Neler Yeni

Hoşgeldiniz İslami Forum Sayfası

Tüm özelliklerimize erişmek için şimdi bize katılın. Kaydolduktan ve oturum açtıktan sonra, konular oluşturabilir, mevcut konulara yanıtlar gönderebilir, diğer üyelerinize itibar kazandırabilir, kendi özel mesajınızı edinebilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz. Ayrıca hızlı ve tamamen ücretsizdir, peki ne bekliyorsunuz?
Blue
Red
Green
Orange
Voilet
Slate
Dark

Ağız kokusu sizi de mi bunaltıyor ? (1 Kullanıcı)

Gülüşü Yaralı

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
6 Şub 2008
Mesajlar
5,741
Tepki puanı
3
Puanları
0
Yaş
37
Konum
ha bura :)
Web Sitesi
www.facebook.com
Ağız kokusu sizi de mi bunaltıyor ?

5327.jpg


Ağız kokusu hem bu sorunu yaşayan kişi hem de çevresindekiler için rahatsız edici bir sorundur. Peki insanların hem özel hem de sosyal yaşamını tehdit eden ağız kokusuna neden olan etkenler nelerdir?

Memorial Hastanesi Ağız, Diş ve Çene Sağlığı Kliniği’nden Diş Hekimi Uz. Dt. Emek Kurtoğlu ağız kokusunun nasıl meydana geldiğini şu sözlerle anlatıyor;

“İnsanlar, doğduktan hemen sonra alınan anne sütü ile birlikte, ağız içinde ilk mikroorganizmayla tanışmış olurlar. Ağız içinde her zaman ağız mukozası ile etkileşimde bulunan bakteriler vardır. Ağız ve diş bakımına gerekli önem verilmediği takdirde ağız içindeki bakteri dengesinde negatif değişimler izlenir. Bu denge değiştiği zaman tıp dilinde ‘halitozis’ adı verilen ‘ağız kokusu’ meydana gelir. Ağız içinde var olan çürük dişler, dişeti ile uyumu bozuk olan kuron ve köprüler bakterilerin yaşama ve üremelerine uygun ortamlar hazırlamaları sebebi ile ağız kokusunun etkeni olabilirler. Ağız kokusu, yalnızca ağız ve diş kökenli olmayabilir. Mide, bağırsak rahatsızlıkları, üst solunum yolu enfeksiyonları da ağız kokusuna sebep olabilir.” Ağız kokusu mevcut durumun teşhisi ve tedavisi ile birey ve çevresi için bir kabus olmaktan çıkabilir.
 

MehmetSanli

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
18 Ara 2008
Mesajlar
213
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
48
Dislerimizi duzenli olarak fircalamamiz lazimmmmmmm..:a20:
 

06_hamiyet

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
7
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
28
bence de dediğin çok doğru günde en az 3 gün fırçalamamız gerekir. yani...:D:D:D
 

sewim

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
201
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
35
kesinlikle fırcalamamız lazım..
ama ya midemizde yada bagırsaklarımızda sorun varsa?
agız kokusu ondan kaynaklanıyosa..
o zaman ne olcak :)
 

atris

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
10 Ocak 2009
Mesajlar
1,066
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
38
agız kokusuna cok ıyı gelen dıs macunları var ozellıkle yenı bır marka dıslere cok ıyı dıs agrısına bıle ıyı gelıyo ferahlık verıyo.....
 

sewim

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
201
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
35
diş ağrısına iyi geliyo diyince gözlerim acıldı..
nedir dicem adı..
o zamanda reklama girer..
reklama girmicek sekilde yazsan olmaz mı :)
 

şekerleme

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
6 Haz 2009
Mesajlar
490
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
30
arkadaşlar sadece diş temizliği değil
gırtlak da kalmış artıklar olabilir
onun temizliği de gerekli
tuzlu suyla gargara yapmayı öneriyorm:D
 

atris

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
10 Ocak 2009
Mesajlar
1,066
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
38
bu dıs macununun ustunde ozellıle sıgara ıcenler dıye yazıyo ama dıs agrısınada cok ıyı gelıyo mavı beyaz kutusu var yabancı bır marka yenı duyulmus desem yeterlı herehalde
 

torressa

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
22 Tem 2009
Mesajlar
923
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
37
fırçalama alışkanlığımız olmasa bile mutlaka en azından gece uyumadan önce fırçalamızı tavsiye ederim
 

06_hamiyet

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
7
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
28
bence de yani sabah,akşam,öğle dişlerimizi yemekten sonra fırçalayalım.. :D:D:D:D
 

medine_asıgı_ebr

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
27 Ağu 2009
Mesajlar
110
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
31
arkadaslar agız kokusu dilimizden de kaynaklanıyo olabilir dis fırcalarken onuda bi iki kere fırcalayın:)))
 

mertekici2009

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
3
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
28
beyler bayanlar bence naneli şeker felan alın agız kokusuna iyi geliyo
 

ahde

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
2 Mar 2009
Mesajlar
591
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
41
arkadaşlar hayırlı ramazanlar öncelikle
ağız kokusu problemi olanlara bir tavsiyede benden
Merak etmeyin uzmanına sordum
bir kaç adet karanfili akşamdan bir bardak suyun içine bırakıyoruz
sabah suyun kırmızılaştığını göreceksiniz
sonrada o suyla bir güzel gargara yapıyoruz
göreceksiniz ağız kokusundan eser kalmayacak
Midesinde problem olanlar aktarda kudret narı ssatılıyor
her gün aç karna bir tatlı kaşığı kullanırlarsa bu sorun çözülüyor
Yani ben mide kanaması geçirmiştim bende ülser başlangıcı vardı
alternatif tıp bu konuda gerçekten çok iyi
allah (cc) emanetsiniz selametle
 

ebuzer25

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
1,856
Tepki puanı
1
Puanları
0
Yaş
40
agız kokusu bazen bademciklerdende kaynaklanabilir ada cayı bire bir.günde bir iki bardak için, bir de bir şişeye koyun banyoda dişleri fırtcaladıktan sonra gargara yapın gece yaparkende yapın eger sorun bademcıklerde ise kokunun kısa sürede tamamen ortadan kalktıgını göreceksiniz.birde misvak kullanmada faydalı sürekli kullanıldıgında mideye de faydası oldugundan agız kokusunu giderdigini duymuştum arkadaşlar selametle....
 

imported_Sukût_u Hayal

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
27 Ağu 2009
Mesajlar
5
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
40
Evet toplayacak olursak,
Boğazımızı ve midemizi tedavi ettirirken dilimizi de fırçalıyoruz. Aynı anda naneli şekeri yiyip karanfilleri ağzımıza atıyoruz. Ardından da bir güzel tuzlu su içip karanfillerle gargara yapıyoruz. Ayrıca yeni çıkan tüm diş macunlarını denemeyi ihmal etmiyoruz, özellikle mavi beyaz olanları.
Teşekkürler...:a43::a43::a10::a10::a42::a42:
 

Gülüşü Yaralı

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
6 Şub 2008
Mesajlar
5,741
Tepki puanı
3
Puanları
0
Yaş
37
Konum
ha bura :)
Web Sitesi
www.facebook.com
Evet toplayacak olursak,
Boğazımızı ve midemizi tedavi ettirirken dilimizi de fırçalıyoruz. Aynı anda naneli şekeri yiyip karanfilleri ağzımıza atıyoruz. Ardından da bir güzel tuzlu su içip karanfillerle gargara yapıyoruz. Ayrıca yeni çıkan tüm diş macunlarını denemeyi ihmal etmiyoruz, özellikle mavi beyaz olanları.
Teşekkürler...:a43::a43::a10::a10::a42::a42:
:K :K hay Allah iyiliğini versin :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kişiler

Üst Alt