s.aKader_sultan yazdı:
s.a kardeslerim...cok yakin bir tanidigimd ispartada üniversitede okuyor...suan ispartadaki gelendost ilcesinde olan arkadaslarimiz zor durumdaymis...yanilmiyorsam son bir aydan beri sürekli deprem oluyormus 4.9 ve 5.1 arasi ve daha yüksek rakamlarda deprem oluyormus...ordaki kardeslerimiz cok korkmus..sallantilar yüzünden sinav kagitlarini bile dolduramamislar sadece bir kac soru cevaplayip sinifdan cikmislar...ve benim tanidigim kisi benden rica etti...benim bu siteye üye oldugumu bildikleri icin, bizden allah rizasi icin... onlar icin dualarimizi eksik etmememizi istiyorlar onlara suan bu zor durumlarinda dua etmemizi istiyorlar kardeslerim...ve kisa zaman icinde onlarda bu siteye üye olmak istediklerini belirtiler....kardeslerim gönüllerinden kopani dua etmeye cagriyorum.. yasin-i serif de okursak iyi olur bence....allah orda olan kardeslerimiz icin yardimci olsun ve dua eden ve etmeyen kardeslerimizden razi olsun ins. "selam ve dua ile" allaha emanet olun!B)B)
handos yazdı:
allah yardımcınız olsun dualarımızdasınız