H
hado77
Selamün aleyküm ve rahmetullahi ve berakatühü
Kazib olan kandıran isminin arkasına sığınıp ondan beklenene faydayı/rahatlığı arayan ama söylediği yalanla kalan.
Müseylemetül kezzab peygamberlik makamının sahtesinin olamayacağının tek göstergesiydi. Onun iddiası değil de onu öldüren el anlam kazandı.
Hz.vahşi(RA). O efendimiz(SAS)’İN amcasını şehit etmiş ve ölüm korkusu ile şehri terketmişti. Efendimiz onu dine davet adına 3 tane mektup yolladığı rivayet olunur. Bu 3 mektupta ALLAH(cc)’ün kendisinden önce işlenen günahlara karşı ĞAFUR veRahim(CC) olacağı bildirilir o da bu teklif karşısında müslüman olur ve güvenle Mekke’ye gelir.
Efendimiz(SAS) ‘in onun namaz esnasında son sıralarda olmasını istediği de rivayet olunur. Hz.Vahşi(RA) namazlarını en arka safta eda eder. Hz. Hamza(RA)’ı şehid eden kargısıyla birlikte en arka saftadır.
Bir gün yemamede o kargı o kazib adamın içini delecek ve o da gönülden gelen bir taleple ilk safa yerleşecekti.
Hz. Vahşi’nin kargısı kendinden menkul her kazib duygunun müsebbibi ve yıkıcısı olması bakımından her mümminin gönlünde taşıdığı mızraktır. O mızrak bir gün hak adına hakkını koruma adına kendini değerli kılan kendi öz nefsine zulmederken bir gün o kargının atılması gerektiği şahıs gözükür. O şahıs kardeşi kardeşe düşman yapan zihniyettir. O zihniyette kukla değil kuklacı vurulur ve kendinden menkul her değer yerle yeksan olur.
İçten gelen bir dua ile ALLAH(cc)’ümüz bizi nefsimizle başbaşa bırakmasın. O yalancı o kazib dünya metası ile vereceğini iddia ettiği değerlerle bizi kandırmasın. Bize vaadedilen sahte cennetleri tek bir hedefle kanması/kandırması mümkün olmayan tek değer ile lillah ile değiştirtmesin. Onun ipine sarılanı şaşırtmasın. ALLAH(cc) bizden razı olsun. Rıza göstereceği bir hayat yaşatsın.Amin.
Kazib olan kandıran isminin arkasına sığınıp ondan beklenene faydayı/rahatlığı arayan ama söylediği yalanla kalan.
Müseylemetül kezzab peygamberlik makamının sahtesinin olamayacağının tek göstergesiydi. Onun iddiası değil de onu öldüren el anlam kazandı.
Hz.vahşi(RA). O efendimiz(SAS)’İN amcasını şehit etmiş ve ölüm korkusu ile şehri terketmişti. Efendimiz onu dine davet adına 3 tane mektup yolladığı rivayet olunur. Bu 3 mektupta ALLAH(cc)’ün kendisinden önce işlenen günahlara karşı ĞAFUR veRahim(CC) olacağı bildirilir o da bu teklif karşısında müslüman olur ve güvenle Mekke’ye gelir.
Efendimiz(SAS) ‘in onun namaz esnasında son sıralarda olmasını istediği de rivayet olunur. Hz.Vahşi(RA) namazlarını en arka safta eda eder. Hz. Hamza(RA)’ı şehid eden kargısıyla birlikte en arka saftadır.
Bir gün yemamede o kargı o kazib adamın içini delecek ve o da gönülden gelen bir taleple ilk safa yerleşecekti.
Hz. Vahşi’nin kargısı kendinden menkul her kazib duygunun müsebbibi ve yıkıcısı olması bakımından her mümminin gönlünde taşıdığı mızraktır. O mızrak bir gün hak adına hakkını koruma adına kendini değerli kılan kendi öz nefsine zulmederken bir gün o kargının atılması gerektiği şahıs gözükür. O şahıs kardeşi kardeşe düşman yapan zihniyettir. O zihniyette kukla değil kuklacı vurulur ve kendinden menkul her değer yerle yeksan olur.
İçten gelen bir dua ile ALLAH(cc)’ümüz bizi nefsimizle başbaşa bırakmasın. O yalancı o kazib dünya metası ile vereceğini iddia ettiği değerlerle bizi kandırmasın. Bize vaadedilen sahte cennetleri tek bir hedefle kanması/kandırması mümkün olmayan tek değer ile lillah ile değiştirtmesin. Onun ipine sarılanı şaşırtmasın. ALLAH(cc) bizden razı olsun. Rıza göstereceği bir hayat yaşatsın.Amin.