güzeldi:K:K:K:BBir varmış,
Bir yokmuş.
Kararmış
Ve kokmuş
Dünyamız,
bır var mışşş
bir yok muşş
"var" ve "yok" evet cok guzel anlatılmış dunya hayatıı...hay geceler..
Kardeşim sanada hayırlı geceler,
Bizim amacımız dünyayı karartmak değil, tam tersine
yaşanabilir, insanların birbirine saygı ve hoşgörü ile yanaşmasından yanayız.[
selamun aleykum..
ben öyle bır şey söylememiştim kii!!yanıı kararttığınıza dair...sadece dunya hayatını anlatan bır soz olduğunu söyledimm..hayat öyle değil mı!!!hızlı ve anı geçıyor ..anlayamıyorz yanıı..tabiri cayise;göz açıp kapayıncaya kadar..bunu ima etmiştim..
hay akşamlar efendm...