Neler Yeni

Hoşgeldiniz İslami Forum Sayfası

Tüm özelliklerimize erişmek için şimdi bize katılın. Kaydolduktan ve oturum açtıktan sonra, konular oluşturabilir, mevcut konulara yanıtlar gönderebilir, diğer üyelerinize itibar kazandırabilir, kendi özel mesajınızı edinebilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz. Ayrıca hızlı ve tamamen ücretsizdir, peki ne bekliyorsunuz?
Blue
Red
Green
Orange
Voilet
Slate
Dark

örtü ve kayıplar 2 (1 Kullanıcı)

  • Konuyu başlatan hado77
  • Başlangıç tarihi
H

hado77

selamun aleykum ve rahmetullahi ve berakatuhu

örtü ve örtünme talebinde olmak bakımından, bir kızın efendimiz aleyhisselatu vesselam gibi HZ.CİBRİL aleyhisselatu vesselamı müşahade ettiği kabul edilmekte ve bu kız kendisini örtmeyi talep olarak kendi nefsine yazmaktadır.

bu halde bu talebin kaynağı esasen dinin yayılması konusundaki kadına verilen 2 planla ilgilidir. din temelde bir rızkı kazanırken ki yoldur. kadın eğer din tebliği hususunda zorunlu bırakılırsa yani toplumun erkekleri bu vazifeyi görmezse kadının iş hayatı başlar ve örtünme bir sorun olarak görülür.

işin duygusal ve vahim neticeleri de şu şekilde olmakta. kadın örtüyü talep olarak ister ve buna engel olunursa ayetteki hısımlar yerlerini, görülen değer olan HZ.CEBRAİL aleyhisselatu vesselamla değiştirmeye başlar ve muazzam bir azap ümmetin başına dert olur. pedofili teşhircilik ensest ilişki gibi yüzlerce olay bir anda halkolmaya başlar. sorun bu kaynağın ALLAH tealanın elinde olması ve çetin güç sahibinin artık gerçeği manipüleye başlamış olmasıdır.o alemde toz dumana karışır ve ALLAH tealanın neyi yaptığını anlayamazsınız.

alemi kana boyar ama ALLLAH teala insten tek damla kan akmadı der. bu kadir kudretin anlaşılamamasındandır ki kainat da zulum varmış gibi hissedilir. bu kahir kudret HZ.CEBRAİL aleyhisselatu vesselamdır. tecavüzler toplu katliamlar olarak adlandırılan her şeyin gerçekteki hali ile aklımıza kabul ettirilen hali arasında iman farkı mevcuttur. ALLAH teala imanı ateşten bir cehenneme çevirir.ve o müthiş yangında tahayyül ile gerçek, varlık kazanamayan insan için denenme vesilesi olmakta aslında ise ALLAH teala sen orada yoksun ve bu yaratılış senin nefsindendir demektedir.

biz toplam olarak bir karıncayı dahi incitmemek prensibiyle insanlar arasında böyle şayiaların dahi olmayacağı bir dünya düşleriz ve ALLAH tealaya ayrıksı seslerin gitmesini istemeyiz.

meselenin 2. yönü ise kadın açısından vahimdir ve bu halde ise kadın her türlü olumlu çabaya rağmen bir türlü ALLAH tealanın huzurunda nasıl davranması gerektiğini bilemektedir. bu halde yine ayetteki yakınlar HZ.CEBRAİL aleyhisselatu vesselamla değişir ve bu halde koca kainat bu kadının sanki karşısındaymış gibi bir hale sebep vererek zulme uğradığını zannetirir. esasen HZ.CEBRAİL aleyhisselatu vesselam bir kadına ilişmez.

toplam olarak tesettürden beklentisi olmayan yerine buna karşı çıkan şey aslında mefhum-u muhalifinden tasallut etmek isteyendir denebilir. bu nedenle ALLAH teala o alemi vahyetme görev olmayan meleklerle değiştirir ve korkunç savaşlar başlar.

bu savaştaki her hale en yakın haller denen şeylerin nefislerden yaratıldığı bilinmekte. ALLAH tealanın bu melek ordusunun yaptığı ameliyelerin anlamı ve devamı adına kişiyi kuran-ı hakimi tefekküre götürdüğü de bir gerçek olarak gözükmektedir.

en nihayi olarak ALLAH tealanın okuduğu tesettüre dair, alem bir babanın kızını erkek yapması isteği olacak ve bu hal taraflarca haksız yere manipüle edilirse bu denilen hadiseler yaşanacak ancak sorun olan şey cennetlik babanın kızını erkek olarak görmesi kadar basit bir meseleyi anlatacaktır.

ALLAH tealanın indinde örtü meselesi budur ve nahif bir babayı kızını eş etme konusundaki hassasiyetini göstermektedir. ALLAH tealanın latif bir şekilde koca kainata mütebessim bir bakışı ise insanlar arasında kıskançlık damarını bir meleğe karşı yönlendirecek ve esasen ateist olduğunu söyleyen bu kimseler kendi kıskançlık damarları ile savaşlar çıkaracaktır.inanmadıkları içinde kendilerinde temessül eden HZ.CEBRAİL aleyhisselam yerine kendilerini telef edeceklerdir.

toplamda HZ.CEBRAİL aleyhisselatu vesselamın nuzulu denen halde insanlar ancak kuran-ı hakimle yol bulur. zira bu melek aleyhisselam kitabı harfiyen uygulamaktadır ve bu uygulayış onun aleyhisselam kainatın üstüne çıkarmaktadır.

bu karşılaşmada efendimiz aleyhisselatu vesselamın yolu erkek için oruçtur ve esasen tek emirdir. HZ.ZEKERRİYA aleyhisselatu vesselamın 3 gün konuşamaması veya yemeyip içmemesi HZ.MERYEM in susma orucu adaması gibi. gelen zat aslında babayı teskin etmeye gelmiştir ancak aradaki bazı parazitleri de hurma kütüğü gibi sallamaktadır.

bu nedenle HZ.CEBRAİL aleyhisselatu vesselam bu dünyada iken kıza ibadet erkeğe de oruç düşmektedir. ibadetin şekli namaz değilse savaştır. ki bu rızık olarak çalışmak olacağı gibi savaşmak babında da kullanılır.

bizim en temel gayemiz HZ.CEBRAİL aleyhisselatu vesselamı anlamak yönünde olmalıdır. kendisi geldiği zaman insanlarda nedense örtünme isteği doğmakta. bu hayanın efendisi olduğunu göstermekte. ALLAH teala beni görüyor diyen kişi evet gerçekten görüyor hissine sahip olunca örtünüyor demek ki.

işte bu hayaya karşı duruş HZ.CEBRAİL aleyhisselatu vesselamı kendi arkadaşları ile birlikte oyuna sokmakta ve ALLAH teala meleğinin aleyhisselam geldiği yeri kendi katından bir oyuna çevirmekte ve mümminin kılına zarar gelmemektedir.

örtünme ile ilgili olarak karşılaşılan zatın miraca çıkılmadan karşılaşmaya tabi tutulması ise muazzam bir boşluktur ve her türlü kötü ameliye neticesi meydana gelen inanışlardaki gerek hurafe gerek gerçek ceza sistemini harekete geçirir.

yani namazsız HZ.CEBRAİL aleyhisselamla karşılaşırsanız yüksekten aşağı atılırsınız diri diri yakılırsınız üzerinize kaya yuvarlanır recm edilirsiniz eliniz kesilir vesaire. sorun bu meleğin neden yaratıldığını anlamamaktır.

bu melek aleyhisselam safkan bir kitaptır ve bu kitaba erişim dışındaki her halde kitabın iman edilen ceza sistemi çalışır. HZ.CEBRAİL aleyhisselatu vesselamın HZ.HASAN ve HZ.HÜSEYİN radıyallahu teala anha peygamber aleyhisselamlara HZ.MERYEM e hediye verdiği biliniyor. yani amacı bu acak öyle bir yaratılışı var ki bu usul izlenmezse direk imanın ceza kısmı başlar. aynı şekilde bir isevi veya yahudi de gökten ses duyar ancak imanını yaşamazsa direk olarak kendi imanıyla cezalandırılma yoluna sürüklenir.

tesettür ALLAH tealanın katında bir işarettir ve hayaya dair izler taşır. özünde erkek kadını incitmeyeceğini beyan ettiğinden tesettüre karşı duruş hakikatta çok farklı sonuçlara yol açar ve HZ.CEBRAİL aleyhisselatu vesselamı yaygın ve sargın bir azap sahibi yapar. öyle bir azaptır ki o aleyhisselam bu azaba çarpılana haya sahibi ol der o adam bunu anlamaz da rabbim bana zulmetti zanneder. azap işte budur.


ALLAH teala bizlerden razı olsun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kişiler

Üst Alt