o alim ölse aklını kaybedip ne dediğini bilmediği için sorumlu değildir. der. şimdi mehmet akifte de bu hal vardır. bir şiirinin sonunda yok musun adli ilahi demiş o halde aklı gitmiş halbuki kafir değildir. o hal onu bağlar başkası dese kafir olur bende o hali niyet ediyorum dese olmadığı halde o hali arzulaması kafirliktir. vesselam
Faruk Beşer Evliya ve Rabıta - YouTube şimdi bu hakkaten yanlış durum bu linki izleyin sonra Genclerle Sohbet, 26.05.90, 2. Bolum Prof. Dr. M. Esad Cosan - YouTube şimdi anlayın yanlış ekoller olabilir bu 2. video bildiğiniz gibi PROF dr. ESad hocaefendi .ilahiyat bölümü hadis kürsüsü prof.ü muhaddis bu adam ben bilmem cahilim ama bu adam bilir Hilye nedir ( peygamberimizin vasıflarını anlatan hadislere denir)şimdi hilye hadislerine gelelim Hilye-i Saadet (Resulullahn grn) .:.: [url]www.dinimizislam.com :.:.[/url] şimdi hilye hadisi hususunda anlatılan rivayet ehli beyti üzülmüş sen vefat edince yüzünü unutacağız demişler hz ali ve hz. fatıma efendilerimiz sonra şemail hadisleri çıkmış meydana faruk beşer hocanın videosundaki ekollere bakıp rabıta şirk demek bağnazlık ve ahmaklıktır. peygamber uyumaz asla sevr mağarasında peygamberin nuru dinlenirken(peygamber başını hz. ebubekirin göğüsüne yaslamış) alnından aks etme orda gerçekleşmiş diyorlar bunu birileri araştırsın kesin diyemiyorum buna bir beni onaylasın hz ebu bekire aks etmiştir. lakin bundan sonrası sahihtir hz. ebubekirin aklından peygamber hiç çıkmamış hz. ömer efendimiz derki sahih buharide internette okudum bunu . hz. ebubekir o 3 günü ömer ve ailesinden daha hayırlıdır. bu o anların ne kadar nurlu anlar olduğunu anlatır zaten ashabta başkasına kuranda iki kişinin ikincisi diye o anı kastedilerek seslenilmemiş (tevbe suresi)
ubey ibni selül vakasından hz ömer itiraz etti (fethullah hoca efendinin sohbetlerinde var) hz. ebubekir sıddıkıyet makamıyla peygamber diyosa doğrudur dedi her zaman o mağaradaki anların aksıyla peygambere muhalefet olmamıştır. hz .ömer haklı çıktı peygamber efendimiz ve ebubekir efendimiz ağladılar Allah hükmüne aykırı bir işe yönelecektik diye. hz ömer efendimiz de peygamber haksız çıktı diye ağladı her anda rabıtalıydı 2 efendimizde benim hilyemi okuyan beni görmüş gibidir hadisine dayanarak Allah velilerini ve peygamberini görür gibi olmak hali iyidir niye mesela tekbaşınasın günaha gircen seni kimse görmüyo Allah biliyo o an aklına peygamber gelse veli kullar gelse utanırsın yanında varmış gibi görürsün son olarak esad hocaefendiyle kapatıyorum Rabıta - Prof. Dr. M. Esad Cosan - YouTube
Bari bilmeyen bilmediği şeyi konuşmasada akıllar karışmasa burda mekan değiştirme olunca akıl kaybolur demiş esad hoca işte akıl kaybolunca ben hakkım falan der imamı rabbanı mektubatta derki o hal sadece hal olanı bağlar ohalde o alim ölse aklını kaybedip ne dediğini bilmediği için sorumlu değildir. der. şimdi mehmet akifte de bu hal vardır. bir şiirinin sonunda yok musun adli ilahi demiş o halde aklı gitmiş halbuki kafir değildir. o hal onu bağlar başkası dese kafir olur bende o hali niyet ediyorum dese olmadığı halde o hali arzulaması kafirliktir. vesselam