nakşibendi
Kayıtlı Kullanıcı
- Katılım
- 12 Mar 2006
- Mesajlar
- 1,946
- Tepki puanı
- 0
- Puanları
- 0
[gvideo]9078409496648637639[/gvideo]
Selamün Aleyküm kardeşim.
Allah c.c razı olsun bu eşsiz güzelliği buraya taşıdığınız için..O güzellikleri yaşamayı o kutsal mekanları görebilmeyi, Yüce Rabbimiz c.c herkese nasip eylesin inşallah..Güllerin ve Gönüllerin Sultanı Efendimiz (s.a.v)'in her bir mekanında hatıralarının olduğu o iklimi, atmosferi solumak çok başka bir nimet..Emeğinize sağlık..Selam ve dua ile inşallah.
SELAMÜN ALEYKÜM ALLAH RAZI OLSUN ÇOK GÜZEL BİR PAYLAŞIM. EFENDİMİZİN BULUNDUĞU O KUTLU BELDELERİN SEYRİNE DOYUM OLMUYOR HİÇ. RABBİM CÜMLE MÜSLÜMANLARA ORALARI BİZZAT ZİYARET EDBİLMEYİ NASİP ETSİN. AMİN. SELAM VE DUA İLE YARADAN'A EMANET OLUN.....