Neler Yeni

Hoşgeldiniz İslami Forum Sayfası

Tüm özelliklerimize erişmek için şimdi bize katılın. Kaydolduktan ve oturum açtıktan sonra, konular oluşturabilir, mevcut konulara yanıtlar gönderebilir, diğer üyelerinize itibar kazandırabilir, kendi özel mesajınızı edinebilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz. Ayrıca hızlı ve tamamen ücretsizdir, peki ne bekliyorsunuz?
Blue
Red
Green
Orange
Voilet
Slate
Dark

Türk Telekom Sınıfta Kaldı! (1 Kullanıcı)

TakeOne

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
31 Eki 2008
Mesajlar
6,064
Tepki puanı
38
Puanları
48
Konum
Ankara
Türk Telekom'un sabit telefon hizmetine ilişkin hizmet kalitesi ölçümlerini yaptıran Bilgi Teknolojileri İletişim Kurumu, azami geri dönüş sürelerinin aşıldığını tespit etti.

Mobil telefon ve internet kullanımı artarken, sabit hatlarda yaşanan sorunlar gözardı edilebiliyor. Oysa, Türkiye'de sabit hatlı telefonlar halen yaygın biçimde ev ve işyerlerinde kullanılıyor. Peki, bu telefonların aboneleri, yeterli hizmeti alabiliyor mu?

Sabit hatlı telefonlarda neredeyse rakipsiz olan Türk Telekomünikasyon A.Ş. (TTAŞ) tarafından sunulan hizmetin kalitesini ölçen Bilgi Teknolojileri İletişim Kurumu (BTK), bazı anahtar kriterlerde standartların altına düşüldüğünü gözlemledi.

BTK tarafından yayınlanan resmi bildiriye göre, Türk Telekom'un bağlantı süresi ölçütüne ait "tüm taleplerin %95'inin yerine getirilmesinde geçen süre" en fazla 4 gün olabilirken, 2012 yılı Mayıs ayında bu süre 4,625 gün, Haziran ayında ise 4,271 gün olarak tespit edildi.

Arıza Giderme de Sıkıntılı

Öte yandan, sabit telefon hizmet kalitesinin bir diğer önemli kriteri olan arıza giderme süresinin de en fazla 48 saat olması gerekirken, Haziran 2012'de bu süre 50,061 saati aştı. Konuyla ilgili BTK tarafından yayınlanan resmi metin ise şu şekilde:

"Türk Telekomünikasyon A.Ş.’nin 2012 yılı Nisan-Mayıs-Haziran dönemine ait sabit telefon hizmetine ilişkin hizmet kalitesi ölçümlerin yer aldığı hizmet kalitesi ölçüm tablosu ve tabloya ilişkin açıklama raporu incelenmiş, yapılan inceleme sonucunda; TTAŞ’ın Bağlantı Süresi Ölçütüne ait “Tüm taleplerin %95 inin yerine gerilmesinde geçen süre” verisinin en fazla 4 gün olması gerekirken, 2012 yılı Mayıs ayında 4,625 gün, Haziran ayında 4,271 gün olarak, Arıza Giderme Süresi Ölçütüne ait “Tüm geçerli arızaların en hızlı karşılanan %95 inin giderildiği süre verisinin en fazla 48 saat olması gerekirken, 2012 yılı Haziran ayında 50,061 saat olarak gerçekleştiği görülmüştür. Kamuoyuna saygıyla duyurulur."
 

özgürlü_zamanlar

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
23 Eyl 2010
Mesajlar
597
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
44
Konum
Erzurum
Özel sektörün en büyük sıkıntısı bu. Ne yazık ki 3 kuruşa çalışan işçiler değer vermiyor. Öylesine tamir yapıyor. 2 gün sonra tekrar sorun oluşuyor.
 

TakeOne

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
31 Eki 2008
Mesajlar
6,064
Tepki puanı
38
Puanları
48
Konum
Ankara
Sabit telefon zaten kullanmıyorum. İnternet için ise, Türkiyede internet eşittir Superonline diyorum.
 

TakeOne

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
31 Eki 2008
Mesajlar
6,064
Tepki puanı
38
Puanları
48
Konum
Ankara
Hız ile kota doğru orantılıdır. Ne kadar çok hız o kadar çabuk kota dolması demektir. Bunuda unutmamak gerekir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kişiler

Üst Alt