Neler Yeni

Hoşgeldiniz İslami Forum Sayfası

Tüm özelliklerimize erişmek için şimdi bize katılın. Kaydolduktan ve oturum açtıktan sonra, konular oluşturabilir, mevcut konulara yanıtlar gönderebilir, diğer üyelerinize itibar kazandırabilir, kendi özel mesajınızı edinebilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz. Ayrıca hızlı ve tamamen ücretsizdir, peki ne bekliyorsunuz?
Blue
Red
Green
Orange
Voilet
Slate
Dark

Yapmak mı Yıkmak mı ? (1 Kullanıcı)

hanife deniz

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
4,280
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
56
Konum
Bursa
Selamun Aleykum Kardeşlerim,
Yapmak mı,Yıkmak mı hangi daha zor ?
Düşünüyorum,düşünüyorum,içinden çıkamıyorum,bir gönlü yıkmanın kırmanın,hele rahat namaz kılabilmek istediği için,küçücük bedende taşınan kocaman yüreği kırmanın,hakaret etmenin ve buna seyirci kalbanın vebali hangi ibadetle ödenir:
Namaz mı ?
Zaten borç değil mi?
Oruç mu?
Borç
Zekat mı?
.................
Hac mı?
nafilelerle mi,sadakaylamı.............daha sayısız nimetlerin şükrü var,ben bulamıyorum,bu vebali nasıl ödeyeceğim,yardımlarınızı bekliyorum.
Selam ve Dua ile
 

atris

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
10 Ocak 2009
Mesajlar
1,066
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
38
:(:(......sanırım hepımız cok duyarsısız
 

leyla-1

Altın Üye
Ayın En İyi Üyesi
Katılım
4 May 2007
Mesajlar
33,220
Tepki puanı
2,721
Puanları
113
Yaş
49
Canım ablam çok şey var ama Allah herşeyi görüyor ve biliyor:(
 

mürmüdük

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
7 Tem 2009
Mesajlar
6,973
Tepki puanı
1
Puanları
0
Yaş
51
Web Sitesi
anadoluhaber.blogcu.com
BİRBİRİMİZİ SEVMEDİKÇE ALLAHIN RIZASINI KAZANAMAYIZ..
HELE Kİ KÜÇÜKLERİMİZİ..
Onların kalbini kıran telafi edilemez vebal altındadır..
Allah muhafaza...
İNCİNURUMUZA SELAM..
O BİZİM CANIMIZ..
YÜREĞİ BÜYÜK MÜCAHİDEMİZ..
BESMELE.SELAM.DUA..
 

Nur_u Secde

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
5 Eki 2007
Mesajlar
5,072
Tepki puanı
3,260
Puanları
163
Yaş
45
aleyküme selam ablacım.sakın bu kadar üzülme .yatılı misafirlerim vardı .bundan dolayı giremedim siteye.bugün yolcu ettik.incinurun mevzusuna gelince ablacım ,bu tür insanlar çevremizde de çok var malesef.bunlara karşı sabırlı olucaz inşallah.bazen acı çekicez ama biz bu arada pişicez.incide acı çekerek pişicek.bu olumsuzluklar onu olgunlaştırıcak.misafirlerimle ilgilendiğimden dolayı incinura vakit ayıramıcaktım bu yüzden misafirler gidene kadar siteye girmemesini istedim.olurda tartışma falan çıkarda üzülür diye.sadece konu açmasını yasakladım .
hassasiyetinden dolayı mevlam senden razı olsun ablam.bu konuyla ilgili diğer yorumlarınıda okudum ama senin üzülmene daha çok üzüldüm.
Rabbime emanet ol ablam.
 

Nur_u Secde

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
5 Eki 2007
Mesajlar
5,072
Tepki puanı
3,260
Puanları
163
Yaş
45
hanife ablam gereken açıklamayı buraya yaptım.
 

hanife deniz

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
4,280
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
56
Konum
Bursa
hanife ablam gereken açıklamayı buraya yaptım.

Allah razı olsun canım,
Benim üzülmem utanmamı bile örtemiyor inş.yavrumuz yara almaz,almamıştır,canım o kadar şey söylemek istiyorum ama neyi telafi edebilirim ki.........
Kardeşim seni tüm yüreğimle tebrik ediyor,Yavrumuzunda seninde hakkınızı helal etmenizi istiyorum.
Selam ve Dua ile
----------
tipello.net - i am not referring you, i just DO recommend it.
 

Nur_u Secde

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
5 Eki 2007
Mesajlar
5,072
Tepki puanı
3,260
Puanları
163
Yaş
45
Allah razı olsun canım,
Benim üzülmem utanmamı bile örtemiyor inş.yavrumuz yara almaz,almamıştır,canım o kadar şey söylemek istiyorum ama neyi telafi edebilirim ki.........
Kardeşim seni tüm yüreğimle tebrik ediyor,Yavrumuzunda seninde hakkınızı helal etmenizi istiyorum.
Selam ve Dua ile

----------

tipello.net - i am not referring you, i just DO recommend it.
olur mu abla helal olsun.söylemek istediklerini tahmin ediyorum ama benim de boğazımda düğümleniyor.ablam Rabbim herşeyi görüyor .ben daha önceki ben olsaydım inan bu üzücü olaydan sonra çok şey söylerdim.hele ki bir kendini bilmezin ,okulda namaz kılmak hiç bir ahlaka sığmıyor dediği halde .......neyse ablam en iyisi susmak .sen anladın demek istediğimi.Rabbim pasif müslüman olmaktan cümlemizi muahafaza eylesin ablam.konu açmamak şartıyla siteye girmesine izin verdim ama artık istemiyor .en iyisi de sanırım bu ablam.Rabbim cümlemizden razı olsun.selametle...
 

kalbiminurlandır

Eposta Onaylanmamış Üyeler
Katılım
7 Tem 2008
Mesajlar
4,042
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
32
olur mu abla helal olsun.söylemek istediklerini tahmin ediyorum ama benim de boğazımda düğümleniyor.ablam Rabbim herşeyi görüyor .ben daha önceki ben olsaydım inan bu üzücü olaydan sonra çok şey söylerdim.hele ki bir kendini bilmezin okulda namaz kılmanın hiç bir ahlaka sığmıyor dediği halde .......neyse ablam en iyisi susmak .sen anladın demek istediğimi.Rabbim pasif müslüman olmaktan cümlemizi muahafaza eylesin ablam.konu açmamak şartıyla siteye girmesine izin verdim ama artık istemiyor .en iyisi de sanırım bu ablam.Rabbim cümlemizden razı olsun.selametle...

onu cok sevıyoruz. dualarımız hep onunla.

Selamlarımızı ilet ablam
inşALLAH temiz kalbi kırılmaz yavrumun.
hayırlı geceler ablam
 

hanife deniz

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
4,280
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
56
Konum
Bursa
Allah razı olsun canım,inş. siteyede girer benim ondan öğreneceğim çok şey var,onu sevgiyle kucaklıyorum,inş.RABBİM tanışma fırsatı verir.
Selam ve Dua ile
----------
tipello.net - i am not referring you, i just DO recommend it.
 

can kırıkları

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
1 Mar 2009
Mesajlar
1,967
Tepki puanı
12
Puanları
38
Yaş
36
hayırlı geceler......nasılsınız??? incinur nereye gitti ya ben onu anlayamadım
 

Nur_u Secde

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
5 Eki 2007
Mesajlar
5,072
Tepki puanı
3,260
Puanları
163
Yaş
45
Allah razı olsun canım,inş. siteyede girer benim ondan öğreneceğim çok şey var,onu sevgiyle kucaklıyorum,inş.RABBİM tanışma fırsatı verir.
Selam ve Dua ile

----------

tipello.net - i am not referring you, i just DO recommend it.
inşallah ablam.sitede bursada oturan bir kaç kardeşimizle Rabbim tanışmamızı nasip etti ve halada görüşmekteyiz.Rabbim izin verirse incinurla haftaya ulucamiden başlayıp türbe ziyaretleri yapıcaz.belki tanışmak nasip olur inşallah.
 

mürmüdük

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
7 Tem 2009
Mesajlar
6,973
Tepki puanı
1
Puanları
0
Yaş
51
Web Sitesi
anadoluhaber.blogcu.com
Selamun Aleykum Kardeşlerim,
Yapmak mı,Yıkmak mı hangi daha zor ?
Düşünüyorum,düşünüyorum,içinden çıkamıyorum,bir gönlü yıkmanın kırmanın,hele rahat namaz kılabilmek istediği için,küçücük bedende taşınan kocaman yüreği kırmanın,hakaret etmenin ve buna seyirci kalbanın vebali hangi ibadetle ödenir:
Namaz mı ?
Zaten borç değil mi?
Oruç mu?
Borç
Zekat mı?
.................
Hac mı?
nafilelerle mi,sadakaylamı.............daha sayısız nimetlerin şükrü var,ben bulamıyorum,bu vebali nasıl ödeyeceğim,yardımlarınızı bekliyorum.
Selam ve Dua ile
Ben de bulamadım kardeşimiz...
ALLAHUALEM BÖYLE BİR VEBALİ KALDIRACAK BİR YOL YOK...
ALLAHCC BÜTÜN CÜMLE İSLAMI KARDEŞLERİNE KARŞI BOYNU EĞİK,ALLAHCC DÜŞMANLARINA KARŞI SERT OLANLARDAN EYLESİN İNŞAALLAH...
Allahcc sizden de razı olsun kardeşimiz duyasız kalmadığınız ve her daim konuyu canlı tuttuğunuz için..
BESMELE...SELAM...DUA..
 

hanife deniz

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
4,280
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
56
Konum
Bursa
Ben de bulamadım kardeşimiz...
ALLAHUALEM BÖYLE BİR VEBALİ KALDIRACAK BİR YOL YOK...
ALLAHCC BÜTÜN CÜMLE İSLAMI KARDEŞLERİNE KARŞI BOYNU EĞİK,ALLAHCC DÜŞMANLARINA KARŞI SERT OLANLARDAN EYLESİN İNŞAALLAH...
Allahcc sizden de razı olsun kardeşimiz duyasız kalmadığınız ve her daim konuyu canlı tuttuğunuz için..
BESMELE...SELAM...DUA..

Allah razı olsun kardeşim,Amin inş.RABBİMde yavrumuzda bizi bağışlasın.
Selam ve Dua ile
----------
tipello.net - i am not referring you, i just DO recommend it.
 

Bu konuyu görüntüleyen kişiler

Üst Alt