CAFERİ_TAYYAR
Kayıtlı Kullanıcı
- Katılım
- 28 Şub 2009
- Mesajlar
- 385
- Tepki puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 55
S.A.
KÜFÜR KAÇ HİZİBDİR?
Küfür; hem tek millet ve hem de tek hizibdir. Allah-u Teala değişmez hayat rehberimiz Kur'an-ı Kerim'de şöyle buyuruyor:
"Onları şeytan kaplamış da Allah'ı hatırlamayı kendilerine unutturmuştur. ONLAR HİZBUŞŞEYTAN'dır. Dikkat edin HİZBUŞŞEYTAN olanlar hüsrana uğrayanlardır." (Mücadele Suresi 58/19)
İslam uleması bu ayet-i celilenin ışığında "Hizib" kavramını izaha kavuşturmuşturlardır. Ancak bazı şabloncular; HİZBUŞŞEYTAN ve alternatifi olan HİZBULLAH'ın yeni ortaya çıkan kavramlar olduklarını iddia ediyorlar. Biz bu iddiayı asırlar önce dünyaya iki hizib halinde mütalaa eden bir Kur'an mektebinin öğreticisi olan Nisaburî (Rh.a.)'ın tesbiti ile tarihin çöp sepetine atalım: "Halk iki kısımdır. Birincisi HİZBULLAH'dır. Dikkat HİZBULLAH felaha erendir. İkincisi HİZBUŞŞEYTAN'dır. Dikkat edin HİZBUŞŞEYTAN hüsrana uğrayandır." (Geraibu'l Kur'an ve Reğaibu'l Furkan (Nisaburî/Tefsiri Taberi'nin bihamişinde) C: 1, Sh: 256, Mısır 1323) Dikkat edilirse Hizbuşşeytan, Hizbullah'ın zıddıdır.
Hizbuşşeytan; Allah-u Teala'ya dost olanların değil, aksine düşman olanların hizbidir. Çünkü hizbuşşeytanı oluşturanlar, Allah ve peygamberine karşı savaşanlardır. Her kim Allah-u Teala'nın inzal ettiği Şeriat-ı Garra'yı reddedip. kendisine karşı savaşırsa o kimse hizbuşşeytandandır. Esasen Şeriat-ı Garra yerine beşeri ideolojileri savunanların hizbuşşeytandan olduklarında şüphe yoktur.
Hizbuşşeytan; İslam nizamını hayat nizamı olarak kabul etmeyen, Allah'ın hakimiyetini hatırlamayan ve Allah'a iman ile birlikte beşerî ve şeytanî rejimleri restöre eden, çalıştıran her hizibdir.
Hizbuşşeytan, şirkin necasetini vahyin bereketine tercih eden çirkin fiillerin savunucusu ve sunucusu olan her hizibdir.
Hizbuşşeytan; vahyi hayattan uzaklaştırıp yerine heva ve hevesleri egemen kılmak için heva ve heveslere göre örgütlenmiş tüm parti ve grupların genel ismidir.
Cinsleri, şekilleri ve adları ayrı ayrı olsa da KÜFÜR TEK HİZİBDİR. 0 DA; HİZBUŞŞEYTAN'DIR. Şu bir hakikattır ki; kafirlerin sosyal ve siyasal alandaki faaliyetlerinin düzenlenme ve yönlendirilme merkezi hizbuşşeytandır. Çünkü Hizbuşşeytan, küfrün hakimiyeti için sosyal ve siyasal yöndeki örgütlenmenin sağlık ve varlık sermayesidir. Bu nedenle örgütlenmiş küfrî faaliyetlere bekçilik eden her hizib, hizbuşşeytandır.
Şu bir gerçektir ki; Hak da hem tek millet ve hem de tek hizibdir. Allah (c.c.) hayat programımız Kur'an-ı Kerim'de şöyle buyuruyor:
"Kim Allah'ı, peygamberini ve müminleri yar edinirse, şüphesiz üstün gelecek onlar, HİZBULLAH'dır." (Maide Suresi 5/56)
Evet, HAK TEK HİZİBDİR. 0 DA; HİZBULLAH'DIR. Kafirler de; Amerikasıyla, Rusyasıyla, Almanyasıyla, japonyasıyla, İsrail ve Çiniyle, Komünizmiyle, Kemalizmiyle, Faşizmiyle, Kapitalizmiyle, Sosyalizmiyle, Masonuyla, Farmasonuyla, Dernokratiyla, Laikiyla, Liberalistiyle, sağcı ve solcusuyla tek hizibdirler. 0 da; HİZBUŞŞEYTAN'dır.
Bir insan ya Hizbullah'dandır veya Hizbuşşeytan'dandır. Üçüncü bir hizib yoktur. YA HİZBULLAH VEYA HİZBUŞŞEYTAN. Gerisi laf-u güzaftır.
KÜFÜR KAÇ HİZİBDİR?
Küfür; hem tek millet ve hem de tek hizibdir. Allah-u Teala değişmez hayat rehberimiz Kur'an-ı Kerim'de şöyle buyuruyor:
"Onları şeytan kaplamış da Allah'ı hatırlamayı kendilerine unutturmuştur. ONLAR HİZBUŞŞEYTAN'dır. Dikkat edin HİZBUŞŞEYTAN olanlar hüsrana uğrayanlardır." (Mücadele Suresi 58/19)
İslam uleması bu ayet-i celilenin ışığında "Hizib" kavramını izaha kavuşturmuşturlardır. Ancak bazı şabloncular; HİZBUŞŞEYTAN ve alternatifi olan HİZBULLAH'ın yeni ortaya çıkan kavramlar olduklarını iddia ediyorlar. Biz bu iddiayı asırlar önce dünyaya iki hizib halinde mütalaa eden bir Kur'an mektebinin öğreticisi olan Nisaburî (Rh.a.)'ın tesbiti ile tarihin çöp sepetine atalım: "Halk iki kısımdır. Birincisi HİZBULLAH'dır. Dikkat HİZBULLAH felaha erendir. İkincisi HİZBUŞŞEYTAN'dır. Dikkat edin HİZBUŞŞEYTAN hüsrana uğrayandır." (Geraibu'l Kur'an ve Reğaibu'l Furkan (Nisaburî/Tefsiri Taberi'nin bihamişinde) C: 1, Sh: 256, Mısır 1323) Dikkat edilirse Hizbuşşeytan, Hizbullah'ın zıddıdır.
Hizbuşşeytan; Allah-u Teala'ya dost olanların değil, aksine düşman olanların hizbidir. Çünkü hizbuşşeytanı oluşturanlar, Allah ve peygamberine karşı savaşanlardır. Her kim Allah-u Teala'nın inzal ettiği Şeriat-ı Garra'yı reddedip. kendisine karşı savaşırsa o kimse hizbuşşeytandandır. Esasen Şeriat-ı Garra yerine beşeri ideolojileri savunanların hizbuşşeytandan olduklarında şüphe yoktur.
Hizbuşşeytan; İslam nizamını hayat nizamı olarak kabul etmeyen, Allah'ın hakimiyetini hatırlamayan ve Allah'a iman ile birlikte beşerî ve şeytanî rejimleri restöre eden, çalıştıran her hizibdir.
Hizbuşşeytan, şirkin necasetini vahyin bereketine tercih eden çirkin fiillerin savunucusu ve sunucusu olan her hizibdir.
Hizbuşşeytan; vahyi hayattan uzaklaştırıp yerine heva ve hevesleri egemen kılmak için heva ve heveslere göre örgütlenmiş tüm parti ve grupların genel ismidir.
Cinsleri, şekilleri ve adları ayrı ayrı olsa da KÜFÜR TEK HİZİBDİR. 0 DA; HİZBUŞŞEYTAN'DIR. Şu bir hakikattır ki; kafirlerin sosyal ve siyasal alandaki faaliyetlerinin düzenlenme ve yönlendirilme merkezi hizbuşşeytandır. Çünkü Hizbuşşeytan, küfrün hakimiyeti için sosyal ve siyasal yöndeki örgütlenmenin sağlık ve varlık sermayesidir. Bu nedenle örgütlenmiş küfrî faaliyetlere bekçilik eden her hizib, hizbuşşeytandır.
Şu bir gerçektir ki; Hak da hem tek millet ve hem de tek hizibdir. Allah (c.c.) hayat programımız Kur'an-ı Kerim'de şöyle buyuruyor:
"Kim Allah'ı, peygamberini ve müminleri yar edinirse, şüphesiz üstün gelecek onlar, HİZBULLAH'dır." (Maide Suresi 5/56)
Evet, HAK TEK HİZİBDİR. 0 DA; HİZBULLAH'DIR. Kafirler de; Amerikasıyla, Rusyasıyla, Almanyasıyla, japonyasıyla, İsrail ve Çiniyle, Komünizmiyle, Kemalizmiyle, Faşizmiyle, Kapitalizmiyle, Sosyalizmiyle, Masonuyla, Farmasonuyla, Dernokratiyla, Laikiyla, Liberalistiyle, sağcı ve solcusuyla tek hizibdirler. 0 da; HİZBUŞŞEYTAN'dır.
Bir insan ya Hizbullah'dandır veya Hizbuşşeytan'dandır. Üçüncü bir hizib yoktur. YA HİZBULLAH VEYA HİZBUŞŞEYTAN. Gerisi laf-u güzaftır.