H
hado77
selamün aleyküm ve rahmetullahi ve berakatuhu
gale ya leyteni kuntu turaba
bir ömrü heder geçirmek isteyen insanın boşluğunu şeytanyla değil toprağıyla doldurmak. onu akim ve ebter veverimsiz kılacak hayatın tercihini toprak edip üstünde insan yetiştirmek.
çocuk sahibi olmak baba olmadan iş güç sahibi olmak dükkan açmadan. yaleyteni kuntu turaba. azaba müstehak insan yaşamını o (CC) varken her yer nevbahardırı itiraf edemezse ne derdiye cevap. keşke torak olaydım da bu ceset üstünde nice ruhları filizlendirsin. imaanı ve hayatı ve insanı anlamayan insan anlayış sahibi olduğunda toprak olmak ister. o gün münkir bunu der, hayır o gün her yan çizen her nimeti anlmayan nankör insan bunu der. küfür inanan kalpte makes bulmaz. bu ayet işini ancak muhatabı olana bir kişi bulamadığında bitirir de kişiye şefaat eder. ALLAH(cc) AZİZ(cc) tür. kelam ve insan ve içinde yarattığı mekana ve zamana dair her şey toprak olur da içinden nice ruhları ekinler gibi fışkırtır. onun(CC) varlığı SULTAN(cc) burdayken ona isyan olmaz der. anlamaz insan çünkü kelamı daha ondan dinlememiştir. kafir toprak olmak ister der. o(CC) zaten her şey topraktı diyince, o alemi kendi lehine çevirmek isteyen insan bir şaşkınlıkla sorar o zaman kimdir imanın karşısındaki muhatab. ALLAH(cc) SULTAN(cc) ona isyan olmaz. HAY(cc) isyanına mukabil onu halkettim diyene kadar insan o münkiri görme bile görmez. evet der ben varken muhatabın bendim. ama sen kendine şeytanlar halketmek isteyen anlayışlarla dergahımda gezdin. en doğruyu bilen kelamını okursa her toprak olmak isteyen ruh kendi niifağını görecek. imanın bir boyutunu insan yetiştirmeyi öğrenecek.ALLAH(cc) karşısındaki kul kendi imanını ortaya koyunca karşısına HAK TEALA ÇIKTI VE BENİMLE ANCAK DOĞRULUKLA KONUŞURSUN DEDİ.
sıddıklar ancak ALLAH(cc) ayetlerini anlarda o cehennemden adam çıkarır. keşke şu yaprak gibi olaydım der. yani toprak olalı çok olmuş, ALLAH(cc) MERhamet sahibidir beni bağışla. gerçeği bilen gözler vegönüller sahipleri, buralardaki cennetler içinden fışkıran ruhların kendi gönül buhurdanlıklarında kokan güllerden olduğunu bilir.
toprak olmak bağrında insan teçhiz etmektir. küfür o sinelerde yetişemez. kan uyuşmazlığı vardır küfürle mümminin, o toprak olurda kendi toprak olmak isteyen münkirler onun cesedinin üstünde yeşeriri biter. asahab-ı kiram (RTA) selam olsun. inandığı değer için karşılıksız bir bedelle yalnız onsan umarak ölen o insanlar çoktan toprak olup insan yetiştirmeyi göstermişti. biz bir tek ondan diler ve ücretimiz yalnız ona aittir derler. küfürrün olduğu yerede onlar çoktan toprak olmuştur. işte insan o yerde su olmalı güneş olmalı ki insan çıksın. o güneş te suda sorgulayanın nefsinde talep edilen iddianda haklıysan önce sen yaşa diyendir. çocuk yetiştirmek ne demek. o çocuk doğuştan hz. isa(AS) hz.musa(AS) gibi ise ve seni azapta ve gazapta olanlardan ayırmak için gelmişse. sana düşen toprak olup onu büyütmek değil mi? alamet olarak kıyamet evinde büyüttüğün beslediğin ve senden su isteyen ışık isteyen değil mi.
ALLAH(cc) bizlerden razı olsun.
gale ya leyteni kuntu turaba
bir ömrü heder geçirmek isteyen insanın boşluğunu şeytanyla değil toprağıyla doldurmak. onu akim ve ebter veverimsiz kılacak hayatın tercihini toprak edip üstünde insan yetiştirmek.
çocuk sahibi olmak baba olmadan iş güç sahibi olmak dükkan açmadan. yaleyteni kuntu turaba. azaba müstehak insan yaşamını o (CC) varken her yer nevbahardırı itiraf edemezse ne derdiye cevap. keşke torak olaydım da bu ceset üstünde nice ruhları filizlendirsin. imaanı ve hayatı ve insanı anlamayan insan anlayış sahibi olduğunda toprak olmak ister. o gün münkir bunu der, hayır o gün her yan çizen her nimeti anlmayan nankör insan bunu der. küfür inanan kalpte makes bulmaz. bu ayet işini ancak muhatabı olana bir kişi bulamadığında bitirir de kişiye şefaat eder. ALLAH(cc) AZİZ(cc) tür. kelam ve insan ve içinde yarattığı mekana ve zamana dair her şey toprak olur da içinden nice ruhları ekinler gibi fışkırtır. onun(CC) varlığı SULTAN(cc) burdayken ona isyan olmaz der. anlamaz insan çünkü kelamı daha ondan dinlememiştir. kafir toprak olmak ister der. o(CC) zaten her şey topraktı diyince, o alemi kendi lehine çevirmek isteyen insan bir şaşkınlıkla sorar o zaman kimdir imanın karşısındaki muhatab. ALLAH(cc) SULTAN(cc) ona isyan olmaz. HAY(cc) isyanına mukabil onu halkettim diyene kadar insan o münkiri görme bile görmez. evet der ben varken muhatabın bendim. ama sen kendine şeytanlar halketmek isteyen anlayışlarla dergahımda gezdin. en doğruyu bilen kelamını okursa her toprak olmak isteyen ruh kendi niifağını görecek. imanın bir boyutunu insan yetiştirmeyi öğrenecek.ALLAH(cc) karşısındaki kul kendi imanını ortaya koyunca karşısına HAK TEALA ÇIKTI VE BENİMLE ANCAK DOĞRULUKLA KONUŞURSUN DEDİ.
sıddıklar ancak ALLAH(cc) ayetlerini anlarda o cehennemden adam çıkarır. keşke şu yaprak gibi olaydım der. yani toprak olalı çok olmuş, ALLAH(cc) MERhamet sahibidir beni bağışla. gerçeği bilen gözler vegönüller sahipleri, buralardaki cennetler içinden fışkıran ruhların kendi gönül buhurdanlıklarında kokan güllerden olduğunu bilir.
toprak olmak bağrında insan teçhiz etmektir. küfür o sinelerde yetişemez. kan uyuşmazlığı vardır küfürle mümminin, o toprak olurda kendi toprak olmak isteyen münkirler onun cesedinin üstünde yeşeriri biter. asahab-ı kiram (RTA) selam olsun. inandığı değer için karşılıksız bir bedelle yalnız onsan umarak ölen o insanlar çoktan toprak olup insan yetiştirmeyi göstermişti. biz bir tek ondan diler ve ücretimiz yalnız ona aittir derler. küfürrün olduğu yerede onlar çoktan toprak olmuştur. işte insan o yerde su olmalı güneş olmalı ki insan çıksın. o güneş te suda sorgulayanın nefsinde talep edilen iddianda haklıysan önce sen yaşa diyendir. çocuk yetiştirmek ne demek. o çocuk doğuştan hz. isa(AS) hz.musa(AS) gibi ise ve seni azapta ve gazapta olanlardan ayırmak için gelmişse. sana düşen toprak olup onu büyütmek değil mi? alamet olarak kıyamet evinde büyüttüğün beslediğin ve senden su isteyen ışık isteyen değil mi.
ALLAH(cc) bizlerden razı olsun.