H
hado77
selamün aleyküm ve ragmetullahi ve berakatühü
“Sizinle buluşma zamanı, süs (tören, şenlik) günü ve insanların toplanacağı kuşluk vaktidir.” dedi.
hz. musa (AS) asası kendini her şeyin üstünde gören insanın dünyevi olarak ortaya attığı her şeye karşı toplayıcı ve süzenleyici olan hakkı batıldan kesin olraka ayıran gözleri boyayan yalanlarra içleri eriten gerçeklerle cvap veren. buluşma günü ömür olan hayat. insanın hiç bitmeyen arayışının kendi içinde yaşattığı o git gele kesin cevabı. kendini kandıran firavunların mat olduğu gün. firavun adamlarına atın bakalım onları derken kendi düştüğü nifağı biliyor ve sihirbazlar asla felah bulamazları diyordu. kendi kendini kandıran insan için firavunlaşmış anlayışlar bir hakikat olur. o hakikat zamanla öyle bir hal alır ki diğer insanlar bu firavunlar karşısında gerçekle bağını koparmış gibi irtibata geçer. eğer o galip gelirse onun rabbisine iman edelim der, o adamlar. hayat içinde yaptığı oyunu hileyi bilip bunu mat edcek düşünceye baş koyan insan olmak. firavunun adamları kötüyü temsil adına bile hakkı bilen adamlardı. mert adamlardı . eğer o (AS) galip gelirse bu ancak bir hakikat olacaktı. onların hileli düzenleri atıldıkları anda çoktan yoklukla malul olmuştu aslında. asa-yı musa yani şekliyle uzun ürküten eline alındığında halim selim. ALLAH(cc) tesbih ettik. subhanallah seni tenzih ederiz sen sadece haksın sen kendini ancak kudretinle ifade edersin dedi asa-yı musa. o asa bir tesbih olması bakımından ALLAH(cc) bütün firavun ruhlar önünde galip getiren mutlak hükümdar ve güç sahibi yapandı. hz. musa(AS) gördüğü sihiri görünce ürktü içine gelen korkuyu ALLAH(cc) ENİM KATIMDA PEYGAMBERLER KORKMAZ RABBİNİN ADIYLA TESBİH ET DEDİ. BİZ MANEN SOPALARIMIZI YERE ATTIKTA(dua ettik) ONUNLA İNSANLAR İMANA GELİYORDU, MELEKLER daha kılıçlarını kaldırmadan başlar kesiliyordu ve nankör müşrikler buna şahitti. o asa ve kılıç manen subhanallah der. her türlü küfre her türlü küfür öncüsüne. özünü ve mahiyetini bir ömür ben buna dayanır ve bunda benim için daha ne nimetler var şeklinde o asayı yani tesbihi hatırlatır. insanların süs günü içinde tesbih edenlerden olmak. eller kollar kalkmadan nic firavunlar tepelemek,dilsiz gönülsüz gözüküp kalp lisanıyla subhanallah demek. ALLAH(cc) SEN DE KUSUR YOK HATA BİZDEYDİ DİYEREK BİRLEMEK. o zaman hak (CC) ne tesbihleri sessiz yılanlara dönüştürürde nice kalbi katıyı haktan anlamazı mat eder. bir tesbih ile nice maddi güç ve kuvvet sahibini iki büklüm eder de musa'NIN(as) ve harun'UN(as) RABBİNE İMAN ETTİRİR. biz bu süs günü olan ömürde kuşluk vakitlerinde namazlarımızla dualarımızı kardeş yapalım. dua dua ilmik ilmik o asalardan hakka giden yollar o yolların önündeki duranlara da ejderhalar yollayalım. o asa-yı musanın (as) yaptığını tesbihlerle yapalım.ALLAH(cc) bizlerden razı olsun.sağlıcakla kalın.
“Sizinle buluşma zamanı, süs (tören, şenlik) günü ve insanların toplanacağı kuşluk vaktidir.” dedi.
hz. musa (AS) asası kendini her şeyin üstünde gören insanın dünyevi olarak ortaya attığı her şeye karşı toplayıcı ve süzenleyici olan hakkı batıldan kesin olraka ayıran gözleri boyayan yalanlarra içleri eriten gerçeklerle cvap veren. buluşma günü ömür olan hayat. insanın hiç bitmeyen arayışının kendi içinde yaşattığı o git gele kesin cevabı. kendini kandıran firavunların mat olduğu gün. firavun adamlarına atın bakalım onları derken kendi düştüğü nifağı biliyor ve sihirbazlar asla felah bulamazları diyordu. kendi kendini kandıran insan için firavunlaşmış anlayışlar bir hakikat olur. o hakikat zamanla öyle bir hal alır ki diğer insanlar bu firavunlar karşısında gerçekle bağını koparmış gibi irtibata geçer. eğer o galip gelirse onun rabbisine iman edelim der, o adamlar. hayat içinde yaptığı oyunu hileyi bilip bunu mat edcek düşünceye baş koyan insan olmak. firavunun adamları kötüyü temsil adına bile hakkı bilen adamlardı. mert adamlardı . eğer o (AS) galip gelirse bu ancak bir hakikat olacaktı. onların hileli düzenleri atıldıkları anda çoktan yoklukla malul olmuştu aslında. asa-yı musa yani şekliyle uzun ürküten eline alındığında halim selim. ALLAH(cc) tesbih ettik. subhanallah seni tenzih ederiz sen sadece haksın sen kendini ancak kudretinle ifade edersin dedi asa-yı musa. o asa bir tesbih olması bakımından ALLAH(cc) bütün firavun ruhlar önünde galip getiren mutlak hükümdar ve güç sahibi yapandı. hz. musa(AS) gördüğü sihiri görünce ürktü içine gelen korkuyu ALLAH(cc) ENİM KATIMDA PEYGAMBERLER KORKMAZ RABBİNİN ADIYLA TESBİH ET DEDİ. BİZ MANEN SOPALARIMIZI YERE ATTIKTA(dua ettik) ONUNLA İNSANLAR İMANA GELİYORDU, MELEKLER daha kılıçlarını kaldırmadan başlar kesiliyordu ve nankör müşrikler buna şahitti. o asa ve kılıç manen subhanallah der. her türlü küfre her türlü küfür öncüsüne. özünü ve mahiyetini bir ömür ben buna dayanır ve bunda benim için daha ne nimetler var şeklinde o asayı yani tesbihi hatırlatır. insanların süs günü içinde tesbih edenlerden olmak. eller kollar kalkmadan nic firavunlar tepelemek,dilsiz gönülsüz gözüküp kalp lisanıyla subhanallah demek. ALLAH(cc) SEN DE KUSUR YOK HATA BİZDEYDİ DİYEREK BİRLEMEK. o zaman hak (CC) ne tesbihleri sessiz yılanlara dönüştürürde nice kalbi katıyı haktan anlamazı mat eder. bir tesbih ile nice maddi güç ve kuvvet sahibini iki büklüm eder de musa'NIN(as) ve harun'UN(as) RABBİNE İMAN ETTİRİR. biz bu süs günü olan ömürde kuşluk vakitlerinde namazlarımızla dualarımızı kardeş yapalım. dua dua ilmik ilmik o asalardan hakka giden yollar o yolların önündeki duranlara da ejderhalar yollayalım. o asa-yı musanın (as) yaptığını tesbihlerle yapalım.ALLAH(cc) bizlerden razı olsun.sağlıcakla kalın.