Firmaların birbirlerinin ürünlerinin eksik yanlarını öne çıkartıp kendi güçlü taraflarını göstererek reklam yapması 1960′lı yılların Amerika’sında ki reklam sektörü tarafından başlatılmış bir reklam çeşidiydi. Özellikle Ford ve Volksvagen, Coco Cola ve Pepsi, Marlboro ve Lucky Strike bu reklam çeşidini oldukça sık kullanmıştır.
Daha sonraki yıllarda rekabet kanunları değişmiş ve bu reklamların bu şekilde çekilmesinin önüne geçilmişti. Her ne olduysa firmalar özgün reklam şirketlerine “sadece internet üzerinden yayımlanacak” reklamlar çektirtmeye karar verdiler ve bu reklamlar tekrar geri geldi. Zaman içinde sizlerle bu tarz reklamları paylaşıyoruz. Bunlardan biri de Samsung tarafından geldi. Samsung iPhone 5S kullanıcılarının en büyük srouun olan şarj problemlerini oldukça gerçekçi bir şekilde ele almış ve kendi telefonunun güç koruma modunu öne çıkartmış.
Daha sonraki yıllarda rekabet kanunları değişmiş ve bu reklamların bu şekilde çekilmesinin önüne geçilmişti. Her ne olduysa firmalar özgün reklam şirketlerine “sadece internet üzerinden yayımlanacak” reklamlar çektirtmeye karar verdiler ve bu reklamlar tekrar geri geldi. Zaman içinde sizlerle bu tarz reklamları paylaşıyoruz. Bunlardan biri de Samsung tarafından geldi. Samsung iPhone 5S kullanıcılarının en büyük srouun olan şarj problemlerini oldukça gerçekçi bir şekilde ele almış ve kendi telefonunun güç koruma modunu öne çıkartmış.
Oldukça eğlenceli olan bu reklam filmini aşağıdan izleyebilirsiniz.