H
hado77
selamun aleykum ve rahmetullahi ve berakatuhu
ateist felsefe ile mümminin duruşu bakımından temel fark yaratma kudretinin ALLAH tealaya ait olması ve mevcut kainat bilgisini bir çırpıda silebilecek kudrete sahip olması ile görülür.
ateist akımın bir anda dünyaya hakim olma iradesi ve kudreti varmış gibi gözükmektedir esasen bu güç mümminin kudretişdir. ALLAH teala ateizme bir din ihdis etmek istemekte ve bu konuda mümminden rey beklemektedir denebilir.
zira kendi katında bulunan bu kimselerin desteği olan bir kitap olmazsa ALLAH teala onları kendine muhattab almayacaktır.
bu açıdan delil nevinden yaşamın zahiri sebebi ilah edilmiş olmalı ve onun bilgisi kitap haline getirilmelidir. ilim olarak kainatı açıklamak, sadece mevcudu açılayıp ALLAH tealayı alkışladığından ALLAH teala daha geçerli bir delil istemektedir. bir kişi iman etmedim diyerek ALLAH tealanın yarattığı şeyi alkışlayıp durmaktadır. bu husus ALLAH teala tarafından kabul edilmez, bu kişiye delilini getir denir.
ALLAH teala cenneti yaratacağını beyan eder. bu açıdan ateistin elinde karşıt güç olarak cehennem kalmaktadır. bu açıdan dünyadaki düzeni sarsan her olaydaki ateist felsefe kendini belli eder.
satanizm olarak da bilinen şeytana tapıcılık bir ritüel gibi lanse edilmiş ve şeytana da iftira atılmış gözükmekte.
bu açıdan şeytanın hakkı denen kul hakkında satanist denen olguyla kendi sınıfında çarpışacağı ve mutlak olarak galip olacağı görülüyor. zira şeytan bize göre nar denen her türlü şeyden azade bir ateşten yaratılmıştı ve kendisi ile hak davasına girecek bu kesime karşı özü itibariyle üstündü.
bu nednelerle şeytanın pozisyonu ve satanist ateistle olan diyaloğu mümminin ilgi ve bilgi alanına girdikçe şeytan aduvvin mubin olmaktadır.
zira inanan ateisti düzeltmek istedikçe şeytanın o kimsenin ateist tarafıyla olan savaşını görecek ve bunu aduvvin mubin olarak adlandıracaktır.
kişisel olarak şeytanın inanala bir derdi de yoktur. bu açılardan yaratma denen kudretteki farklılıklar mücadele bakımından ALLAH tealadan gayri ilah anlayışındaki eksik hususları doldurmaktadır denebilir.
kuran-ı hakim ve diğer kitapların vaadi esasen ALLAH tealanın vaadi olan şeyi yaratmasına da şehdet içeririken şeytan ben bana iman ettiğini söyleyen kesime böyle bir vaadim yok demektedir.ateistte bunu bilmektedir.
bu açılardan ifsad nevinden ateizmin ekmeği niyetine yediği kadın olgusu kullanılmakta ve yaratılışa en yakın anlam olan aile kavramı berheva edilmeye çalışılmaktadır.
cinsel sapkınlık halleri tanıtımı yapılan bir hal olarak inançtaki ateist olguları gösteren bir haldir ve ateist felsefece kullanılır. zira cehennemden kasıt dünyayı kasıp kavurmak ise buna engel olacak hep diğer bir güç ortaya çıkacaktı. en nihayetinde yaşam alanını hepten yoketmek de ateistin işine gelmemektedir.yaşanılası alanlar gerekmektedir.
aile kurumundaki devamiyeti engelleme adına yapılacak her türlü şey bu felsefenin ürünü olarak görülmekte ortaya bir ürün koyamayan ateist felsefe neslin inkıtaaına sebep olmak istemektedir. evrim teorisi kullanılarak elde edilen ölemeyen insanı öldürmek için kullanılan şey de aileyi çökertmek amaçlı olacaktır.
her türlü ilişkide ortaya hayır adına konulmayacak birliktelik başlığında her türlü sapma hali ateist felsefece kullanılagelen bir unsurdur. kısır döngü içinde kişilerin kullanımı ve bu kişilerin sonradan harcanabilir şeye dönüştürülmesi ateist felsefenin araçlarından biridir.
yaratma fiiline karşı yaratılmayı engelleyen her hal teşvik edilmiştir. bu nedenle ahsen ahlak denen şeyin sahibi olan kesimin mücadele alanı şeytan değil ateist felsefe olmuştur. zira bu halde mümmin az işle bir şeyin halkine şahit olabilecek hale gelmiştir denebilir. bu mümminin ALLAH tealanın yaratma sıfatına direkt şehadeti olurken bunu gizleyen kimse esasen sahibi olduğu dini de ele verir. yahudiliğin gerçeği değiştiren hali ile karşılaşırsınız. ateizmin ALLAH teala katındaki kitabı tevrat iken yeryüzünde güneşin ilmi onların zahiri kitabı olarak görülmektedir.
bu bakımdan bu yaratmaya şahit olan kişi isevi ise sorun halledilememekte ve 2. dünya savaşı gibi bir halet de kan dökülmekte kendi imanı adına katliam ALLAH tealaya mal edilmeye çalışılmaktadır.
siz kendinize düşman olarak yahudilerden daha şeditini bulamazsınız denen kesimin mümminler değil iseviler olduğu anlaşılmaktadır. kitabullah gereği her kitaba ve peygambere aleyhisselatu vesselam iman etmek demek bizim de isevi bir tarafımızın olduğunu göstermekte ve bu tarafımız şiddetin tarihçesini yazmaktadır.
mümmin ise yaratılma faaliyetinde yeni baştan bir şey ihdas ederek netice-sonuç kısmını değiştirir. efendimiz aleyhisselatu vesselamın yüzünü görüp iman eden insanlar vardı.
2. dünya savaşındaki soykırım, kendisinden sonraki soykırımları gölgelemek veya bahanesi olmak için mevcutsa bu amacına ulaşamamış bir yaratma biçmi olarak görülmektedir.
demek ki hal ve ahval konusunda bu yaratmanın şehadeti ancak ahsen-i takvim sırrıyla ortaya çıkacaktır denebilir. bu açıdan ateizmin en büyük karşı duruşçularından olan HZ.BEDİÜZZAMAN radıyallahu teala anh ermenilerin çocuklarının katline izin vermedim demiş ve oradaki katliamlar durdurulmuştu..
demek ki yaratılışta pay almak isteyen çocuk denen varlığa duacı olmanın ötesinde cennete götüren bir hüviyet de kazanmalıdır. ateist felsefe bu olayın farkında olduğundan çocuğun her türlü istismarı topraktan adam kaldırma fiilinin önündeki engel olarak gözükmektedir.
2 saldırı noktası bakımından güzel ahlak ve çocuklara dua mümminin yaratılışın her haline şehadeti olacaktır. işte bu noktada ateizmin ne ile uğraştığı da ve yaratmayı bertaraf etmek için neyi kullandığı da netleşecektir.
çocukların her türlü istismarı ve kişisel olarak nesli akim bırakan her türlü cinsel sapma ateizmin tuzu ve biberi olmaktadır.
bir şeyi açıklarken o kavrama direkt olarak saldırı düzenlemek ateist felsefenin açıklamasıdır. bu iki kavram konusunda problem ortadan kalktığında din farkı gözetmeksizin yaratma faaliyetine şehadet başlayacağını bilen kesim olarak yahudi zihniyeti ateizmin belkemiğinin de ne şekilde kırılacağını beyan eder.
güneşe tapmak denen zamanın ve mekanın 8,5 dakika öncesinde kalma hali, inanan mümmine hayati nitelikte 8,5 dakika önce o mevzuya müdahale hakkı tanıyacaktır.
öncellik bakımından bu üstünlük mümmindedir ve her mesele olmadan önce müdahale hakkı mümmindedir. bu olay ahsen-i takvim ve çocuğa dua ile birleştirilirse ateist kelimenin tam anlamıyla mat olur.
maddi bir cevap bekleyen ateizm bu gerçeği kuran-ı hakim hükmünce farketmeye başlayacaktır. ve gerçeği değiştirme çabasına girecektir.
bu nedenle kendi ahkamını güneşe bağlayan ateistin ekmeği tuzu biberi ALLAH tealaya iman eden kulları tarafından hazırlanmaktadır da denebilir. bu nedenle dünyanın geneline bakış islam ümmetinin halini değil hazırladığı rızkın çeşidini göstermek bakımından ALLAH tealanın neyi yaratmasını istediğimize ışık tutmaktadır.
olan ve olasılık dahilinde olması muhtel bulunan her şeye müdahale bizde iken eğer ateist felsefe üstünse demek ki bizler o rızıkları hazırlşayıcısı olarak sorumlu olan bizlerizdir denmeli.
bu konudaki eksikliği gidermek denen hal bakımından bir kimse ne kadar ahsen ve ne kadar çocuğa karşı duacı ise bu dünyadaki gayri ahlaki tesirden de o kadar uzak kalacaktır demek gerekmektedir.
ateist felsefenin yaratılış konusundaki beyanı bizden sonra olmaktadır ancak biz bu konulardaki yanlış tutumlarımız dolayısıyla, daha doğrusu isevi tutumumuzdan ötürü istenen cenneti bir türlü görememekteyiz.
güneşin meydana getirdiği dünya, esasen mümmin için açılım oluşturmakta ve zamansal ve mekansal olarak gittiği veya gideceği yolu aydınlatma, ateistin felsefesi ile birlikte dini olan yahudilikle birlikte tekrar yaratılmasına vesile olmaktadır.
ALLAH teala bizlerden razı olsun.
ateist felsefe ile mümminin duruşu bakımından temel fark yaratma kudretinin ALLAH tealaya ait olması ve mevcut kainat bilgisini bir çırpıda silebilecek kudrete sahip olması ile görülür.
ateist akımın bir anda dünyaya hakim olma iradesi ve kudreti varmış gibi gözükmektedir esasen bu güç mümminin kudretişdir. ALLAH teala ateizme bir din ihdis etmek istemekte ve bu konuda mümminden rey beklemektedir denebilir.
zira kendi katında bulunan bu kimselerin desteği olan bir kitap olmazsa ALLAH teala onları kendine muhattab almayacaktır.
bu açıdan delil nevinden yaşamın zahiri sebebi ilah edilmiş olmalı ve onun bilgisi kitap haline getirilmelidir. ilim olarak kainatı açıklamak, sadece mevcudu açılayıp ALLAH tealayı alkışladığından ALLAH teala daha geçerli bir delil istemektedir. bir kişi iman etmedim diyerek ALLAH tealanın yarattığı şeyi alkışlayıp durmaktadır. bu husus ALLAH teala tarafından kabul edilmez, bu kişiye delilini getir denir.
ALLAH teala cenneti yaratacağını beyan eder. bu açıdan ateistin elinde karşıt güç olarak cehennem kalmaktadır. bu açıdan dünyadaki düzeni sarsan her olaydaki ateist felsefe kendini belli eder.
satanizm olarak da bilinen şeytana tapıcılık bir ritüel gibi lanse edilmiş ve şeytana da iftira atılmış gözükmekte.
bu açıdan şeytanın hakkı denen kul hakkında satanist denen olguyla kendi sınıfında çarpışacağı ve mutlak olarak galip olacağı görülüyor. zira şeytan bize göre nar denen her türlü şeyden azade bir ateşten yaratılmıştı ve kendisi ile hak davasına girecek bu kesime karşı özü itibariyle üstündü.
bu nednelerle şeytanın pozisyonu ve satanist ateistle olan diyaloğu mümminin ilgi ve bilgi alanına girdikçe şeytan aduvvin mubin olmaktadır.
zira inanan ateisti düzeltmek istedikçe şeytanın o kimsenin ateist tarafıyla olan savaşını görecek ve bunu aduvvin mubin olarak adlandıracaktır.
kişisel olarak şeytanın inanala bir derdi de yoktur. bu açılardan yaratma denen kudretteki farklılıklar mücadele bakımından ALLAH tealadan gayri ilah anlayışındaki eksik hususları doldurmaktadır denebilir.
kuran-ı hakim ve diğer kitapların vaadi esasen ALLAH tealanın vaadi olan şeyi yaratmasına da şehdet içeririken şeytan ben bana iman ettiğini söyleyen kesime böyle bir vaadim yok demektedir.ateistte bunu bilmektedir.
bu açılardan ifsad nevinden ateizmin ekmeği niyetine yediği kadın olgusu kullanılmakta ve yaratılışa en yakın anlam olan aile kavramı berheva edilmeye çalışılmaktadır.
cinsel sapkınlık halleri tanıtımı yapılan bir hal olarak inançtaki ateist olguları gösteren bir haldir ve ateist felsefece kullanılır. zira cehennemden kasıt dünyayı kasıp kavurmak ise buna engel olacak hep diğer bir güç ortaya çıkacaktı. en nihayetinde yaşam alanını hepten yoketmek de ateistin işine gelmemektedir.yaşanılası alanlar gerekmektedir.
aile kurumundaki devamiyeti engelleme adına yapılacak her türlü şey bu felsefenin ürünü olarak görülmekte ortaya bir ürün koyamayan ateist felsefe neslin inkıtaaına sebep olmak istemektedir. evrim teorisi kullanılarak elde edilen ölemeyen insanı öldürmek için kullanılan şey de aileyi çökertmek amaçlı olacaktır.
her türlü ilişkide ortaya hayır adına konulmayacak birliktelik başlığında her türlü sapma hali ateist felsefece kullanılagelen bir unsurdur. kısır döngü içinde kişilerin kullanımı ve bu kişilerin sonradan harcanabilir şeye dönüştürülmesi ateist felsefenin araçlarından biridir.
yaratma fiiline karşı yaratılmayı engelleyen her hal teşvik edilmiştir. bu nedenle ahsen ahlak denen şeyin sahibi olan kesimin mücadele alanı şeytan değil ateist felsefe olmuştur. zira bu halde mümmin az işle bir şeyin halkine şahit olabilecek hale gelmiştir denebilir. bu mümminin ALLAH tealanın yaratma sıfatına direkt şehadeti olurken bunu gizleyen kimse esasen sahibi olduğu dini de ele verir. yahudiliğin gerçeği değiştiren hali ile karşılaşırsınız. ateizmin ALLAH teala katındaki kitabı tevrat iken yeryüzünde güneşin ilmi onların zahiri kitabı olarak görülmektedir.
bu bakımdan bu yaratmaya şahit olan kişi isevi ise sorun halledilememekte ve 2. dünya savaşı gibi bir halet de kan dökülmekte kendi imanı adına katliam ALLAH tealaya mal edilmeye çalışılmaktadır.
siz kendinize düşman olarak yahudilerden daha şeditini bulamazsınız denen kesimin mümminler değil iseviler olduğu anlaşılmaktadır. kitabullah gereği her kitaba ve peygambere aleyhisselatu vesselam iman etmek demek bizim de isevi bir tarafımızın olduğunu göstermekte ve bu tarafımız şiddetin tarihçesini yazmaktadır.
mümmin ise yaratılma faaliyetinde yeni baştan bir şey ihdas ederek netice-sonuç kısmını değiştirir. efendimiz aleyhisselatu vesselamın yüzünü görüp iman eden insanlar vardı.
2. dünya savaşındaki soykırım, kendisinden sonraki soykırımları gölgelemek veya bahanesi olmak için mevcutsa bu amacına ulaşamamış bir yaratma biçmi olarak görülmektedir.
demek ki hal ve ahval konusunda bu yaratmanın şehadeti ancak ahsen-i takvim sırrıyla ortaya çıkacaktır denebilir. bu açıdan ateizmin en büyük karşı duruşçularından olan HZ.BEDİÜZZAMAN radıyallahu teala anh ermenilerin çocuklarının katline izin vermedim demiş ve oradaki katliamlar durdurulmuştu..
demek ki yaratılışta pay almak isteyen çocuk denen varlığa duacı olmanın ötesinde cennete götüren bir hüviyet de kazanmalıdır. ateist felsefe bu olayın farkında olduğundan çocuğun her türlü istismarı topraktan adam kaldırma fiilinin önündeki engel olarak gözükmektedir.
2 saldırı noktası bakımından güzel ahlak ve çocuklara dua mümminin yaratılışın her haline şehadeti olacaktır. işte bu noktada ateizmin ne ile uğraştığı da ve yaratmayı bertaraf etmek için neyi kullandığı da netleşecektir.
çocukların her türlü istismarı ve kişisel olarak nesli akim bırakan her türlü cinsel sapma ateizmin tuzu ve biberi olmaktadır.
bir şeyi açıklarken o kavrama direkt olarak saldırı düzenlemek ateist felsefenin açıklamasıdır. bu iki kavram konusunda problem ortadan kalktığında din farkı gözetmeksizin yaratma faaliyetine şehadet başlayacağını bilen kesim olarak yahudi zihniyeti ateizmin belkemiğinin de ne şekilde kırılacağını beyan eder.
güneşe tapmak denen zamanın ve mekanın 8,5 dakika öncesinde kalma hali, inanan mümmine hayati nitelikte 8,5 dakika önce o mevzuya müdahale hakkı tanıyacaktır.
öncellik bakımından bu üstünlük mümmindedir ve her mesele olmadan önce müdahale hakkı mümmindedir. bu olay ahsen-i takvim ve çocuğa dua ile birleştirilirse ateist kelimenin tam anlamıyla mat olur.
maddi bir cevap bekleyen ateizm bu gerçeği kuran-ı hakim hükmünce farketmeye başlayacaktır. ve gerçeği değiştirme çabasına girecektir.
bu nedenle kendi ahkamını güneşe bağlayan ateistin ekmeği tuzu biberi ALLAH tealaya iman eden kulları tarafından hazırlanmaktadır da denebilir. bu nedenle dünyanın geneline bakış islam ümmetinin halini değil hazırladığı rızkın çeşidini göstermek bakımından ALLAH tealanın neyi yaratmasını istediğimize ışık tutmaktadır.
olan ve olasılık dahilinde olması muhtel bulunan her şeye müdahale bizde iken eğer ateist felsefe üstünse demek ki bizler o rızıkları hazırlşayıcısı olarak sorumlu olan bizlerizdir denmeli.
bu konudaki eksikliği gidermek denen hal bakımından bir kimse ne kadar ahsen ve ne kadar çocuğa karşı duacı ise bu dünyadaki gayri ahlaki tesirden de o kadar uzak kalacaktır demek gerekmektedir.
ateist felsefenin yaratılış konusundaki beyanı bizden sonra olmaktadır ancak biz bu konulardaki yanlış tutumlarımız dolayısıyla, daha doğrusu isevi tutumumuzdan ötürü istenen cenneti bir türlü görememekteyiz.
güneşin meydana getirdiği dünya, esasen mümmin için açılım oluşturmakta ve zamansal ve mekansal olarak gittiği veya gideceği yolu aydınlatma, ateistin felsefesi ile birlikte dini olan yahudilikle birlikte tekrar yaratılmasına vesile olmaktadır.
ALLAH teala bizlerden razı olsun.