melankolik5288
Kayıtlı Kullanıcı
- Katılım
- 24 Nis 2009
- Mesajlar
- 3,037
- Tepki puanı
- 1,948
- Puanları
- 163
- Yaş
- 38
aa bu versiyonu bende biliyorummvurdulu kırdılı ama harbi oyundu
![]()
evet çok güzeldi bazen ufak tefek sakatlanmalarda olsa en sevdiğim oyunların başında gelir