H
hado77
selamün aleyküm ve rahmetullahi ve berakatühü
Kendilerine nimet verdiğin/in'am ettiğin kimselerin yoluna (ilet); gazaba uğramışların ve sapmışların yoluna değil.
CENAB-I AZLE CELLE her türlü eksikten münezzeh tenzih edilen hak ve hakikatın ta kendisi bütün hamdler ona olandır. o bir kul yarattı da kendisi gibi asil ve şerefin ta kendisi olsun istedi. zaman ve mekan insin ve cinnin içindeki kötülüğü ortaya koydu da bir taraf tutma hali meydana geldi. taraf tutmak özel anlamı ile saf olmak. ALLAH(cc) kendisinin karşısında olan münkirlere verdiği cevapların bir çoğu ihlas içinde olabilmeyi anlatır. eline oyuncağını almış mutlu görüntüsüyle insanı değil akil ve tarafını doğru seçmiş insanı arar o feraset sahibi gözler.
nedir seni kızdıran gadab-ı ilahini sarsıntılar halinde dünyaya indiren ya rab(CC) BİZ NE ETTİK SANA . KULLUKTA NE KUSURUMUZ VAR. BİZ SENİ BİRLEMEDİK Mİ NAMAZ KILIP ZEEKAT VERMEDİK Mİ, HACCA GİDİP KELİME-İ ŞEHADETLER GETİRMEDİK Mİ? illa arkasına sığındığını daha karnındayken düşürecek o sayhanın gelmesi mi gerekiyor. Af ve mağfiret ALLAH(cc) yanında katında yeddi kudretindedir. yahudiler HAŞA Üzeyir ALLAH'ın oğludur" dediler; hıristiyanlar da HAŞA: "Mesih ALLAH'ın. EN TEMİZE SOY SOP UYDURDULAR. KENDİ ÜZERLERİNE ALMADIKLARI ÇİRKEFİ allah(CC) İFTİRA ETTİLER. AZAPTA GAZAPTA YANİ DÜNYADA KARDEŞ OLDULAR DA AHİRETTE DE BU KARDEŞLİKLERİNE YÜZLERİNE VURAN YALANCI MÜNKİRLERDEN YAZILDILAR.
zina fiil itibari ile kula yakışmayan.her türlüsüyle karşısında olunması gereken zehirli ok. ve karşısında şihabıyla bekleyen. atana atan ve isabet de hatasız vuran darmadağın eden küfrün beynini örümceğin evini yıkan dağıtan. kul zinaya yakın her hal içinde bulundukça veya bu fiile engel olacak her hale yakınlaştıkça o anlayışı çok olmayan sert ve pek konuşarak anlaşılamayan zebanilerin hışmına uğrar. onlar kör sağır anlayışsız olana kör sağır ve anlayışsız olurlar. gözlerini kapar ve o mahaldeki herkesi hurma kütüğü gibi sallarlar. yenilmiş ekine çevirirler. gözlerine erimiş bakırı dökerler kulağa kadar gider ve beyni sarmaya başlar. kör sağır ve anlayışsız olur. zinaytı görür anlamaz duyamaz bunda sorun yok der. çünkü değiştirdiği meta yani dünya eritilip gözünden akıtılmıştır. ya da mümmindir de fasıktır. o da kaynar suyla haşlanır. görür bilir ama hareket edemez. değiştirdiği şeyle azap eder ALLAH(cc) kuluna iffetini namusunu. aksiyle tokat yer. cehennemin ta dibindeki zakkum bahçesinde yetişir de o cehennemin içine atmaz ALLAH(cc) rahmetinden. şayet gözünü kalbini bir açsa cehennem ona ölümü kadar yakındır. cehennemin dibinde ağaç bitirir. adam o biten ağacı cennetlik zanneder. o kadar kör ve sağır olmak. zinanın karşısında olan kul meleklerle saf tutrar. ve ALLAH(cc) atılmış o iki iftiranın tarafı olan topluluktan uzak durur. kavliyle fiiliyle zinaya karşı duruş RABBİM ben bunu istemezken sen subhansın tenzih edilensin sana iftira edenlerden beriyim der. ve kurtarılanlardan olur. yoksa o sert azap sahipleri HZ. CEBRAİL(as) dan aldıkları izinle öyle bir sarsar ki HZ. MİKAİL'in(AS) havasını gün zemheri olur, gün kavrulur, herkes eğlenme adına AYAĞIYLA AZAP göreceği yere gider. ADL(cc) bizi bu fiilin en azı olan göz zinası başta olmak üzere her türlüsünden korusun. kendi kendine dava açan evli olup eşini sıkıntıya sokacak kadınları bilip beddua eden ama bunu ifadeye yetersiz olan, manen açılmış yüzlerce davanın tarafı olan zina sebeiyle terkin her türlüsünden bizi korusun. birbirinin aynısı gibi görürsün halbuki onların kalbi derin bir tefrik içindedir. onların bilmediğini hak bildirdi de. benim emrim size kolayı hüsnayı verecek dedi. o her gün deveran eden günün sahibinin huzurunda azap çekenlerden olmamak. fiil itibari ile ALLAH(cc) apaçık günah işleyenlerden olmamak namus ve iffet olmak bizim borcumuz değil kurtuluş senedimizdir. YER VE HZ.CİBRİL(as) VE HZ.MİKAİL (as)'IN kontrolünde olmak itibari ile bu iki mukarreb EFENDİMİZ(sas) iki veziri olmakla sünnet-i seniyeye ittiba denilen her sünnetin devamı özellikle nehyi anil münker o iki veziri yanımızda saf tutturur. bileği bükülmez bir kul olur kainata meydan okur. biz tevbe ettik estağfirullahel azim el kerim er rahim ellezi la ilahe illa hu el hayyel kayyumu ve etübü ileyk. her türlü zinadan kul olarak sakındık artık o azabı ve gazabı dünyada açıkça çekenlerden bizi beri kıl da biz de kurtuluşa erelim. o kaynar suları hafiflet, o erimiş bakırı gözümüzden kaldır. gerçeği görüp idrak edenlerdeniz. la ilahe illallah diyenlerden. vurduğun bağları kaldır, gözümü tam anlamıyla görürü kulağımı duyar kıl. o azaba gazaba uğrayanların yollarından uzak tut. ALLAH(cc) bizlerden razı olsun.
Kendilerine nimet verdiğin/in'am ettiğin kimselerin yoluna (ilet); gazaba uğramışların ve sapmışların yoluna değil.
CENAB-I AZLE CELLE her türlü eksikten münezzeh tenzih edilen hak ve hakikatın ta kendisi bütün hamdler ona olandır. o bir kul yarattı da kendisi gibi asil ve şerefin ta kendisi olsun istedi. zaman ve mekan insin ve cinnin içindeki kötülüğü ortaya koydu da bir taraf tutma hali meydana geldi. taraf tutmak özel anlamı ile saf olmak. ALLAH(cc) kendisinin karşısında olan münkirlere verdiği cevapların bir çoğu ihlas içinde olabilmeyi anlatır. eline oyuncağını almış mutlu görüntüsüyle insanı değil akil ve tarafını doğru seçmiş insanı arar o feraset sahibi gözler.
nedir seni kızdıran gadab-ı ilahini sarsıntılar halinde dünyaya indiren ya rab(CC) BİZ NE ETTİK SANA . KULLUKTA NE KUSURUMUZ VAR. BİZ SENİ BİRLEMEDİK Mİ NAMAZ KILIP ZEEKAT VERMEDİK Mİ, HACCA GİDİP KELİME-İ ŞEHADETLER GETİRMEDİK Mİ? illa arkasına sığındığını daha karnındayken düşürecek o sayhanın gelmesi mi gerekiyor. Af ve mağfiret ALLAH(cc) yanında katında yeddi kudretindedir. yahudiler HAŞA Üzeyir ALLAH'ın oğludur" dediler; hıristiyanlar da HAŞA: "Mesih ALLAH'ın. EN TEMİZE SOY SOP UYDURDULAR. KENDİ ÜZERLERİNE ALMADIKLARI ÇİRKEFİ allah(CC) İFTİRA ETTİLER. AZAPTA GAZAPTA YANİ DÜNYADA KARDEŞ OLDULAR DA AHİRETTE DE BU KARDEŞLİKLERİNE YÜZLERİNE VURAN YALANCI MÜNKİRLERDEN YAZILDILAR.
zina fiil itibari ile kula yakışmayan.her türlüsüyle karşısında olunması gereken zehirli ok. ve karşısında şihabıyla bekleyen. atana atan ve isabet de hatasız vuran darmadağın eden küfrün beynini örümceğin evini yıkan dağıtan. kul zinaya yakın her hal içinde bulundukça veya bu fiile engel olacak her hale yakınlaştıkça o anlayışı çok olmayan sert ve pek konuşarak anlaşılamayan zebanilerin hışmına uğrar. onlar kör sağır anlayışsız olana kör sağır ve anlayışsız olurlar. gözlerini kapar ve o mahaldeki herkesi hurma kütüğü gibi sallarlar. yenilmiş ekine çevirirler. gözlerine erimiş bakırı dökerler kulağa kadar gider ve beyni sarmaya başlar. kör sağır ve anlayışsız olur. zinaytı görür anlamaz duyamaz bunda sorun yok der. çünkü değiştirdiği meta yani dünya eritilip gözünden akıtılmıştır. ya da mümmindir de fasıktır. o da kaynar suyla haşlanır. görür bilir ama hareket edemez. değiştirdiği şeyle azap eder ALLAH(cc) kuluna iffetini namusunu. aksiyle tokat yer. cehennemin ta dibindeki zakkum bahçesinde yetişir de o cehennemin içine atmaz ALLAH(cc) rahmetinden. şayet gözünü kalbini bir açsa cehennem ona ölümü kadar yakındır. cehennemin dibinde ağaç bitirir. adam o biten ağacı cennetlik zanneder. o kadar kör ve sağır olmak. zinanın karşısında olan kul meleklerle saf tutrar. ve ALLAH(cc) atılmış o iki iftiranın tarafı olan topluluktan uzak durur. kavliyle fiiliyle zinaya karşı duruş RABBİM ben bunu istemezken sen subhansın tenzih edilensin sana iftira edenlerden beriyim der. ve kurtarılanlardan olur. yoksa o sert azap sahipleri HZ. CEBRAİL(as) dan aldıkları izinle öyle bir sarsar ki HZ. MİKAİL'in(AS) havasını gün zemheri olur, gün kavrulur, herkes eğlenme adına AYAĞIYLA AZAP göreceği yere gider. ADL(cc) bizi bu fiilin en azı olan göz zinası başta olmak üzere her türlüsünden korusun. kendi kendine dava açan evli olup eşini sıkıntıya sokacak kadınları bilip beddua eden ama bunu ifadeye yetersiz olan, manen açılmış yüzlerce davanın tarafı olan zina sebeiyle terkin her türlüsünden bizi korusun. birbirinin aynısı gibi görürsün halbuki onların kalbi derin bir tefrik içindedir. onların bilmediğini hak bildirdi de. benim emrim size kolayı hüsnayı verecek dedi. o her gün deveran eden günün sahibinin huzurunda azap çekenlerden olmamak. fiil itibari ile ALLAH(cc) apaçık günah işleyenlerden olmamak namus ve iffet olmak bizim borcumuz değil kurtuluş senedimizdir. YER VE HZ.CİBRİL(as) VE HZ.MİKAİL (as)'IN kontrolünde olmak itibari ile bu iki mukarreb EFENDİMİZ(sas) iki veziri olmakla sünnet-i seniyeye ittiba denilen her sünnetin devamı özellikle nehyi anil münker o iki veziri yanımızda saf tutturur. bileği bükülmez bir kul olur kainata meydan okur. biz tevbe ettik estağfirullahel azim el kerim er rahim ellezi la ilahe illa hu el hayyel kayyumu ve etübü ileyk. her türlü zinadan kul olarak sakındık artık o azabı ve gazabı dünyada açıkça çekenlerden bizi beri kıl da biz de kurtuluşa erelim. o kaynar suları hafiflet, o erimiş bakırı gözümüzden kaldır. gerçeği görüp idrak edenlerdeniz. la ilahe illallah diyenlerden. vurduğun bağları kaldır, gözümü tam anlamıyla görürü kulağımı duyar kıl. o azaba gazaba uğrayanların yollarından uzak tut. ALLAH(cc) bizlerden razı olsun.