Neler Yeni

Hoşgeldiniz İslami Forum Sayfası

Tüm özelliklerimize erişmek için şimdi bize katılın. Kaydolduktan ve oturum açtıktan sonra, konular oluşturabilir, mevcut konulara yanıtlar gönderebilir, diğer üyelerinize itibar kazandırabilir, kendi özel mesajınızı edinebilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz. Ayrıca hızlı ve tamamen ücretsizdir, peki ne bekliyorsunuz?
Blue
Red
Green
Orange
Voilet
Slate
Dark

ateizm ve olasılıklar 2 aşk nedir (1 Kullanıcı)

  • Konuyu başlatan hado77
  • Başlangıç tarihi
H

hado77

selamun aleykum ve rahmetullahi ve berakatuhu

ateizm felsefe olarak devinimsel ve enerji kümesi olarak cüzi bir anlayıştır.
kişi sevme ve aşk gibi insani dürtülere sahiptir fakat kitabı güneş olan kimse bu işi nasıl yapar.
zira ağırlıklı olarak taş olma eğilimi vardır.

ateist fikir üretimi denen halde güneş gibi davranır ve tepkisel sonuçlar üretir. özündeki diyalektik mantığı zerresine kadar girmiştir.

bu tavrın zarar boyutunu sabrdan ayıran özellikler bakımından aşk veya ikili ilişkilerdeki hak ölçütleri ne olmalıdır.

sevdiğine katlanmak ne demektir eğer bu sevgi hayata tapan bir kimseye beslenirse sonuçlar ne olur?

toplamda güneşin hareket tarzına katlanabilecek bir varlık yoktur. ateistten uzak durmak gerekir ki din mücadele edin der.

56 derecenin üstünde cildiniz derece yanıklarına maruz kalır ki bu bilinen düşük dereceli ısılardan kabul edilir. bir ateist mananızı bu dereceyle yakmaya başlar.

kişinin manasına ins nazarıyla yaklaşan ateist mana aleminde yangınlara sebebiyet verecektir. sevdiğine eza verecek naz veya cevr zannedilecektir.

esası ise beslendiği ateşi yaymaktır. kişi karşısındaki kişiyi haliyle yakar ve bu onun doğası gereğidir. karşı taraf da bu durumu olur öyle deyip geçiştirirse 2 li bir ayrımla kendisini değerlendirmeli.

dinin özü ALLAH tealaya imandır ve ALLAH tealanın imandan kastı insanların arasında hak ile hüküm veren kimselerdir.

ateist bu eylemi yaptığında mümmin olarak kitabi bir cevap verilmekte ve bu yangın izale edilmeye çalışılmaktadır. bu mümkün olmazsa zaman içerisinde aşk denecek olan sen ne yaparsan yap beni rahatsız etmiyorum denen şahsa değil şahsın elde ettiği %5 lik enerji çıkışına karşı yatkınlık oluşmaktadır.

kişi ateist felsefeye rağmen bu ateistle mücadelesiz birlikteliğe girmişse artık özü cinnileşir ve yangına aşk diyerek ALLAH teala ile alakası olmayan bir cehennem türünü kendi hakkında hak kılar. bu aşkın sabır boyutu değil şeytani boyutudur ve bu boyuttaki halet de kişi artık türünü değiştirmeye başlamıştır.bu dünyadaki para aşkı için insan katline kadar vbaran %5 lik çıkış ateist çıkıştır. toplumlar ordularından %5 lik yardımlarda bulunur veaşk ile saldırırlar.

kişi sevdiğine zulmetmeye başladığı ilk anda ilk sorgu dininden olmalıdır. namaz kılmaz oruç tutmaz ve rukunlere sadık değilse bu kişi ateisttir ve mevcut yangın bir üretime yol alacaktır.

mümminin aşkı denen şey zekanın %100 kullanımı olarak tamamen enerjiye yöneliktir ve yaratılmayı bekleyen kimse diğer güne dünden eklediği hayırlarla girer. mümmin yakmaz zira onun verdiği şeye nur denmektedir.

narın meydana getirdiği acıya katlanmak sabırla açıklanmamakta kişinin tür değişimiyle ve hayata tapar haliyle açıklanmaktadır. bu nedenle ateist felsefedeki aşkın değişim değeri bir şeyi evirmekken bu evrilen şeyden çıkan enerji yani günümüzün değer ölçüsü para ilşkileri kuran ve devam ettiren şey olarak görülmektedir.

dinin paravan olarak kullanılmasını engellemek adına kişiyi dine uygun hale getirmek ve bunda devamı zorunlu kılmak şarttır.
zira ateistte gayba iman eder ve bunu gerek kendisi gerekse karşı taraf iman olarak algılar.ben de müslümanım der.

namaz artık en azından aile içinde farz üstü bir haldir ve kişiyi ateizmden kaynaklanan olası yangınlardan ve sabırın yanlış kullanımından korur.

özellikle paraya dayalı ilişki çeşitlerinde tapılan değerin ortaya çıkardığı ürün olması bakımından paranın tapılan şey olmadığı anlaşılmakta. kişi bir ilaha tapmakta ancak ona da yalan söyleyip bir şey ortaya çıkararak bununla değer elde etmektedir.

bu açıdan sebt günü aşkı olabilecek insanı oltaya getiren değer olan paraya karşı yaklaşımın kazanımındaki ateist öğeler çok net şekilde belirlenmeli ve harama tevessül edilmemesi için kazanan kişi öncelikle bu felsefeden uzak olarak yetiştirilmelidir.

aşk ve ateizm karşılıklılık içeren bir şey değildir. üst tarafta aktin bir tarafı yani güneş iğfale çalışılırken alt taraftaki maşuk bundan habersiz kendisine gösterilebilecek sevgiyi bekler.

bu nedenle zamanla alışılan aşkların adiyatı değil her gün taptaze aşıkların olacağı cennetin olmaması hali özündeki ateist kazanımlardır denebilir.

ilişkilerdeki durgunluk, ayrılık dönemleri bunlar özünde ateist aşkların neticeleri olmalıdır denmeli. bu aşkın diriltilmesi için din dışı ilşki çeşitleri hep bir alşdanışın devamıdır. gece gezmeleri hediyeler nisan 1 şakaları.

ALLAH teala daima birbirlerine bakan genç aşıklar demişti ki bu özündeki taptığı ilaha karşı hileye girişmeyecek olan kişinin halidir.

bu şahsın hayatla zamanın %95 ini geçirmesi hali gereğidir. %5 i ise vereceği ateşten yaratılmış sevgidir.

ateist iman ettiğini söylemediği halde iman etmeye zorunlu olduğu güneşle olan munasebetinde güneş tarafından böyle cezalandırılmaktadır. demek ki kainattaki olan bitenden sorumlu olan ilah anlayışı ALLAH tealanın gayrisindedir deniyorsa o ümmetlerde tapılan ve ceza veren dahi güneştir. veya ALLAH teala kuluna zaten ceza vermeyecektir de kulu onun bir ayeti olan güneşle kavga halindedir denebilir.

bunların verasında ALLAH tealanın direkt azabı denen aşk yani 2. kişiyi olaya katıp hile kurma halinde ise ALLAH teala alemlerin rabbidir diyene kadar o densiz onun teala elinde kul olacaktır. aşk insanı ALLAH tealaya yaklaştırmaz hileli düzenini bilen teala ben de kullarımı severim der de o densiz arkadaş bayağı bir şair mecnun sahir olur da işte ben peygamber aleyhisselam ümmetiyim der.

bu nedenle kişiler arası diyalogda ilk şart bana dinini göster demek olmalıdır. sen ateistsen ancak bir aldanışla beni yakar ve sabır kanadımı boş yere, değmeyecek şekilde kırarasın. hem sana da yazıktır zira senin yaşam boyutun için doğal olan şey bana zarar verir de sen de engel olamazsın denmelidir.

bu açıdan bir ateist sizin dininizi değiştirmeden onun dinine baştan müdahale edilmelidir.

ALLAH teala bizlerden razı olsun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kişiler

Üst Alt