yun_us25
Kayıtlı Kullanıcı
- Katılım
- 21 Mar 2007
- Mesajlar
- 1,454
- Tepki puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 43
- Konum
- KOCAELİ
- Web Sitesi
- cid-be16d7dad725ce0d.spaces.live.com
[flash=425:350] http://www.youtube.com/v/hJdwb0B7Os4 [/flash]
yasuf yazdı:
güzel olmuş kardaş.
xcecen yengec yazdı:
selamunaleykum emegınıze saglık dıyemiyecegım uzulerek.Mumının mıracı olan namaz ne de o buyuk allah dostlarının ısımlerı o ıman etmemıs kısılerı on plana alarak hıc gulemedım bu bızım ıslam geregı olan ınanclarımız dalga sı bıle hos degıl kusura bakmayın bu tabıkı benım gorusum esselamualeykum
B)yaren-34 yazdı:
TEK KELİME İLE MÜKEMMEL .EMEĞİNİZE SAĞLIK .ALLAH RAZI OLSUNB)B)B)