açtığınız konunnun pisikolojinizi yansıttığı ap'açık ortada..
ama akıl ile algıladığımız bu evren ve algıladığımız evrenin mana alemine indiğimizde ise, şu olaylarla karşılaşıyoruz siyah, ve beyaz...
yani iki zıttın zoraki birleşimi..kısaca "gündüz ve gece ayrı unsurlar iken iken!, ve bu iki unsuru zoraki birleştiren etken ise gündür yani 24 saat olan bir gün..
bizler bir gün dediğimizde "bu iki zıt olan unsurlar,,,gec ve gündüzün zoraki birleşimin bileşiminden gün doğduğduğunu görürüz....
bu bilgilerin konuya ne faydası var denilse? bende şu cevabı veririm
insan oğlu iki zıt içerikten olmadır "akıl, ve sezgi!!!insanı insan yapan düşüncedir, ve onun sezgileri ise onu tamamlayan ve manevi alemin ta kendisi olduğundan şu çıkartılır,
1=EYER SUSMAKLA ÖRENEN BİR BİREY, TIPKI SEZGİSEL YANINI KULANAN BİR KİŞİLİKTEDİR!!!
2=EYER SUSMADAN FİZİKSEL YOLDAN ÖRENEN BİR KİŞİLİKTE İSE BU KİŞİDE "YUNAN FELSEFESİNİN TEMELİ OLAN KARŞILIKLI ÇATIŞMALARLA SONUCUN DOĞRULUĞUNA UZANAN BİR İNSANI GÖSTERİR...
bu konuları çok ayrıntılı açabiliriz ama konu dışına taşmamak adına kısa kesiyorum,, kısaca, büyük yazılarla yazdığım birinci şık idaalizmin yoludur...
ikincisi ise materyal yapıdaki görüştür....
ama ALLAH CC dünya alamlerleri öyle yaratmışki, bütün alemleri iç içe sığdırmış ve zıtlıkları en son bütünne sığdırmıştır , işte o bütünün sahibi manevi ilimlerdeki senbolü pi sayısına eş deyerdedir, ve kuranda ise VEL EVE'LU, VEL AHİRU İLE AÇIKLANMIŞTIR...
ama akıl ile algıladığımız bu evren ve algıladığımız evrenin mana alemine indiğimizde ise, şu olaylarla karşılaşıyoruz siyah, ve beyaz...
yani iki zıttın zoraki birleşimi..kısaca "gündüz ve gece ayrı unsurlar iken iken!, ve bu iki unsuru zoraki birleştiren etken ise gündür yani 24 saat olan bir gün..
bizler bir gün dediğimizde "bu iki zıt olan unsurlar,,,gec ve gündüzün zoraki birleşimin bileşiminden gün doğduğduğunu görürüz....
bu bilgilerin konuya ne faydası var denilse? bende şu cevabı veririm
insan oğlu iki zıt içerikten olmadır "akıl, ve sezgi!!!insanı insan yapan düşüncedir, ve onun sezgileri ise onu tamamlayan ve manevi alemin ta kendisi olduğundan şu çıkartılır,
1=EYER SUSMAKLA ÖRENEN BİR BİREY, TIPKI SEZGİSEL YANINI KULANAN BİR KİŞİLİKTEDİR!!!
2=EYER SUSMADAN FİZİKSEL YOLDAN ÖRENEN BİR KİŞİLİKTE İSE BU KİŞİDE "YUNAN FELSEFESİNİN TEMELİ OLAN KARŞILIKLI ÇATIŞMALARLA SONUCUN DOĞRULUĞUNA UZANAN BİR İNSANI GÖSTERİR...
bu konuları çok ayrıntılı açabiliriz ama konu dışına taşmamak adına kısa kesiyorum,, kısaca, büyük yazılarla yazdığım birinci şık idaalizmin yoludur...
ikincisi ise materyal yapıdaki görüştür....
ama ALLAH CC dünya alamlerleri öyle yaratmışki, bütün alemleri iç içe sığdırmış ve zıtlıkları en son bütünne sığdırmıştır , işte o bütünün sahibi manevi ilimlerdeki senbolü pi sayısına eş deyerdedir, ve kuranda ise VEL EVE'LU, VEL AHİRU İLE AÇIKLANMIŞTIR...