Güzel bir paylaşım olmuş
ALLAH RAZI OLSUN
resme tıkladım büyümüyooor
ALLAH razı olsun
selamun aleyküm...
ALLAH c.c razı olsun...
güzelbi paylaşım olmuş...
RABBİM sağlıkli ve bereketli bi hayat versin inşaALLAH,geçmiş olsun kardeşim...
selam ve dua ile...
Kurban bayramının 1-2 günü Bende gripten yatıyordum ..Bayram namazı kurban kesimine dahi gidemedim ..Ben bu yaşıma kadar boyle ağır bi grip olmamıştım ..İnsanın içine şüphe düşmüyor değil ..Doktora gittim Allahtan normal grip olduğumu soyledi ..Kar falan yağmıyor ( erzincana ) bi yağsa yine faydası olacak ...Dikkat edin kendinize ..