H
hado77
Selamün aleyküm ve rahmetullahi ve berakatühü
Kelamullah ve içindeki hükümler bakımından ALLAH(cc) ‘ün ayetlerinin nesh edilmesi. Bir ayet olarak artık emri ifa eden ayetlerin kaldırılması ve bu nesh ediş halinde cehenneme ait ayetlerin neshi.
Bu ayetler ALLAH(cc) ‘ün nezdinde onun emriyle kaim olma ve herkese açık olma bakımından sözleşmesel bir boyuttadır. Kul sözleşmeyi kabul eder ve mümmin bir ruh olur. Cennetlere pervaz eder. Ama bir halet bakımından cehennem de haktır. Yalnız cehennemin varlığı değil de yokluğu asıl ceza olursa ne olur.
Kıtal ya da nesh edilmek demenin en ağır boyutu şeytani amel sahiplerinin yoklukla malul olmasıdır. Çünkü yaşayacak yeri kalmaz. ALLAH(cc) vaadinden dönmez ama kelamullahı tebdil eder yani sözün edibi sözünü siler. Der ki artık muhammed(SAS) geldi ve onun ruhuna sahip ruhlar ehl-i cennettir ve ben cehennemi nesh ettim,hakkı açıklayıp batılı zail ettim.
Bu halde şeytan ve onun misüllü insanlar evsiz kalır ve bu azabun elim olur. Yetim öksüz başkasının evinde yetişmiş peygamberin(SAS) hayatını biraz da sen yaşa.hem adil hem istenen hem de kulların itirazını ortadan kaldıran bir nesih.
Peki ben ehl-i nar isem ne olur. O zaman peygamber(SAS) gibi yaşamayı öğrenirsin ve rahmeti/nimeti/ anlarsın. Sorun şu edepsizlikte sınır tanımayan her türlü müreffehliği yaşamış şeytan ve bunun misüllü insanlar bunu nasıl yapacak da halinden dönecek. Evsizim ev ver diyen şeytan yaşayacak bir cehennem bile bulamazsa ne olacak.. yok hakikat olur ve nimeti inkar eden her hal açıklanır. Der ki o kişi o alem yok. Çünkü cehennemi haleti yok ediş verilen cenneti reddeden insan için inançsızlıktır.
İnançsız insanın inkarı da budur. o kişi inançsız bir yaşamla aslında cenneti yani dünya içindeki nimetleri reddeder. o reddediş ile yaptığı amel bakımından zaten yoklukla maluldür ve yok oluşunu cehennemi haleti ile açıklanır. nesih edilen amel bakımından cehennem olursa o ruh sahibi artık yalnızdır ve yalnızlığı bir rahmet bekler. o rahmeti açığa çıkaran ruh muhammedi(SAS) ruh olacaktır. o açığa çıkarışın yararı da budur. böylece kişi aslında direk olarak inançsızlığı ile malul olmuş bir dünyada yaşama zorunluluğuna sahip olur ve bu yaşayışı zaten o mezkur azabını açıklar.medet bekler muhammedun rasulullah der
kıtal yani nesh esasında cehennemedir ve misafir eden zat-ı ekber(AC)'nin nimetinin tamamı olarak vaadin değil sözün hak yerine getirilmesidir. bu yüzden kıtal ayetleri veya nesh ediş bir rahmettir ve cehennemi cezaların ve haletlerin kaldırılışıdır. ve güzelliktir inanan ruha ki bir RAHMAN(cc) var ve her işi tekrar tekrar tebdil eder.
ALLAH(cc) bizlerden razı olsun.
hado77
Kelamullah ve içindeki hükümler bakımından ALLAH(cc) ‘ün ayetlerinin nesh edilmesi. Bir ayet olarak artık emri ifa eden ayetlerin kaldırılması ve bu nesh ediş halinde cehenneme ait ayetlerin neshi.
Bu ayetler ALLAH(cc) ‘ün nezdinde onun emriyle kaim olma ve herkese açık olma bakımından sözleşmesel bir boyuttadır. Kul sözleşmeyi kabul eder ve mümmin bir ruh olur. Cennetlere pervaz eder. Ama bir halet bakımından cehennem de haktır. Yalnız cehennemin varlığı değil de yokluğu asıl ceza olursa ne olur.
Kıtal ya da nesh edilmek demenin en ağır boyutu şeytani amel sahiplerinin yoklukla malul olmasıdır. Çünkü yaşayacak yeri kalmaz. ALLAH(cc) vaadinden dönmez ama kelamullahı tebdil eder yani sözün edibi sözünü siler. Der ki artık muhammed(SAS) geldi ve onun ruhuna sahip ruhlar ehl-i cennettir ve ben cehennemi nesh ettim,hakkı açıklayıp batılı zail ettim.
Bu halde şeytan ve onun misüllü insanlar evsiz kalır ve bu azabun elim olur. Yetim öksüz başkasının evinde yetişmiş peygamberin(SAS) hayatını biraz da sen yaşa.hem adil hem istenen hem de kulların itirazını ortadan kaldıran bir nesih.
Peki ben ehl-i nar isem ne olur. O zaman peygamber(SAS) gibi yaşamayı öğrenirsin ve rahmeti/nimeti/ anlarsın. Sorun şu edepsizlikte sınır tanımayan her türlü müreffehliği yaşamış şeytan ve bunun misüllü insanlar bunu nasıl yapacak da halinden dönecek. Evsizim ev ver diyen şeytan yaşayacak bir cehennem bile bulamazsa ne olacak.. yok hakikat olur ve nimeti inkar eden her hal açıklanır. Der ki o kişi o alem yok. Çünkü cehennemi haleti yok ediş verilen cenneti reddeden insan için inançsızlıktır.
İnançsız insanın inkarı da budur. o kişi inançsız bir yaşamla aslında cenneti yani dünya içindeki nimetleri reddeder. o reddediş ile yaptığı amel bakımından zaten yoklukla maluldür ve yok oluşunu cehennemi haleti ile açıklanır. nesih edilen amel bakımından cehennem olursa o ruh sahibi artık yalnızdır ve yalnızlığı bir rahmet bekler. o rahmeti açığa çıkaran ruh muhammedi(SAS) ruh olacaktır. o açığa çıkarışın yararı da budur. böylece kişi aslında direk olarak inançsızlığı ile malul olmuş bir dünyada yaşama zorunluluğuna sahip olur ve bu yaşayışı zaten o mezkur azabını açıklar.medet bekler muhammedun rasulullah der
kıtal yani nesh esasında cehennemedir ve misafir eden zat-ı ekber(AC)'nin nimetinin tamamı olarak vaadin değil sözün hak yerine getirilmesidir. bu yüzden kıtal ayetleri veya nesh ediş bir rahmettir ve cehennemi cezaların ve haletlerin kaldırılışıdır. ve güzelliktir inanan ruha ki bir RAHMAN(cc) var ve her işi tekrar tekrar tebdil eder.
ALLAH(cc) bizlerden razı olsun.
hado77