Facebook tasarım değiştiriyor; farklı bir Facebook geliyor: İşte yapılacak tüm değişiklikler...
Facebook'un yeni bir ana sayfa üzerinde çalışıyor olabileceğini sizlere daha önce aktarmıştık. Şimdi bu konuyla ilgili daha sağlam detaylar ortaya çıkmaya başladı.
Facebook'un yeni ana sayfasının sızan tasarım dokümanları ve ekran görüntüleri daha önce yazdıklarımızı doğrular nitelikte. Elbette tasarım sürecinde pek çok şey değişecektir. Ancak yeni bir Facebook yayıncı kutusu, Friendfeed'dekine benzer bir en iyi haberler filtresi kesinleşmiş görünüyor.
Haber kaynağının sağında yer alan durum güncelle seçeneğinin de bahsi geçmesine karşın bunun nasıl görüneceği henüz kesinleşmemiş durumda. Yine önemli değişiklikler arasında akşam haberleri ayrımı ve etkinliklerin daha yukarıya taşınması yer alıyor.
Ortaya çıkan 4 sayfalık belgede Facebook bu değişimin reklam verenler için önemini vurguluyor. Kullanılan tabir "En güncel haberler ve güncel aktiviteleri ana sayfada daha iyi sunarak, kullanıcılar için işleri daha basit hale getirmek" oluyor.
Amaç kullanıcıların Facebook'a girdiklerinde kaçırdıkları önemli gelişmeleri kolayca bulabilmesi. Ama belki de en önemlisi Facebook'un yüklenme süresini düşürmek. Bu 300 milyonun üzerindeki kullanıcı için çok önemli. Facebook ile ilgili en büyük şikayet inanılmaz yavaş yüklenen sayfalar oluyor. Bu sorunu çözebilirse, sitenin bant genişliği maliyetlerini de düşüreceği açık.
Yeni Facebook'un çıkış tarihi ise belirsizliğini koruyor. Facebook bir açıklama yaptığında sizlerle paylaşacağız.
Yeni Facebook ortaya çıktı
Facebook'un yeni bir ana sayfa üzerinde çalışıyor olabileceğini sizlere daha önce aktarmıştık. Şimdi bu konuyla ilgili daha sağlam detaylar ortaya çıkmaya başladı.
Facebook'un yeni ana sayfasının sızan tasarım dokümanları ve ekran görüntüleri daha önce yazdıklarımızı doğrular nitelikte. Elbette tasarım sürecinde pek çok şey değişecektir. Ancak yeni bir Facebook yayıncı kutusu, Friendfeed'dekine benzer bir en iyi haberler filtresi kesinleşmiş görünüyor.
Haber kaynağının sağında yer alan durum güncelle seçeneğinin de bahsi geçmesine karşın bunun nasıl görüneceği henüz kesinleşmemiş durumda. Yine önemli değişiklikler arasında akşam haberleri ayrımı ve etkinliklerin daha yukarıya taşınması yer alıyor.
Daha hızlı bir Facebook
Bu da daha önce sızan ekran görüntüsü.
Bu da daha önce sızan ekran görüntüsü.
Ortaya çıkan 4 sayfalık belgede Facebook bu değişimin reklam verenler için önemini vurguluyor. Kullanılan tabir "En güncel haberler ve güncel aktiviteleri ana sayfada daha iyi sunarak, kullanıcılar için işleri daha basit hale getirmek" oluyor.
Amaç kullanıcıların Facebook'a girdiklerinde kaçırdıkları önemli gelişmeleri kolayca bulabilmesi. Ama belki de en önemlisi Facebook'un yüklenme süresini düşürmek. Bu 300 milyonun üzerindeki kullanıcı için çok önemli. Facebook ile ilgili en büyük şikayet inanılmaz yavaş yüklenen sayfalar oluyor. Bu sorunu çözebilirse, sitenin bant genişliği maliyetlerini de düşüreceği açık.
Yeni Facebook'un çıkış tarihi ise belirsizliğini koruyor. Facebook bir açıklama yaptığında sizlerle paylaşacağız.
Bu esnada yeni Facebook çalışmalarına aşağıdaki galeriden ulaşabilirsiniz.