Neler Yeni

Hoşgeldiniz İslami Forum Sayfası

Tüm özelliklerimize erişmek için şimdi bize katılın. Kaydolduktan ve oturum açtıktan sonra, konular oluşturabilir, mevcut konulara yanıtlar gönderebilir, diğer üyelerinize itibar kazandırabilir, kendi özel mesajınızı edinebilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz. Ayrıca hızlı ve tamamen ücretsizdir, peki ne bekliyorsunuz?
Blue
Red
Green
Orange
Voilet
Slate
Dark

meleklerin gürzü (1 Kullanıcı)

  • Konuyu başlatan hado77
  • Başlangıç tarihi
H

hado77

selamün aleyküm ve rahmetullahi ve berakatühü

anlayış ve idrakta nakısiyet. onlar inanmıyor diye neredeyse kendini helak edeceksin sırrı. ALLAH(cc) yapılan her amelin şahididir. o amele kiramen katiplerinin de şahid kılar ve kişi yaptığı ortaya koyduğu ameli görür bilir de yanlışın idrak edemez. verilen idrak işe yaramaz hale nasıl gelir. beynin haşlanması başından kaynar su dökülme veya meleklerin gürzleri. psikolojik olarak bedenin bir hal olan ortamda hafiflemesi veya orda bulunmaması. her iki halin bitişmesi hem beynin kaynaması hem de gürzlerin vurulması. bu hal ALLAH(cc) muhafaza tam bir belhüm adeldir. insan içinde yaşadığı hali idrak sahib olduğu ilk anda kınar. o halde ALLAH(cc) azabı ya hafifletmek(direkt ölüm vaz etmeyip tevbe kapısısnı açmak) ya da başka bir hikmete binaen kişiyi yerin 7 kat altına güzlerle sokar ve beynini kaynatır. bu halde lailahe illallah sırrı ortaya çıkar. en büyük zikir değil gerekliliktir. çünkü insan böyle bedeninden uzaklaşmaları çok yaşar. yani günah işlemese bile günahkar ortamlarda bulunabilir. tenasüh dedikleri meret de budur. günahkar ruhların yükseldiklerini zannettikleri halde bedenden bedene geçme değil o günahı irtikap eden şeytani ruh kardeşine yeni bir yaratılışla çevrilme hali. ALLAH(cc) insanı şaşırtmasın. ruh değişimi olmaz yaratılışın değiştirlmesi olur. günah ne kadar şiddetliyse azap o denli şedidtir. kişi derhal tevbe etmezse beyni de tarü mar olduğundan içindeki hali anlamaz. ALLAH(cc) onu başka bir katmanda rızıklandırır. bu halet insana süslü gösterilir. sigardan alkolden zevk alma. hayasız yaşamın onu mutlu etmesi gibi. o kişi haşlanmış ve gürzlenmiş beyni ile sana ne kadar ahmakça da gelse ALLAH(cc) yarattığı o katmanda rızıklanmaya devam eder. onu ordan çıkarmak cehennemi bir haletten adam çıkarmaktır. HZ. EBU BEKR (ra) beni öyle büyüt ki cehennem kimse girmesin der. nasıl çıkarılacak o insan diye sorana doğrulukla diye cevap verir. sözünde özünde sıddık olanlar o günahları etkisiyle gerek kendi gerekese başkasının yanmış ve gürzlenmiş beynini doğru söyleyerek eski kıvamına ve merhalesine getirebilir. HAK(cc) doğrusunu yani kelamı söylemek denen hal budur. yoksa bende doğruyum ben de dürüstüm diyenlerin doğruluğu değil. fark bududr. hak(CC) doğrusuna tercüman olan gürzlenmiş ve haşlanmış beyinleri kurtarır. o kişiler için bulundukları kat katman veya derece rızık derecesi olduğundan o halden kurtulmak isteselerde rızıkları gereği çıkamazlar. bu benim işim derler. ben bunula kazanırım. 2 yol var ya kabul eder hakkı ve o merhaleyi ALLAH(cc) için kullanır, ya da 2. şahıslar o merhaleyi hak(CC) İÇİN KULLANMAYA TEŞVİK EDER. YOKSA MERHALESİNİ ANLASA DA allah(CC9 rızıklandırmasına karşı koyamayacaktır. zekat, hac, kelime-i şehadet olsa bile kişi manen katının yukarısı ve aşağısı için kör ve sağır olabilir. esasen rahmet olan bir haldir. ancak namz yoksa bu hal iyice derinleşirse sorundan kaldırmak için o beyin sahibini şedid çözümler üretilmek zorunda kalınır. zamanla imanın bir çok rüknü sekteye uğradığından kelam ve asıl olan HAK(cc) değişik ayetleri ile o katlardaki tecellileri okişileri yalnızlığa ve ümitsizliğe sürükleyebilir. şükür bulunduğu mevkiye değil yukarıya olmalı. yani sünnet-i seniyeye ittiba .verilen nimete şükürsüzlük, derecesinin düşmesi ve o derecede duruma göre itabı gerektirri kişi ağzını bile açamaz gördüğü hakikatlara karşı. çözüm üreteme eli kolu dimağı bağlanır. büyü gibi zannedilir ama katının düşmesidir. büyü ayrı bir konu olmakla aslaolan kişinin namazsız halinin ona gösterilmesidir. kişi bu katlardaki halleri harikulade veya cennet misal zannedebilir. tehlike budur. artık o kişi körlüğü nispetinde kelam ve sünnete tabi olmazsa yolunu şaşırmışlar kervanına katılmıştır. namaz bu yüzden çok önemli o olunca azap ne olursa olsun ALLAH(cc) O KİŞİNİN YOLUNU ŞAŞIRTMIYOR. namaz olmayınca ağzınla kuş tutsan hep baştan yani amelleri yiyip bitirenin eline düşüyorsun. ALLAH(cc) efendimiz(SAS) yukarıdaki hitabı yaparken üzülme ben onların yanında gürz sahiplerini bekletiyorum diyor o da ümmetine ben sizizn görmediğininzi görürü ve duymadığınızı duyarım diyerek o kay nar sulara ve gürzlere karşı olması gereken tutumu gösteriyordu. ALLAH(cc) dimağımızı ameleimizi doğru eylesin yar yardımcımız olsun. ALLAH(cc) bizlerden razı olsun. sağlıcakla kalın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kişiler

Üst Alt