Neler Yeni

Hoşgeldiniz İslami Forum Sayfası

Tüm özelliklerimize erişmek için şimdi bize katılın. Kaydolduktan ve oturum açtıktan sonra, konular oluşturabilir, mevcut konulara yanıtlar gönderebilir, diğer üyelerinize itibar kazandırabilir, kendi özel mesajınızı edinebilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz. Ayrıca hızlı ve tamamen ücretsizdir, peki ne bekliyorsunuz?
Blue
Red
Green
Orange
Voilet
Slate
Dark

çok şıkkkk (1 Kullanıcı)

mervenur1

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
2,303
Tepki puanı
1
Puanları
0
Yaş
33
http://www.liva-mode.com/Product/3/519.jpg
518.jpg


519.jpg



512.jpg




tekbirgiyim5.jpg




aydangiyim10.jpg



http://www.liva-mode.com/ProductDetail.asp?pId=518&Lan=Tr
 

KüBrA1988

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
5 May 2009
Mesajlar
210
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
34
bu tarz kiyafetlerin ücretide cok $ik oluyor kardes

paylasim icin tesekkürler
 

mervenur1

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
2,303
Tepki puanı
1
Puanları
0
Yaş
33
evet öyle kübracım rica ederim
seiametle kal
 

ReisulKurra

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
16 Ara 2007
Mesajlar
414
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
38
bu tür elbiselerle dışarı çıkmak caizmidirki
 

tevbeYA-HAK

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
9 Kas 2007
Mesajlar
2,060
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
37
Konum
TÜRKİYE'NİN UZAK DOĞUSUNDAN
selamün aleyküm mervecim uzun süreden beri görüşemiyoruz seni özledim.çok şükür rahattayım bilesin yani:).
gülüm kıyafetler çokkk çok güzel.ama tesettür moda haline getirilmiş.belki bayanlar arasında giyilebilir değil mi...görüşürüz..
 

nur nisa

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
11 May 2009
Mesajlar
153
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
35
selamun aleyküm;birinci resmi çok beyendim çok şık gerçekten,paylaşımın için saol.....
 

mervenur1

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
2,303
Tepki puanı
1
Puanları
0
Yaş
33
selamün aleyküm mervecim uzun süreden beri görüşemiyoruz seni özledim.çok şükür rahattayım bilesin yani:).
gülüm kıyafetler çokkk çok güzel.ama tesettür moda haline getirilmiş.belki bayanlar arasında giyilebilir değil mi...görüşürüz..
aleyküm selam ablam senı yenıden aramızda gördüğüme sevindim.bende özledim ablam seni.iyi olduğuna sevındım inşalah birdaha olmaz öyle şeyler.inşallah hep mutlu ve huzurlu olursun ablam.böyle kıyafetlerle dışarı çıkmak değilde düğünlerde veyada dediğin gibi bayanlar arasında giyilirse daha iyi olr diye düşünüyorum.görüşmek üzere ablam
selametle kal hep mutlu ol
 

Kaan Erdem

Yönetici
Katılım
9 Ara 2006
Mesajlar
11,193
Tepki puanı
206
Puanları
63
Konum
.
Selamünaleyküm değerli kardeşimiz;

Ben ikaz ve mananızı anlıyorum lakin hanım kardeşlerimiz duymuş gibi değiller.Kıyafetler görünüm ve renk olarak sanırım ancak hanımın eşine yada hanımların olduğu topluluklarda giyilebilecek türden.

Lafım kimseye değildir ve kimseyi hedef almamaktadır ama şunu söylemeden geçmek istemem,tesettürünün ve ALLAH celle celaluh'un rızasının şuurunda olan bir hanım kardeşimiz bunları zaten dışarıda haram helalin karışık olduğu bir ortamda giymez.

Selam ve yürekten samimi dua'larımla selametle kalınız.Hayırlı bereketli ramazanlar olsun.Mervenur kardeşim konuyu istila ettik kusura kalmayasın.Selametle kal.

bu tür elbiselerle dışarı çıkmak caizmidirki
 

gülnisa

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
22 Ocak 2008
Mesajlar
11,854
Tepki puanı
8
Puanları
0
Yaş
49
Selamunaleykum kardeşim
ben cok beğendım
bu tür kıyafetler göze hoş gelıyor
cok hoş:)
bayanlar arasında harıka seçımler
dışarda fazla dıkkat cekebılır ama
üzerine bırşey alındığı zaman sorun kalmaz
emeğıne sağlık güzel kardeşim
allaha emanet ol hayırlı cumalar cok mutlu kal
 

mervenur1

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
2,303
Tepki puanı
1
Puanları
0
Yaş
33
Selamünaleyküm değerli kardeşimiz;

Ben ikaz ve mananızı anlıyorum lakin hanım kardeşlerimiz duymuş gibi değiller.Kıyafetler görünüm ve renk olarak sanırım ancak hanımın eşine yada hanımların olduğu topluluklarda giyilebilecek türden.

Lafım kimseye değildir ve kimseyi hedef almamaktadır ama şunu söylemeden geçmek istemem,tesettürünün ve ALLAH celle celaluh'un rızasının şuurunda olan bir hanım kardeşimiz bunları zaten dışarıda haram helalin karışık olduğu bir ortamda giymez.

Selam ve yürekten samimi dua'larımla selametle kalınız.Hayırlı bereketli ramazanlar olsun.Mervenur kardeşim konuyu istila ettik kusura kalmayasın.Selametle kal.
aleyküm selam kaan abi haklısınız bu tür kıyafetlerle dışarı çıkılmaz.
yorum için teşekkür ederim .
ne istilası ne kusuru abi estağfirullah tersi sevindim konuyu açıklığa kavuşturduğunuz için

selametle kalın hayırlı ramazanlar
 

mervenur1

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
2,303
Tepki puanı
1
Puanları
0
Yaş
33
Selamunaleykum kardeşim
ben cok beğendım
bu tür kıyafetler göze hoş gelıyor
cok hoş:)
bayanlar arasında harıka seçımler
dışarda fazla dıkkat cekebılır ama
üzerine bırşey alındığı zaman sorun kalmaz
emeğıne sağlık güzel kardeşim
allaha emanet ol hayırlı cumalar cok mutlu kal
aleyküm selam ablam evet dışarıda giyilmez böyle kıyafetler

selametle kal
 

cuneyt-77

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
27 Ağu 2009
Mesajlar
82
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
45
Selamun aleykum, biz burda boşuna konuşuyoruz demekki, kimsenin dinlediği anladığı yok. hala nefsine hoş geleni yapmakla (abesle iştigal) uğraşan kardeşlerim şu gönlünüze bi sorun bakalım gafletten ne zaman uyanacak????? cevabı bulan banada sölesin ALLAH rızası için, selametle.....................
 

mervenur1

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
2,303
Tepki puanı
1
Puanları
0
Yaş
33
Selamun aleykum, biz burda boşuna konuşuyoruz demekki, kimsenin dinlediği anladığı yok. hala nefsine hoş geleni yapmakla (abesle iştigal) uğraşan kardeşlerim şu gönlünüze bi sorun bakalım gafletten ne zaman uyanacak????? cevabı bulan banada sölesin ALLAH rızası için, selametle.....................
aleyküm selam değerli kardeşim sizin konuşmalarınız boş değil sadece hoşuma gden kıyafetleri ekledim alın giyin tesettürlüler böyle gyinecek gibi şeyler söylemedim,söylememde


selametle kalın
 

cuneyt-77

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
27 Ağu 2009
Mesajlar
82
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
45
aleyküm selam değerli kardeşim sizin konuşmalarınız boş değil sadece hoşuma gden kıyafetleri ekledim alın giyin tesettürlüler böyle gyinecek gibi şeyler söylemedim,söylememde


selametle kalın

s.a. kırdıysam özür dilerim ben biraz sert konuşurum ama inan kötü amacım hiç olmadı olmazda, tek dileğim herkes doğruyu yapsın inşallah, hakkınızı helal edin
 

Bu konuyu görüntüleyen kişiler

Üst Alt