Azerbaycan_li
Kayıtlı Kullanıcı
- Katılım
- 8 Ocak 2010
- Mesajlar
- 1,201
- Tepki puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 37
..........
Buraya link koyabilmem için 50 tane mesajım olması gerekiyormuş. Delilim olduğunu ve buraya ekleyeceğimi söylediğim halde sizin hakkımda fitneci demeniz doğru mu? Ortaya bir laf atıp kaçacak olsam buraya ses kaydını ekleyeceğimi söylemezdim. Link koyabilmem için bir kaç mesaj daha yazmam gerekiyormuş.
Mesaj sayısı 50 ye gelene kadar ilk önce buraya tağuta muhakeme olma konusunda alimlerin görüşlerini aktarayım ondan sonra dinleyeceğiniz ses kaydını alimlerin görüşleriyle mukayese edersiniz. İnşaAllah 50 mesajım olduğunda yaptığım ilk iş buraya ses kaydının linkini vermek olacak.
Kur'an ve sünnet hüccet değil midir? Hangi durumlarda hüccet ikamesi gerekir bana yazar mısın ?
"Kim kardeşine "Ey kafir" derse bu söz ikisinden birine isabet eder." (Buhari)
Sen bu hadisin ne manaya geldiğini biliyor musun? Açıklamasını, hangi durumlarda geçerli olacağını vs. ?
Rasûlullah Sallallahu Aleyhi ve Sellem Mekke üzerine yürümeye hazırlandığı zaman, Hatıb b. Ebi Beltea Kureyş'e bir mektub yazdı. Mektupta Rasûlullah Sallallahu Aleyhi ve Sellem'in Mekke üzerine yürüyeceğini onlara haber veriyordu. (Siyeri İbni Hişam)
Mektup Rasulullah (s.a.s)'e haber verildi ve mektup Mekke'ye ulaşmadan evvel yakalandı.
Bunun üzerine Ömer b. el-Hattab Radıyallahu Anhu şöyle dedi:
"Ya Rasulallah! Beni bırak onun boynunu vurayım. Çünkü adam münafık olmuş."
Rasûlullah Sallallahu Aleyhi ve Sellem de şöyle dedi:
"Ya Ömer nereden biliyorsun? Allah, Bedir gününde, Bedir ashabını gördü ve şöyle dedi: "Dilediğinizi yapınız, sizi affettim." (Siyeri İbni Hişam)
Ömer (r.a), Hatıb (r.a)'ı tekfir etti, malını ve canını helal saydı. Rasulullah (s.a.s) ise Hatıb (r.a)'ın kafir olmadığını söyledikten sonra dönüp Ömer (r.a)' e "ey Ömer sen kardeşini tekfir ettin o yüzden kendin kafir oldun" demedi!! Senin düz mantığınla olması gerekirdi! Sözlerinin nelere yol açacağını önce bir tart ondan sonra konuş. Bu Hadisin açıklamasını ve nerede uygulanacağını önce bir öğren sonra hükmü uygula. Bir kaç mesaj önce "tekfire ehil değilim" diyordun ya gerçekten de değilsin.
Yapma gözünü seveyim,bu ülkenin en iyi partisi hakkında iki laf ettim diye tağuta hizmetkar ettin beni,her mesajında erzurumli yi tağutları ile başbaşa bırakın diye yazılar yazdın,bu ülke düzeninde ister sağ ister sol parti başa gelsin kime oy kullanırsak kullanalım tağuta hizmet edecektik demediniz mi?,hani sisteme hizmet tağuta hizmetti,oy kullanmak sistemi beğenmekti aynı zamanda sistemi savunmaktı,ebu hanzala da demekki beni yüksek mahkeme yargılasın demekle sistemin tağut mahkemesini kabul etti buda sistemi kabul etti demektir,ya bu ebu hanzala bunca seslendirdiği ses kayıtlarında sövdüğü sistemi neden acaba kabul etti,yoksa bu ebu hanzalalar ses kayıdı hocasımı,fasa fisomu,magazin hocasımı,hele buna bir açıklık getirin bakalım,
SENATOR sanada atrı diyeceğim var,hiç bir müslüman kul islamiyeti senin gibi ateşli savunupta rumuzunu AMERİKANIN meclisini oluşturan halkın oy ile seçtiği kişilere verilen adı kullanmaz yazıklar olsun ki dün seçim ve seçmen hakkında bir ton laf ettin herkesi kafirlikle suçladın da adınada _SENATÖR_ demişsin,seninde yazdığınla kendine verdiğin isim çelişiyor,yoksa sende görüntü müslümanımısın?ALLAH rızası için kafanızda dini farklı yormayın haklı olduğunuz konularda bile haksız duruma düşüyorsunuz...
"Kim kardeşine "Ey kafir" derse bu söz ikisinden birine isabet eder." (Buhari)
Sen bu hadisin ne manaya geldiğini biliyor musun? Açıklamasını, hangi durumlarda geçerli olacağını vs. ?
Rasûlullah Sallallahu Aleyhi ve Sellem Mekke üzerine yürümeye hazırlandığı zaman, Hatıb b. Ebi Beltea Kureyş'e bir mektub yazdı. Mektupta Rasûlullah Sallallahu Aleyhi ve Sellem'in Mekke üzerine yürüyeceğini onlara haber veriyordu. (Siyeri İbni Hişam)
Mektup Rasulullah (s.a.s)'e haber verildi ve mektup Mekke'ye ulaşmadan evvel yakalandı.
Bunun üzerine Ömer b. el-Hattab Radıyallahu Anhu şöyle dedi:
"Ya Rasulallah! Beni bırak onun boynunu vurayım. Çünkü adam münafık olmuş."
Rasûlullah Sallallahu Aleyhi ve Sellem de şöyle dedi:
"Ya Ömer nereden biliyorsun? Allah, Bedir gününde, Bedir ashabını gördü ve şöyle dedi: "Dilediğinizi yapınız, sizi affettim." (Siyeri İbni Hişam)
Ömer (r.a), Hatıb (r.a)'ı tekfir etti, malını ve canını helal saydı. Rasulullah (s.a.s) ise Hatıb (r.a)'ın kafir olmadığını söyledikten sonra dönüp Ömer (r.a)' e "ey Ömer sen kardeşini tekfir ettin o yüzden kendin kafir oldun" demedi!! Senin düz mantığınla olması gerekirdi! Sözlerinin nelere yol açacağını önce bir tart ondan sonra konuş. Bu Hadisin açıklamasını ve nerede uygulanacağını önce bir öğren sonra hükmü uygula. Bir kaç mesaj önce "tekfire ehil değilim" diyordun ya gerçekten de değilsin.
Baştan şunu söyleyim neden böyle bir nick aldığımı sordum.Sen direk kafirlerin parlementerlerine bağladıysan bu nicki benim umrumda değil...
Ben oy kullanan herkes kafir demedim.Umumi tekfir ve muayyen tekfir konusunu okuman gerekli..
Bİr insan oy kullanır lakin tevil ettiğinden mi, ikrahtan mı yoksa bu demokrasiyi desteklediğinden mi yada bir tağutu desteklediğinden mi oy verdi o araştırılır.Yani kısaca bu kişi hüccet ikamesi yapılır.Eğer demokrasi rejiminden medet umduğu için tağutlarını desteklediğini açıkça söylüyorsa buna hüccet ikame edilmeden tekfir edilmesi haktır...
Onun için tekrar söylüyorum Zahiren oy kullanan kafirdir, şuan zahiren polis ve askerlerin küfürde oldukları gibi...Lakin muayyen olarak ele aldığımızda gerekli şartlar göz önüne alınır..
Bu arada Ebu hanzala hocanın ben tam olarak ne dedi onu duymadan ne şart altında hangi delile bianen böyle birşey dediğini bilmiyoruz onun için kişi hakkında sarih bir delil olmadığına göre kendisine böyle bir söz isnad etmek yanlıştır...Kaldı ki tağutları red etme konusunda zaten ilim talebeleri kendisinden ders alır böyle bir durumda kendisinin tağutu red etmediğini söylemek kendisine yapılan büyük bir iftiradır...
Siyer kaynaklarından delil getirmeye kalkışma.Kaldıki son paragraftaki yazılanlar senin görüşlerin bundan dolayı hakla kendi batıl sözlerini karıştırma.
Baştan şunu söyleyim neden böyle bir nick aldığımı sordum.Kime sordun sana zorlamı verdiler herkes kendi rumuzunu kendi yazıyor,bak herkesin bir rumuz sebebi var,kimin adı,kimin şehri,kiminin ülkesi,kimisi dini,kimisi ilmi,herkesde kendi rumuzunu isteyerk kendi seçer,senin rumuzun neden TAĞUT dediğin bir sisteme ait,yahu daha kendinize adam gibi bir rumuz koyamıyorsunuz,sonra hüccetül islam kesiliyorsunuz,_SENATOR_ ne demek ???Sen direk kafirlerin parlementerlerine bağladıysan bu nicki benim umrumda değil...Yok direk bağlamadım zaten kafirlerin parlementosunun seçimle,oraya giren vekillerine verilen ismin hemde ingilizce verisyonu olarak yani gramerine sadık kalarak yazmışsın _SeNaToR_,hani ALLAH RASULU s.a.v kafirlerde gördüğünüze özenmeyin zıddını yapın diyordu...
Ben oy kullanan herkes kafir demedim.Bu ülkede oy kullanan herkes tağut sistemini destekliyor diyenler,umuma açık olarak konuştular sende onları destekledin ve her yazında benim için ''erzurumliyi tağutları ile başbaşa bırak dedin'' ne ye dayanarak benim tağutu sevdiğimi iddia ettin ? halbuki aşağıda açıkladığın oy kullanma sebeplerine istinaden biz bu ülkeyi en iyi islami yönetim altında tutacağını gördüğümüz partiye oy verdiğimizi bunu dilemenin küfre rıza göstermekten ziyade,küfür sistemini açıkça reddetmektir dedik,ama buna rağmen siz hakkımızdaki söylemlerinize hala aynı uslub ile ''eruzumluyu tağut düzeni ile başbaşa bırakın,buna konuşmak boşuna '' yazdınız Umumi tekfir ve muayyen tekfir konusunu okuman gerekli... Ne umumi tekfir içindeyim ne muayyen tekfir içindeyim,ne bu düzeni destekliyorum neden destekleyene oy veriyorum,düzenin islami olması için attığım oy için bana küfür ehli diyecek adam hakkımı gasp ettiği için sıtına vebal yüklemiştir...
Bİr insan oy kullanır lakin tevil ettiğinden mi, ikrahtan mı yoksa bu demokrasiyi desteklediğinden mi yada bir tağutu desteklediğinden mi oy verdi o araştırılır.Yani kısaca bu kişi hüccet ikamesi yapılır.Eğer demokrasi rejiminden medet umduğu için tağutlarını desteklediğini açıkça söylüyorsa buna hüccet ikame edilmeden tekfir edilmesi haktır... Medet umuyorum ama demokrasi rejimi,laik rejim,yada başka bir yönetim şeklinden değil,bu ülke insanı islamı daha çok duyar,daha çok sever,daha çok şeriat ister diye,baksana ülkedeki küfür ehli bile senden benden daha çok kullanıyor şu cümleyi '' BU HÜKÜMET ÜLKEYE ŞERİAT GETİRECEK '' ,bunu duymak için özel bir alet gerekmiyor,bazı teğuta ait resmi dairelerde bu ses var...
Onun için tekrar söylüyorum Zahiren oy kullanan kafirdir, şuan zahiren polis ve askerlerin küfürde oldukları gibi...Lakin muayyen olarak ele aldığımızda gerekli şartlar göz önüne alınır..
Bu arada Ebu hanzala hocanın ben tam olarak ne dedi onu duymadan ne şart altında hangi delile bianen böyle birşey dediğini bilmiyoruz onun için kişi hakkında sarih bir delil olmadığına göre kendisine böyle bir söz isnad etmek yanlıştır...Kaldı ki tağutları red etme konusunda zaten ilim talebeleri kendisinden ders alır böyle bir durumda kendisinin tağutu red etmediğini söylemek kendisine yapılan büyük bir iftiradır...ebu hanzala olayında daha önce dediğim gibi Abdullah Cafer kardeşin sözüne istinaden VELEVKİ böyle yamış ise diyerek konuya isnad ettik,yoksa bizimde bir kastımız yok...[/QUOTE]
İbn Hişam siyer alimlerinin en güvenilirlerindendir. Önce İbn İshak sonra İbn Hişam siyeri dünyaca ünlüdür. Bunlardan delil getirmeyeceğim de neyden delil getireceğim? Yorumumun neresi batıldır onu bana açıklar mısın? Ömer (r.a), Hatıb (r.a)'ı tekfir etmiş midir etmemiş midir?
_SeNaToR_, Ben "Müslümanı tekfir eden kafir olmaz" demiyorum. Sadece bu hadisin hükmünün her durumda uylanamayacağını söylüyorum. Bu şekilde söylediğimi anladıysan eğer benim anlatmak istediğim o değildir. Nitekim verdiğim hadisede Ömer (r.a)'in elinde bir delil vardı. Müslümanlara karşı kafirlere yardım etmek küfürdür. Bu kaideyi sanırım biliyorsundur. Ömer (r.a) bu kaideye dayanarak söyledi o sözü. Ama ne Hatıb (r.a) bu yaptığı için küfre girdi ne de Ömer (r.a) bir Müslümanı tekfir ettiğin için küfre girdi. İkisi de küfre girmemiştir.
Delilsiz nesiz bir Müslümanı tekfir etmek elbette ki küfürdür.
Muaz bin cebel(r.a) hadisesi ve Aişe(r.a) hadisesi ve Kül hadiseside getirdiğiniz hadiselere örnektir...Buna birşey demiyorum...Ne kadar yapılan iş zahiren küfür olsada sahibinde olan gerekli şartların kalkmaması durumunda hüküm tatbik edilmez.Bunun içindir ki kadılık kurumu vardır..._SeNaToR_, Ben "Müslümanı tekfir eden kafir olmaz" demiyorum. Sadece bu hadisin hükmünün her durumda uylanamayacağını söylüyorum. Bu şekilde söylediğimi anladıysan eğer benim anlatmak istediğim o değildir. Nitekim verdiğim hadisede Ömer (r.a)'in elinde bir delil vardı. Müslümanlara karşı kafirlere yardım etmek küfürdür. Bu kaideyi sanırım biliyorsundur. Ömer (r.a) bu kaideye dayanarak söyledi o sözü. Ama ne Hatıb (r.a) bu yaptığı için küfre girdi ne de Ömer (r.a) bir Müslümanı tekfir ettiğin için küfre girdi. İkisi de küfre girmemiştir.
Delilsiz nesiz bir Müslümanı tekfir etmek elbette ki küfürdür.
ht
tp://
blip.tv/file/get/Davetci-HanzalaMuhakemeTemyiz778.flv
Bunları birleştirin. Link işte budur. Bu konu hakkında özelden konuşursak daha iyi olacak. Nasıl haberleşeceğiz buna siz karar verin. Msn, inspeak vs. Bir program aracılığıyla bu konuyu görüşelim.