erhunakarsu
Kayıtlı Kullanıcı
- Katılım
- 15 Ağu 2007
- Mesajlar
- 190
- Tepki puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 36
Rabbim(c.c) razı olsun..
Rabbim(c.c) razı olsun..
selamün aleyküm ve rahmetullahi ve berakatühü
bir emek neticesi işçinin elde ettiği şey ya paradır ya bir maldır ya da bir teşekkür veya işçinin talep edeceği bir şey. kul ALLAH (cc) dua eder ve ALLAH(cc) kesinlikle cevap verir. pekii ne şekilde. alınan ücretin şeklini Yaradnın(CC) belirlediği bir dünyada bu ücret nedir. günah işleme arzusu olan kişi fiilen ve kavlen günah için yanar tutuşur. ve ALLAH (CC) ona günah için izin verir mi diyeceksiniz. kessinlikle hayır. bir kişiyi öldürmek ana babayA isyan etmek zina etmek içki içmek isteyen nice insanlar ve gençler bu amellerini gerçekleştirebiliyor mu? cevap HAYIRDIR. bir çok günah işlemek istediği halde ve iradesini de o yönde kullandığı halde esasen ALLAH (cc) O İRADEYİ(DUAYI) TEBDİL EDER. aynıyla değil değişik bir ücrete çevirir. biz buna musibet diyoruz. kul bu musibetten ALLAH(cc) izniyle ders çıkarır bunun ALLAH(cc) GELDİĞİNİ BİLİR AMA ARTIK GÜNAh işleme iradesi bile bile hakkı çiğneme aşamasına gelmiştir. gözünü kendi eliyle kör eder ALLAH(cc) kelamullahta bu alemi kim yarattı desek onlar(İnanmayanlar) ALLAH DER DEDİ BU AYETİN ANLAMI BUDUR. KUL BİR GÜNAHI İŞLERKEN allah(CC) KORUMASINDAN ÇIKMAYI MURAT EDER allah(cc) buna müüsaade etmez. ancak her günahhta şirke giden bir yol vardır gerçeğince kul günahı yani şirki tercih etmektedir. ALLAH (cc) KENDİNE İNANALARI ASLA GÜNAHA TEŞVİK ETMEZ VE GÜNAH YARATMAZ. işte rahmet orda devreye girer ALLAH(cc) işledikleri günahlar yüzünden onları helak etsydik yeryüzünde kimse kalmazdı der. ALLAH(cc) EMRİ GÜNAH İŞLEMEYİNDİR. O VAADİNDEN DÖNMEZ İNSAN VAADİNDEN DÖNER DE CEHENNEMİ BİR HALETE GİREREK GÜNAHA TEVESSÜL EDER. o halde ALLAH(cc) günahı işlemesine mukabil onu manen öldürür ve dilersek şeytanlarıyla birlikte haşr ederiz hükmünce kendi gibi bir şeytanla günaha ve açık isyanın neticelerine sürükler. yoksa kulun ALLAH (cc) TARAFINDAN GÜNAHA SÜRÜKLENMESİ YOKTUR. CEHENNEME SÜRÜKLENMESİ VARDIR. Dikkat edin bu rahmetsizlik değir ALLAH(cc) VAADİDİR. günahlara dalıp huzurlu yaşayan kaç kişi var çevrenizde. cehennemi ve cenneti öldükten sonra arayanlar ALLAH(cc) insana günah işlettiğini sanır. halbuki o verdiği vaadi hak kılar da içlerinden ihlasa erdirdikleri müstesna olmak üzere kullarını o günahlarını bir kısmıyla başbaşa bırakır olur ki dönerler diye. ALLAH(cc) SENDEN BENDEN ALEM-İ İSLAMDAN RAZI OLSUN. PAYLAŞIM İÇİN TEŞEKKÜRLER.
aLLAH RAZI OLSUN
selamün aleyküm ve rahmetullahi ve berakatühü
bir emek neticesi işçinin elde ettiği şey ya paradır ya bir maldır ya da bir teşekkür veya işçinin talep edeceği bir şey. kul ALLAH (cc) dua eder ve ALLAH(cc) kesinlikle cevap verir. pekii ne şekilde. alınan ücretin şeklini Yaradnın(CC) belirlediği bir dünyada bu ücret nedir. günah işleme arzusu olan kişi fiilen ve kavlen günah için yanar tutuşur. ve ALLAH (CC) ona günah için izin verir mi diyeceksiniz. kessinlikle hayır. bir kişiyi öldürmek ana babayA isyan etmek zina etmek içki içmek isteyen nice insanlar ve gençler bu amellerini gerçekleştirebiliyor mu? cevap HAYIRDIR. bir çok günah işlemek istediği halde ve iradesini de o yönde kullandığı halde esasen ALLAH (cc) O İRADEYİ(DUAYI) TEBDİL EDER. aynıyla değil değişik bir ücrete çevirir. biz buna musibet diyoruz. kul bu musibetten ALLAH(cc) izniyle ders çıkarır bunun ALLAH(cc) GELDİĞİNİ BİLİR AMA ARTIK GÜNAh işleme iradesi bile bile hakkı çiğneme aşamasına gelmiştir. gözünü kendi eliyle kör eder ALLAH(cc) kelamullahta bu alemi kim yarattı desek onlar(İnanmayanlar) ALLAH DER DEDİ BU AYETİN ANLAMI BUDUR. KUL BİR GÜNAHI İŞLERKEN allah(CC) KORUMASINDAN ÇIKMAYI MURAT EDER allah(cc) buna müüsaade etmez. ancak her günahhta şirke giden bir yol vardır gerçeğince kul günahı yani şirki tercih etmektedir. ALLAH (cc) KENDİNE İNANALARI ASLA GÜNAHA TEŞVİK ETMEZ VE GÜNAH YARATMAZ. işte rahmet orda devreye girer ALLAH(cc) işledikleri günahlar yüzünden onları helak etsydik yeryüzünde kimse kalmazdı der. ALLAH(cc) EMRİ GÜNAH İŞLEMEYİNDİR. O VAADİNDEN DÖNMEZ İNSAN VAADİNDEN DÖNER DE CEHENNEMİ BİR HALETE GİREREK GÜNAHA TEVESSÜL EDER. o halde ALLAH(cc) günahı işlemesine mukabil onu manen öldürür ve dilersek şeytanlarıyla birlikte haşr ederiz hükmünce kendi gibi bir şeytanla günaha ve açık isyanın neticelerine sürükler. yoksa kulun ALLAH (cc) TARAFINDAN GÜNAHA SÜRÜKLENMESİ YOKTUR. CEHENNEME SÜRÜKLENMESİ VARDIR. Dikkat edin bu rahmetsizlik değir ALLAH(cc) VAADİDİR. günahlara dalıp huzurlu yaşayan kaç kişi var çevrenizde. cehennemi ve cenneti öldükten sonra arayanlar ALLAH(cc) insana günah işlettiğini sanır. halbuki o verdiği vaadi hak kılar da içlerinden ihlasa erdirdikleri müstesna olmak üzere kullarını o günahlarını bir kısmıyla başbaşa bırakır olur ki dönerler diye. ALLAH(cc) SENDEN BENDEN ALEM-İ İSLAMDAN RAZI OLSUN. PAYLAŞIM İÇİN TEŞEKKÜRLER.
Aleyküm selam.Yahu kardeşim siz nasıl bir anlayışa girmişsiniz böyle kimler yazıyor böyle tuhaf yazılar.Aman kardeşim aman şeytan imanımızı çalmak için pusuya yatmış bekliyor.Yardım edeni de çoktur amentünün bir kısmı hepimizin bildiği üzere hayrihi ve şerrihi min allahi teala'dır.Her şeyin yaratanı birdir.Ancak sevab işlerden razı, günah işlerden razı değildir.
Allahü teâlânın da ezelî ilmiyle, kulların kendi istekleriyle günah veya sevab işleyeceklerini bilmesi, kulların işlerine zorla bir müdahale değildir. Sevab işleyen de, günah işleyen de kendi arzusuyla, kendi iradesiyle işlemektedir. Zaten öyle olmasaydı, sevab işleyene mükâfat, günah işleyene ceza verilmesi anlamsız olurdu. İşte kaza ve kader konusunda, bu bildirilenleri bilmek yeterlidir.
Tövbe etmek her müsliman gibi sizlere de bizlere de lazımdır.Allahü teala tövbe ederek kendisine tüm samimiyetiyle dönenlerden eylesin inşallahü teala.
Beyt:
Allaha kulluk ederim,taptığım dergah bir,
Bir lahza ayrılmadım tevhidden Allah bir.