Neler Yeni

Hoşgeldiniz İslami Forum Sayfası

Tüm özelliklerimize erişmek için şimdi bize katılın. Kaydolduktan ve oturum açtıktan sonra, konular oluşturabilir, mevcut konulara yanıtlar gönderebilir, diğer üyelerinize itibar kazandırabilir, kendi özel mesajınızı edinebilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz. Ayrıca hızlı ve tamamen ücretsizdir, peki ne bekliyorsunuz?
Blue
Red
Green
Orange
Voilet
Slate
Dark

Ehli sünnet ve şii inancı arasındaki farkların özeti (1 Kullanıcı)

mürmüdük

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
7 Tem 2009
Mesajlar
6,952
Tepki puanı
1
Puanları
0
Yaş
53
Web Sitesi
anadoluhaber.blogcu.com
BELGELERLE ŞİA SAPIKLIĞI
HUMEYNİN SAPIKLIĞI

Humeyni'nin Tahrirul Vesile adlı kitabından; bu fetvasında humeyni aşağıda altı kırmızıyla çizili bölümde; "11. mesele: eşine dübürden ilişkinin caiz olması, bunun şiddetle mekruh olmasından daha kuvvetli bir görüştür. eğer eşinin rızası yoksa ihtiyaten bunu terk
etmelidir." diyor. 12. meselede ise dokuz yaşından küçük eşiyle süt emme çağında olsa bile ona şehvetle dokunup sarılabileceğini söylüyor!



wol_error.gif
Click this bar to view the full image.
adsz-2.jpg

wol_error.gif
Bu resim forum yapısı için yeniden boyutlandırılmıştır. Gerçek Boyut için Buraya tıklayın. Resim Boyutu;
adsz2.jpg
 

mürmüdük

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
7 Tem 2009
Mesajlar
6,952
Tepki puanı
1
Puanları
0
Yaş
53
Web Sitesi
anadoluhaber.blogcu.com
BELGELERLE ŞİA SAPIKLIĞI
Şİİ OLMAYANLAR PÇTR..

Şiilere Göre Ehli Sünnet mensupları Piçtir. Bakın Kuleyni Kafisinde ne diyor!

“Ona: “Bazı arkadaşlarımız muhaliflerine iftira atıyorlar” dedim. Bana: “Sussan iyi olur” dedi ve ekledi: “Vallahi ey Ebû Hamza! Şîamız dışında bütün insanlar fahişe çocuklarıdır.


wol_error.gif
Click this bar to view the full image.
GDS.jpg
 

mürmüdük

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
7 Tem 2009
Mesajlar
6,952
Tepki puanı
1
Puanları
0
Yaş
53
Web Sitesi
anadoluhaber.blogcu.com
BELGELERLE ŞİA SAPIKLIĞI
Aşağıda örneği verilen kitapta Humeyni Peygamber sallallahu aleyhi ve sellem'in tebliğ görevini gerektiği gibi yerine getirmediğini iddia ediyor.


wol_error.gif
Click this bar to view the full image.
HRWH.jpg
 

mürmüdük

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
7 Tem 2009
Mesajlar
6,952
Tepki puanı
1
Puanları
0
Yaş
53
Web Sitesi
anadoluhaber.blogcu.com
BELGELERLE ŞİA SAPIKLIĞI
AYETULLAH ASFAHANİYE GÖRE KURAN TAHRİFİ
Şia alimlerinden sayılan Ayetullah El-Fani Elasfahani "Ara'un Havle-l Kur'an" adlı
eserinde, Şia alimlerin çoğu Kur'an tahrif
edildiğine inandıklarını itiraf ediyor!


TERCUMESI:

" Beşinci soru: Kur'an Tahrif edildi diyenler kim ve delilleri ne?
Cevap: Muhaddis ve Hafızlardan bir cemaat Noksan ile tahrif edildiğini tesbit ettiler, onda Noksan Tahrifini (yani Kur'anda (haşa) eksiklik olduğu anlamına geliyor) kabul ediyorlar.

Bildiğime göre onlardan ilk olarak Ali Bin İbrahim
Tefsiri, içinde ... .."

"Tefsiru-l Kummi" eserinden bir alıntı ile devam ediyor, daha sonra şöyle devam etmekte:

"Buda El-Kelini'nin rivayet ettiği hadislerden
anlaşılıyor, ki kendisi bu konu ile ilgili -Kuran
tahrifini kasdediyor- zahir bütün hadisleri talik
(yorum) yapmadan rivayet ediyor, Sayin El-
Cezairi'de aynı yolda gidip Tahrif konusunu
"Tehzibeyn Serhi" nde ele aldı, Fakat bunu daha geniş bir şekilde "Menbeu-l Hayat" isimli risalesinde ele aldı.



wol_error.gif
Click this bar to view the full image.
FF.jpg


wol_error.gif
Click this bar to view the full image.
FFFF.jpg


Untitled-4-1.jpg


Altı çizili yerin tercümesi:

Ali bin Hüseyin (as)'ın yanında idim. Ona "Şüphesiz ki sen benim katımda haksın. Bana
Ebubekir ve Ömer adlı iki şahıs hakkında haber verir misin dediğimde Ali'nin oğlu
Hüseyin (as): "İkisi de kafirdir. Bu ikisini seven de kafirdir"



wol_error.gif
Click this bar to view the full image.
FLJHY.jpg

GDSHS.jpg
 

mürmüdük

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
7 Tem 2009
Mesajlar
6,952
Tepki puanı
1
Puanları
0
Yaş
53
Web Sitesi
anadoluhaber.blogcu.com
BELGELERLE ŞİA SAPIKLIĞI
Aşağıdaki Ömer İbn Hattab’ın azabının iblisin azabından daha çok olacağı yazılıdır.

GGG.jpg

GSSS.jpg


Untitled-4-1.jpg


Aşağıda Biharul Envar adlı şii kitaptan alıntı yapılmıştır, bu metinde Ebu Bekir ve Ömer'in kafir olduklarına dair bab denmiş bu hususta deliler getirilmiştir.
GDSGGSHHSD.jpg

HHHE.jpg


Untitled-4-1.jpg


Aşağıdaki metin el-Kafi denilen şianın muteber hadis kitabından alınmadır. Şiiler, el-
Kafi'yi en büyük hadis kitapları olarak kabul ederler, bizim yanımızda İmam Buhari
nasılsa onlarda da el-Kafi öyledir. İşte bu eserde Ebu Bekir ve Ömer'in tevbe etmeden
önce öldükleri, kafirler oldukları, ayrıca Allah'ın Meleklerin lanetlerinin üzerlerine olsun
diye yazılıdır.


wol_error.gif
Bu resim forum yapısı için yeniden boyutlandırılmıştır. Gerçek Boyut için Buraya tıklayın. Resim Boyutu;
6587.jpg

BGRYH.jpg
 

mürmüdük

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
7 Tem 2009
Mesajlar
6,952
Tepki puanı
1
Puanları
0
Yaş
53
Web Sitesi
anadoluhaber.blogcu.com
BELGELERLE ŞİA SAPIKLIĞI
SİSTANİNİN İLGİNC BİR FETVASI

Aşağıdaki fetva örneğinde fetva soran kişi, evinde kızkardeşini yabancı birisiyle uygunsuz vaziyette yakaladığını, kızkardeşinin de kendisine o adamla muta nikahı yaptığını söylediğini, bunun üzerine onu bir odaya hapsedip bıçaklayarak öldürmek istediğini belirtiyor. Sistani'nin cevabı şu şekilde; "Kız kardeşinin velayeti sana ait değildir. haram işlese bile sen ona vuramaz, hapsedemezsin..." diğer bir ifadeyle sistani şöyle demek istiyor; "sen kızkardeşini kıskanmazsın, zina etse de mani olmaya hakkın yok!"

wol_error.gif
Bu resim forum yapısı için yeniden boyutlandırılmıştır. Gerçek Boyut için Buraya tıklayın. Resim Boyutu;
GHSFSH.jpg
 

mürmüdük

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
7 Tem 2009
Mesajlar
6,952
Tepki puanı
1
Puanları
0
Yaş
53
Web Sitesi
anadoluhaber.blogcu.com
BELGELERLE ŞİA SAPIKLIĞI
ŞİİLERİN BİR DUASI

Allah reslünün seçkin sahabilerine ve zevcelerine lanet ettikleri dua

Allahüme salli ala Muhammedin ve ala ali Muhammedin, vel'an
sanamey kureyşin ve cibteyhima ve taguteysima ve ibne teyhima

YANİ Ey Allahım! Muhammedin kendisine ve Muhameddin Alinin üzerine
rahmetini lütfet, kureyşin iki putuna, iki cibri tagutuna (ki bunlardan kasıt Hz. Ebu Bekir ve Hz Ömer dir) ve Bunların iki kızına (Hz. Aişe validemiz ve Hz Hafsa Validemiz) lanet et.



wol_error.gif
Click this bar to view the full image.
457.jpg

HFSH.jpg
 

mürmüdük

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
7 Tem 2009
Mesajlar
6,952
Tepki puanı
1
Puanları
0
Yaş
53
Web Sitesi
anadoluhaber.blogcu.com
BELGELERLE ŞİA SAPIKLIĞI
kelimeitevhid.jpg


Untitled-4-1.jpg


wol_error.gif
Bu resim forum yapısı için yeniden boyutlandırılmıştır. Gerçek Boyut için Buraya tıklayın. Resim Boyutu;
hristiyuan.jpg


Untitled-4-1.jpg


wol_error.gif
Bu resim forum yapısı için yeniden boyutlandırılmıştır. Gerçek Boyut için Buraya tıklayın. Resim Boyutu;
hekim.jpg


Untitled-4-1.jpg


HUMEYNİNİN SONU


wol_error.gif
Click this bar to view the full image.
HUMEYNSON.jpg

(kerbela.be)
__________________

" Biz sizden ve Allah'ı bırakıp taptıklarınızdan uzağız.
Sizi tanımıyoruz.
Siz bir tek Allah'a inanıncaya kadar, sizinle bizim aramızda sürekli bir düşmanlık ve nefret belirmiştir."

(Mümtehine 4)
 

zrrtt

Yasaklı Kullanıcı
Katılım
3 Mar 2009
Mesajlar
118
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
104
müdür yine başlamışsın saldırmaya.
senin gibiler yüzünden sitede online olan üç beş kişi kaldı.yakında onlarda sitede kalmayacak.
Erkanla yazışırsınız artık :)
2 ehlisünnet söver sayarsınız artıkın :)
 

zrrtt

Yasaklı Kullanıcı
Katılım
3 Mar 2009
Mesajlar
118
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
104
müdür yine başlamışsın saldırmaya.
senin gibiler yüzünden sitede online olan üç beş kişi kaldı.yakında onlarda sitede kalmayacak.
Erkanla yazışırsınız artık :)
2 ehlisünnet söver sayarsınız artıkın :)

güncelleme :)
 

mürmüdük

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
7 Tem 2009
Mesajlar
6,952
Tepki puanı
1
Puanları
0
Yaş
53
Web Sitesi
anadoluhaber.blogcu.com
selamun aleykum
degerli kardeslerim ben aslinda forumlara katilmama ve tartismalara girmeme karari almistim ama bazi yanlisliklari duzeltmek amaciyla buradayim insALLAH vercegimiz cevap dogru olur!

Elmeddin adli üye yukarida bazi sahabe efendilerimizi ( Allah Celle Celaluh onlardan razi olsun) kabul etmediklerini yazmislar ama ben bu kisye Kurani Kerimi acip iyice okumasini ve anlamasini tavsiye ederim bakin Hadis Suresi 10. ayeti kerime;
"Sizden fetihten önce infak eden ve savaşan kimse ile fetihten sonra infak edip savaşan elbette bir olmaz. İşte onlar, bundan sonra infak edip savaşanlardan derece bakımından daha yüksektirler. Bununla beraber Allah herbirine cennet vaadeder. Allah yaptığınız herşeyden haberdardır." Allah Teala burada daha dunyada iken sahabeye cenneti vadetmis ve bazilari da cennetle mujdelenmislerdir...
hal böyleyken siz nasil olurda sahabeyi red edersiniz lutfen daha dikkatli olalim...
yani bunlari yazarken inanirmisiniz ellerim titreyerek gözlerim yasararak cevap yazmaya çalistim cennetle mujdelenmis güzide sahabeye, islam için canla basla mucadele etmis ve Efendimiz Sallallahu Aleyhi ve Sellemin etrafinda adeta pervane gibi bulunmus olan Ashabi Kirama dil uzatmak sapkinlik alameti degilde nedir?
Allah'a havale ediyorum bu tür zumreyi....
Allah'im sen bizleri dogru olan ve istedigin sekilde sana kulluk eden kullarinin arasina dahil eyle ve bizlerin kalplerini dinin üzere sabit kil. Amin
Allah'a emanet olun
selametle
Gönlüne bereket kardeşimiz...
BU SAPIK ELMEDDİN CENNETLE MÜJDELENEN SAHABELERİ KABUL ETMİYORMUŞ..
EBU CEHİL DE ÖYLE DİYORDU...
Allahcce emanet ol ...
BESMELE...SELAM...DUA..
 

Elmeddin

Yasaklı Kullanıcı
Katılım
22 Eyl 2009
Mesajlar
26
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
36
Muktada Sadr'ın fetvasının tercümesi:
Biz mehdi ordusunu destekleyen bir grup kadınız. Siz İslam ve
Müslümanların hüceti Muktada Sadr’a bir soru sormak istiyoruz. Mehdi
ordusun bir grup bize Grup sigası (Muta nikahı olarak) yapmayı teklif
ettiler. Onlar bize diyorlar ki grup halindeki nikah yapılan nikah 70 defa
daha faziletlidir. Biz bunu hacda şeyh yakuptan sorduk ve bidat olduğunu
söyledi. Biz grup nikahı edebilirmiyiz? Bu nikah bir geceden az bir müddet
içindir. Maksadımız mehdi ordusunun askerlerinin ihtiyaçlarını ortadan
kaldırmaktır. Çünkü ;onlar nasiblerle (sunilerle) savaşırken kafaları
karışmasın.

Zeynebbiye
Az-zihar hasan al-qartusi
Şevval 17/1426
Cevap:
Malumdurki muta nikahı bizim mezhebimizde helaldir. Suniler bu konuda
kafamızı karıştırıp bizim çoğalmamızı engellemek istiyorlar. Grup mutasına
bizim alimlerimiz icazet vermektedirler fakat Müslüman olmayanların veya
avam tabakadaki insanların grup sex mutasında olmasını istmezler. Çünkü
onlar bu şekilde müminlerin bedenini görebilirler. Şeyh yakub da bu sebep
ile bunu istememiş olabilir. Mehdi ordusunun askerleri ile muta nikahı
yapmak başkaları ile muta nikahı yapmaktan daha güzeldir. Zeynebbiyede olan bacılarımızdan talep ediyoruzki Allah’ın onlara verdikleri bedenlerive malları istifadeye vermekte sakınca görmesinler. Grup mutası yaparkende başkalarına haber vermesinler ve kimseye görünmesinler.
Bu aynı zamanda Ayetullah el-Hairi’nin de
görüşüdür.

selam aleykum. öncelikle bildirmek isterim ki, sevgili iftiracı kardeşler sakın sevinmeyin çünkü iftiralarınız kesin delillerle ıspat olunacak. şimdi geçelim ilk konuya: eğer bu konuda gerekli araştırmayı yapmış iseniz sizde biliyorsunuz ki Mukteda Sadr Taklid merci ( Müctehid) değildir mukallittir ( yani bir müctehidi taklid ediyor) Bu durumda Mukteda Sadrın ne bu konuda nede bir başka konuda fetva verme yetkisine sahip değildir Bu bir

İkincisi faraza Mukteda Sadra sorulan soruyu Müctehidine sordu ve Müctehidi cevap verdi ve bunun üzerine Mukteda Sadr bu fetvayı beyan etti Bunu kabul edersek Mukteda Sadrın Taklid ettiği müctehid Ayetullah Kasım Hairidir

Ayetullah Kasım Hairi'nin fıkıh risalesinde geçen bölümü buraya aynen arapça ve türkçe metni ile kopyalıyorum


•• مسائل في زواج المتعة
sorular:muta evliliği

مسألة: تبادل النظر بين الرجل والمرأة بلذة وشهوة لغرض التفاهم حول الزواج المنقطع جائز؟
erkek ve kadın arasında ki bakışlar şehvet ve lezzet için anlaşmaları muta evliliği için kısa bir zaman içinde olur mu ysa olmaz mı caiz midir değil midir?

الجواب: هذا الأمر الذي ذكرته ليس من مجوِّزات النظر
bu bakışlar caiz değildir (yani şehvet ve zevk için bir kadının bir adama bir adamın bir kadına bakması caiz değildir diyor hazret)


مسألة: هل يجوز للإنسان النظر الى الأجنبيّة قبل عقد الزواج بنيّة أنّه يريد العقد المنقطع معها لكنه لا يعلم أنّ المرأة ترغب في الزواج المنقطع، لكن توجد لديه أمارة يعوّل عليها؟
evli bir erkeğin başka bir kadınla muta yapması için fiziğine şekline bakması caiz midir değil midir?

الجواب: لا يجوز
olmaz caiz değil
مسألة: هل يجوز أن يتمتع بامرأة عقدت رحمها (فهي لا تحمل أبداً) من دون عدّة؟
kendisini kısırlaştırmış bir kadın iddet zamanı dolmadan onunla muta olur mu?

الجواب: لابدّ من العدّة
hayır gerektir ki iddet zamanı dolacak

مسألة: هل يجوز تمتّع الأب والإبن بامرأة واحدة؟ وإذا رزق الأب بنتاً من المرأة المتمتع بها فهل يجوز للابن التمتّع
بالمرأة بعد عام؟
bir adam bir kadınla muta yapsa ve bu kadından bir kız olsa daha sonra 1 yıl geçse ve adamın oğlu o kadınla muta yapsa caiz midir değil midir ?

الجواب: لا يجوز ذلك
aiz değildir

مسألة: هل يجوز التمتّع بامرأة وبنتها على التوالي وبعد انتهاء العدّة من الاُولى؟
babası bir kadınla muta yapsa ve bir kızı olsa bu mutadan bir yıl sonra adamın oğlu o kadınla muta yapabilir mi

الجواب: لا يجوز ذلك
caiz değildir
مسألة: قد يحصل في مقدّمات المتعة الكثير من المحرمات كالنظر بشهوة أو اللّمس، فهل يكون زواج المتعة جائزاً رغم هذه المحرّمات؟
başlangıçta kadın ve erkeğin arasında şehveti bakış olsa ve ellerini tutsa muta bu başlangıçla caiz mi değil mi

الجواب: نفس المتعة حلال، ولكن هذا لا يوجب حلّيّة المقدّمات المحرّمة، فمن ارتكبها استحقّ العقاب في عالم الآخرة على تلك المقدّمات
muta evliliği helaldir ama bu başlangıç olarak yapılanlar haramdır cezası ahirettedir

مسألة: هل يجوز التمتّع بالمرأة التي تعتقد بأنّ الإمام علي (عليه السلام) إله؟
bir kadın Ali ssa ya haşa ve kella Allah dese onunla muta caizmidir?

الجواب: لا يجوز
caiz değil

مسألة: هل يجوز الزواج المنقطع من امرأة حامل منفصلة عن زوجها، أو غير متزوّجة لكنّها حامل من صديقها (من زنا)؟
bir kadın kocasından hamile haldeyken ayrılmış yada hamile kalmış zina yoluyla bununla muta caiz midir değil midir

الجواب: الأول حرام يقيناً، والأحوط وجوباً ترك الثاني
haramdır yakınen haramdır daha iyisi bırakmak daha iyidir gerektir ki terk etsin

مسألة: هل يستطيع الإنسان أن يتزوّج موقتاً لمدّة خمسين سنة؟
50 yıllık süre için muta olur mu

الجواب: نعم يصح ذلك
Evet caizdir

مسألة: هل يمكن لإنسان متزوّج أربع نساء أن يتزوّج خامسة زواجاً موقتاً لمدّة عشرين عاماً مثلاً؟
4 evli olan bir adam 5nciyi muta olarak alsa onada 20 yıllık muta kıysa olur mu

الجواب: نعم يجوز
Evet caizdir


Eğer gerçekten bu haberi yayan kişiler insaf ehli iseler bu sitede geçen Mukteda Sadrın yardımcısı olan Ebu Musa Hafacinin açıklamasını neden görmezden geldiler Ebu Musa Hafaci bunu inkar etmekte ve Mukteda sadrın böyle bir fetva vermediğini yalan olduğunu beyan ediyor arapça bilenler açıp okusunlar. size okumanız için sitede vere bilirim sadece forumda yeni olduğum için sitede adres veremiyorum. hidayete tabii olana selam olsun
 

Elmeddin

Yasaklı Kullanıcı
Katılım
22 Eyl 2009
Mesajlar
26
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
36
BELGELERLE ŞİA SAPIKLIĞI
HUMEYNİN SAPIKLIĞI

Humeyni'nin Tahrirul Vesile adlı kitabından; bu fetvasında humeyni aşağıda altı kırmızıyla çizili bölümde; "11. mesele: eşine dübürden ilişkinin caiz olması, bunun şiddetle mekruh olmasından daha kuvvetli bir görüştür. eğer eşinin rızası yoksa ihtiyaten bunu terk
etmelidir." diyor.


evet, İmam Humeyni rehmetullahı aleyhi'nin böyle bir fetvası vardır. O, bazılarını aşağıda Ehlisünnet kaynaklarından nakledeceğimiz konuyla ilgili delillerde de göreceğimiz üzere, kendi içtihadi kanaatince muteber gördüğü bir takım delillere dayanarak, bir zaruret hükmü olarak böyle bir fetva vermiştir. Ama bu onun bir müçtehit olarak kendi şahsi fetvasıdır. Ehlibeyt ekolunda onlarca müçtehit ise hem geçmiş asırlarda hem de şimdiki asırda onun bu görüşünü kabul etmemiş ve onlar da kendilerince muteber gördükleri delillere dayanarak bunun şiddetli mekruhluktan öte, büsbütün haram olduğu fetvasını vermişlerdir. Bunlardan birisi, İmam Hümeyni ile aynı asırda yaşayan, Şia ekolunun en büyük müçtehitlerinden birisi olan Ayetullah Uzma Külbeykanı'dır. O, bu eylemin büsbütün haram olduğu fetvasını vermiştir. Buna göre Şia ekolunda konu üzerinde iki farklı fetva vardır. Şia ekolü müçtehitlerinin büyük bir bölümü bunun haram olduğuna fetva verirken, İmam Humeyni gibi, bazıları ise, getirilen delillerin kesin haramlığı değil de, harama yakın şiddetli mekruhluğu ispat edebilecek nitelikte olduğu kanaatine varmış ve bu doğrultuda fetva vermiştir. Bu, Ehlibeyt ekolü müçtehitlerinin konu üzerindeki değerlendirmeleridir. şimdi gelelim sünnilerden bu konuda fetva vermiş alimlere:

Abdullah bin Kudame el Mukaddesi el-Hanbeli yazmış olduğu çok meşhur fıkıh kitabı olan "El-Muğni Fi Fikhi el-İmam Ehmed bin Hanbel" isimli fıkıh kitabının Nikah kitabı bölümünde "Kadına makattan yaklaşmanın hükmü" diye bir bölüm açmış ve orada şu görüşlere yer vermiştir:

Malik şöyle demiştir: "Ben gördüğüm, dinimde kendisini örnek aldığım hiçbir kimsenin, bunun helal olduğundan şüphe duyduğunu görmedim."

Şehabuddin Mahmud El-Alusi eş-Şafii'dir. Onun fıkıh dalında yazmış olduğu "El-Muhalla" isimli çok meşhur bir eseri vardır. O, bu eserinin Nikah bölümünün 1905. meselesinde şunları yazmıştır:
İbni Ömer ve Nafi'den bu konuda farklı görüşler gelmiştir…. Kendi senediyle İbn-i Kasim'den naklen demiştir ki: "Malik bana şöyle dedi: "Ben tanıklık ederim ki, o bana Said bin Yasar'den şöyle nakletti: O İbn-i Ömer'e bu konuyu sordu, İbn-i Ömer de bunda bir sakınca yoktur" dedi. Bu hadisi, Nesai de Süne-i Kübra isimli kitabında rivayet etmiştir. (c.5/315)

Ehlisünnetin yine çok meşhur önde gelen alimlerinden olup Sahih-i Müslim'in de en tanınan şarihlerinden olan Muhyiddin Nevevi, "el-Mecmu" isimli meşhur fıkıh kitabında şöyle yazmıştır: Müzni dedi ki Şafii şöyle demiştir: "Ashabımızın bazısı bunun (kadına makattan yaklaşmanın) helal olduğuna kail olurken bazısı da haram olduğuna kail olmuştur. Ben ise buna ruhsat vermiyor, aksine nehyediyorum. Ancak rivayet olur ki, Malik'a bu konu sorulunca; "Ben şimdi bundan dolayı gusül almış bulunuyorum" diye cevap vermiştir."

sanırım konu oldukca açıklığa kavuşmuş oldu. görüldüğü

12. meselede ise dokuz yaşından küçük eşiyle süt emme çağında olsa bile ona şehvetle dokunup sarılabileceğini söylüyor!

acaba bu konuda sizin mezhebiniz görüşü nedir? lütfen beyan edin
 

Elmeddin

Yasaklı Kullanıcı
Katılım
22 Eyl 2009
Mesajlar
26
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
36
BELGELERLE ŞİA SAPIKLIĞI
Şİİ OLMAYANLAR PÇTR..

Şiilere Göre Ehli Sünnet mensupları Piçtir. Bakın Kuleyni Kafisinde ne diyor!

“Ona: “Bazı arkadaşlarımız muhaliflerine iftira atıyorlar” dedim. Bana: “Sussan iyi olur” dedi ve ekledi: “Vallahi ey Ebû Hamza! Şîamız dışında bütün insanlar fahişe çocuklarıdır.

öncelikle yadığınız yazının kaynağını verin. kafide hangi kitapda ve hangi babdadır bu hadis. vermediniz çünkü veremezsiniz. çünkü kafide böyle bir hadis yok. üstelik hatırlatırım şia Kuran dışında hiçbir kitabı yüzde yüz sahih kabul etmiyor. sizin bu iftira ve yalanınıza en güzel cevap şia ilmihal kitapları olucak isterseniz açıp bakın. hidayete tabii olana selam olsun
 

Elmeddin

Yasaklı Kullanıcı
Katılım
22 Eyl 2009
Mesajlar
26
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
36
BELGELERLE ŞİA SAPIKLIĞI
SİSTANİNİN İLGİNC BİR FETVASI

Aşağıdaki fetva örneğinde fetva soran kişi, evinde kızkardeşini yabancı birisiyle uygunsuz vaziyette yakaladığını, kızkardeşinin de kendisine o adamla muta nikahı yaptığını söylediğini, bunun üzerine onu bir odaya hapsedip bıçaklayarak öldürmek istediğini belirtiyor. Sistani'nin cevabı şu şekilde; "Kız kardeşinin velayeti sana ait değildir. haram işlese bile sen ona vuramaz, hapsedemezsin..." diğer bir ifadeyle sistani şöyle demek istiyor; "sen kızkardeşini kıskanmazsın, zina etse de mani olmaya hakkın yok!"

şimdi ben sana soruyorum sen kızkardeşini kendi kocasıyla afedersin cinsel ilişkide olarken yakalasan ne yaparsın? ayrıca "yani" diyerek yorum yapmayın
 

Elmeddin

Yasaklı Kullanıcı
Katılım
22 Eyl 2009
Mesajlar
26
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
36
BELGELERLE ŞİA SAPIKLIĞI
Aşağıda örneği verilen kitapta Humeyni Peygamber sallallahu aleyhi ve sellem'in tebliğ görevini gerektiği gibi yerine getirmediğini iddia ediyor.

Allah aşkına neye bağlıdır bu bağnazlığınız? neden bu iftira ve yalanlar? burakın bunu bir şii alim hatta cahil bile söylemez. ayetullah Humeynin (r) dediyi şudur: "İslam dini 12-ci imam hz. Mehdi (a) devrinde cihanşümul bir din olucak ve tüm dünya Rasulullahında (s.a.a) haber verdiği gibi İslama girecek ve tüm dünyada sakinlik olucak ve adalet hüküm sürücek". şimdi niye şeytana uyuyorsunuzda araştırmadan bu yalan ve iftiraları yazıyorsunuz?
 

Elmeddin

Yasaklı Kullanıcı
Katılım
22 Eyl 2009
Mesajlar
26
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
36
BELGELERLE ŞİA SAPIKLIĞI
Aşağıdaki Ömer İbn Hattab’ın azabının iblisin azabından daha çok olacağı yazılıdır.


Aşağıda Biharul Envar adlı şii kitaptan alıntı yapılmıştır, bu metinde Ebu Bekir ve Ömer'in kafir olduklarına dair bab denmiş bu hususta deliler getirilmiştir.


Aşağıdaki metin el-Kafi denilen şianın muteber hadis kitabından alınmadır. Şiiler, el-
Kafi'yi en büyük hadis kitapları olarak kabul ederler, bizim yanımızda İmam Buhari
nasılsa onlarda da el-Kafi öyledir. İşte bu eserde Ebu Bekir ve Ömer'in tevbe etmeden
önce öldükleri, kafirler oldukları, ayrıca Allah'ın Meleklerin lanetlerinin üzerlerine olsun
diye yazılıdır.



doğrudur Kafi ve Biharul Envar şianın en muteber hadis kitabıdır ama yüzdü yüz sahih değildir. kaldı ki, Ebu Bekir ve Ömer konusuna bu bilinmedik bir şey değil. şianın inancı şudur: "kim olur olsun, ister sahabe ister ümmülmüminin herkes yapdığının cevabını verecekdir. kim zerre kadar iyilik yaparsa karşılığını görücek ve kim zerre kadar şerr işlerse karşılığını görücek çünkü aksi Allahın adaletine zıttır." ümmülmüminin Aişeye söven Rasulullahın (s.a.a) namusuna sövmüşdür bunun için benim düşmanımdır.
 

Elmeddin

Yasaklı Kullanıcı
Katılım
22 Eyl 2009
Mesajlar
26
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
36
selamun aleykum
degerli kardeslerim ben aslinda forumlara katilmama ve tartismalara girmeme karari almistim ama bazi yanlisliklari duzeltmek amaciyla buradayim insALLAH vercegimiz cevap dogru olur!

Elmeddin adli üye yukarida bazi sahabe efendilerimizi ( Allah Celle Celaluh onlardan razi olsun) kabul etmediklerini yazmislar ama ben bu kisye Kurani Kerimi acip iyice okumasini ve anlamasini tavsiye ederim bakin Hadis Suresi 10. ayeti kerime;
"Sizden fetihten önce infak eden ve savaşan kimse ile fetihten sonra infak edip savaşan elbette bir olmaz. İşte onlar, bundan sonra infak edip savaşanlardan derece bakımından daha yüksektirler. Bununla beraber Allah herbirine cennet vaadeder. Allah yaptığınız herşeyden haberdardır." Allah Teala burada daha dunyada iken sahabeye cenneti vadetmis ve bazilari da cennetle mujdelenmislerdir...
hal böyleyken siz nasil olurda sahabeyi red edersiniz lutfen daha dikkatli olalim...

kimse sahabeyi reddetmiyor. şimdi sorarım sana munafıklar sahabeden deyildimi? sana hiçbir şey demiyorum. istersen gel sana sadece sahihi müslimden saydığın ve sevdiğin kişiler hakkında haids sunayım sen kendin karar ver. bu haraketler sahabeyemi yakışır yoksa munafığa mı?
 

mürmüdük

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
7 Tem 2009
Mesajlar
6,952
Tepki puanı
1
Puanları
0
Yaş
53
Web Sitesi
anadoluhaber.blogcu.com
BİZ EHLİ SÜNNETİZ..
SİZ DALALET EHLİ ŞİA...
BİZİM İTİKADIMIZDAN ŞEK VE ŞÜPHEMİZ YOK..GALİBA SENİNDE..
BEN HAK BİLDİKLERİMİ TEBLİĞ ETTİM...
HZ EBUBEKR RA,HZ ÖMER RA VE DİĞER BÜTÜN SAHABELER PEYGAMBERİMİZİN ALLAHCC YOLUNDA EN YAKINLARIDIR..SEN KABUL ETSEN NE,ETMESEN NE,SEN KİMSİNKİ..
MUTA ZİNADIR..
BU KONULAR EHLİ SÜNNET VE EHLİ DALALET OLAN ŞİA ARASINDA HALLEDİLMİŞ KONULARDIR...
Hadi şimdi,sen yoluna,ben yoluma...
 

Bu konuyu görüntüleyen kişiler

Üst Alt