salavatqetir
Kayıtlı Kullanıcı
- Katılım
- 2 Eki 2010
- Mesajlar
- 1,596
- Tepki puanı
- 1
- Puanları
- 0
- Yaş
- 32
Aynen katılıyorum...Tek sey diyeyim yine de kardeslerim bilin ki sanal alem sorunlarinizi cozmez, soruna sorun katar.
Aynen katılıyorum...Tek sey diyeyim yine de kardeslerim bilin ki sanal alem sorunlarinizi cozmez, soruna sorun katar.
Kusurum varsa af ola (Bu odunlarin hic mi kabahati olmaya???)
Yani ilgisizlik, sevgisizlik, biten iliskiler sorun degil de chat mi suclu??? anlamadim
Neye dikkat edecegiz??? Insan olmaya calismayami? yoksa bu ilgisiz haline chat'e kabahat bulmaya mi???
Tek sey diyeyim yine de kardeslerim bilin ki sanal alem sorunlarinizi cozmez, soruna sorun katar.
Elhamdulillah, yasamadigim hali demeye utanirim
Evlilik konusuna yorum yazamam niye?? Basima gelenleri hala cozmus degilim ondan....
Tek sucum var biliyorum hak dostlarini delice sevmek , delice
Delice aramak onlari bulmaya calismak delice... anlasilmadigim nokta sanal da olurlar mi? belki?
Kabim dolmak uzere bosaltmazsam, akarim caglayan misali tasarim, cosarim delice...
Mevlananin askini bile gecmek istedim , ne dersin bu fikir delice?
Biriz bir , bir kapta olmayi bilince(bosuna bahsetme anlamiyorum)neyi? birligi?
Yani nasil ?cokluk bir kapta olunca mi oluyor birlik?
Rabbim kalbimi genislet...
Sanal alemde beni bilen yok diye rahatca icimi dokuyorum , askimi anlatiyorum Rabbime sevenlerine , baska?
Baska,? ask ile sevenleriyle yanik yanik, yanmaktan bahsetmek, baska? baska ne olsun?
Sahi ates atesten hoslanirmis, bir ates diger atesi cogaltirmis
Mevlana hani nerdesin hala? dostlar sofrasi kurulmus ortada degilsin hala?
Derinlerde ara.. Rabbim cahilim nasil dalayim?
Can kardesim baska ne icin sevilir?Bir birimizi çooook sevelim ama;
ALLAH için![]()