Neler Yeni

Hoşgeldiniz İslami Forum Sayfası

Tüm özelliklerimize erişmek için şimdi bize katılın. Kaydolduktan ve oturum açtıktan sonra, konular oluşturabilir, mevcut konulara yanıtlar gönderebilir, diğer üyelerinize itibar kazandırabilir, kendi özel mesajınızı edinebilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz. Ayrıca hızlı ve tamamen ücretsizdir, peki ne bekliyorsunuz?
Blue
Red
Green
Orange
Voilet
Slate
Dark

ateizm ve olasılıklar 17 kimya (1 Kullanıcı)

  • Konuyu başlatan hado77
  • Başlangıç tarihi
H

hado77

selamun aleykum ve rahmetullahhi ve barakatuhu

ateizmin kimyasında aranılan şey fikirlerin veya insanların çarpıştırılması neticesinde elde edilen şeydir. bu fikirlerden biri hidrojen diğeri oksijen olup ateizm aslında mevcut yangınına su üretmeye çabalayan bir düşünce olarak anlamlandırılır.

su kuran-ı hakimde her şeyin yaratıldığı şeydir. anlayış olarak da çocuk denen varlığa tekabul eder. ateizm esasen bir çocuğu oluşturma ve ondan fayda sağlama amacı güder. HZ.MUSA aleyhisselatu vesselamın firavunun yanında barınma nedeni buydu. HZ.YUSUF aleyhisseltu vesselamın pazarda satılma amacı buydu.

ateizm esasen bu çocuğu oluştururken ikili bir yol izler bu çocuk ateist için su olmalıdır. eğer ALLAH tealanın yarattığı aleme katık olacaksa sorun başlar.

tartışma programlarında fikirlerin çarpışması olarak geçen her hal meselenin özündeki ahlaksızlık boyutu göz önüne alınmadığından ateizme su oluşturma çabası olarak görülmekte ve kişiler kendi menfaatlerine çocuk zihniyetler talep etmektedir.

HZ. İBRAHİM aleyhisselatu vesselam HZ.YAHYA aleyhisselatu vesselam bu konularda verilmiş cevaplar olarak oynamayan ve kendi kavimlerindeki insanlara dert olan insanlardı.

konu ateizm olunca HZ.MUSA aleyhisselatu vesselamın rolu başkadır. zira o çocukluk evresini tam anlamıyla firavunun yanında geçirecekti. zaten yahudi zihniyetinde çölde de olsa su bulurum mantığı hem bir iddia hem de ALLAH tealaya karşı kuran-ı hakimi kullanarak bir cevap hazırlığıdır. anlaşılan yahudiler kuran-ı hakime verilen anlamlar çerçevesinde yaşayabildiklerini ve gökten başlarına taş düşmediğini de söylemektedirler.

bu dönemde verilen meal anlayışı ve kabul ALLAH tealanın başta eşcinsellik dahil bir çok hususta sabr edin nasılsa giderler tarzında bir beyanı olduğunu da göstermekte. bu meal oldukça ALLAH teala da aslı eşcinsel olan yüzlerce düşünceyi ve kimseyi başımıza sarmıştır. belli olgnluğu olan herkes ne dendiğini de anlamaktadır. sorun biz meal verirken ALLAH tealaya sanki iftira ettik gibime geliyor. kafire su bile içirmeyecek olan zat-ı ecel ve ala daha fazlasını vermiş gibi gözükmekte.

ateizmin kimyadan anladığı şey suyun oluşumu ve faydalanılmasıdır. bu açıdan çocuk öldürülesi değil kullanılası bir şeydir. cahiliye döneminde diri olarak gömülen kızdan bahsedilir ve bu vahşet olarak adlandırılırken ateizm o çocuğun kullanım amacını daha vahşiyane belirleyecektir.

kimyasal olarak bir kavanozda su oluşturma çabası olarak görülen ateizm esasen kitabın neresinde durur sorusuna ilginç cevaplar verilebilir.

mesela kişi ibadet ile ALLAH tealanın kuran-ı hakimine değişik meal verebilir. ayeti değiştirmez türkçe anlamını değiştirir.

ki ALLAH tealanın türkçe bir kuran getirmediği de malumdur. bu ayet meali gerekçesiyle teklif edilir ve kişi der ki aslında ayetlerde mevcut haller yanlış anlaşılmış veya ALLAH teala kitabında bazı hususları beyan etmediği halde varmış gibi gözükmüş şimdi bu konularda sen de tefekkür et ve yardımcı ol kuran-ı hakimi mesela eşcinsellik konusunda ne şekilde beyan buyurmuş herkes bilsin.

aslında bu meal çevirisinin gerekçesi de kabul edilmemekte ve her bir ayet de nasılsa kendisine kurtuluş olduğu yönünde bir kanı mevcut olmaktadır. erkek 4 kadınla evlenir istediği an boşanır, hristiyan dahi olsa bir kadını eş edebilir savaşta kocasını öldürüp karısını sahiplenebilir, ancak dost edinemez veya bu köleyi satabilir.

esasen müslüman kesim dahi ALLAH tealanın aslında böyle demeyip başka bir şeyi murat buyurmuş olduğunu hisseder ancak bu çözümlere yaklaşmaz. zira ALLAH teala karşısında şirke bulaşmadığım sürece kurtuluş beyyinelerim var der. bu konu aduvvin mubin olarak insandaki ateizm belirtisidir.kişi aslında işine gelmediğinden fakihleşme yolunu seçmez.

mesela ilk önce eşine anlat denir hakikat, sonra da her nefis kendinden sorumludur denir. bu açılardan kuran-ı hakimin herkesçe nuzul sebebi de bilinmeyeceğinden ibadet ile ALLAH tealanın aslında neyi murat buyurduğu anlaşılmalıdır.

bilinmelidir ki hayat bir haşirdir ve HZ.LUT aleyhisselatu vesselamın toplumuyla haşredilme hali de söz konusu olabilecektir. belki de yahudilerin haşrindeyizdir de esasen kuran-ı hakim de değil tevrat hükümleri uygulanmaktadır.

bu açılardan ateist kimyasındaki su ile mümminin kimyasındaki su kavramlarını ayırt edecek şeylere ihtiyaç bulunmakta.

ateizm akım olarak fikir veya insan çarpıştırıp su üretmek isterken kimyasının tamamını bu mevzuya ayırmış olarak firavunun necat bulmuş yani haşredilip aramızda yaşatılan halidir denebilir.

ALLAH teala ateizmi susuz bırakmıştı ve bu felsefe kendisine su kaynağı aramaktaydı. bu suyun bedirde kuyu şeklinde kapatıldığına inanan bizler aslında sudan kastın ne olduğunu bilmediğimiz de farkedebiliriz.

ALLAH teala her devirde rab teala olarak kullarını haşredendir ve görünürdeki hal ile gerçek hal birbirinden farklı gözlüklerle değerlendirilmelidir.

firavunun suya ihtiyacatı çerçevesinde karşısındakini çocuk olarak oluşturmaya çalışması HZ.MUSA aleyhisselatu vesselam devrinde görülmüştü. o aleyhisselam ise 2 mucize ile gitmişti ve suyun kullanım yolu olarak parlayan el (abdest) ve asa(su verilmemiş ağaç) ile mucizeler sıralamıştı.

ateist felsefe karşısındaki düşünceyi biraz da kelimenin tam anlamıyla çocuk yerine de koymaktadır denebilir. sevgi kasıtlı olanlarına gönlümüz açıktır ancak nihayi olarak kendi lehine kaynak yapmak isteyeceğinden kendisine de fayda sağlayamayacağımızı bilmelidir.

bu açıdan sudan kasıt hayırlı evlat iken kullanım yolları ise nebatın yani bitki olan ateizmin susuz halinin yani kendisinin mucize olduğu haldir.

anlaşılan ateist felsefe meydana getirdiği ilmi yine kendisi yutacaktır. bu kesin bir ilim olduktan sonra ALLAH teala geride miras olarak bırakılan hayırı yani çocuğu yetiştirme konusundaki yargısını yapacaktır.

temelde çocuğu yetiştirmek denen şey konsensustur ve eşin de aynı kanaat de olduğu farzedildiğinden kuratarılmış bir aile yapısı meydana gelmekte, ateist ise iki insanı ya da fikri çarpıştırarak bir türlü oluşmayan suya bakarak bir türlü tatmin olamaktadır.

ateizmin tatmin edilememesinin sebebi de budur yanlış bir yol izlemektedirler ve oluşan suyu sadece kendi menfaatı için kullanmak isterken bir ilerisinde gelen nesil kendisini ilmen geçmekte ve 3 ya da 4 mnesil sonra yalanlamaktadır. eskiden atom bölünemezdi faraza buna iman eden kimse şimdi bir yalana iman etmiştir diyen de yine bir materyalist olmaktadır.

ateist felsefenin kimyasal tavır olarak biyolojisinden önce su kaynağını bulması ve bu kaynağın çarpışma ile değil telahuk denen karışma ile olacağını bilmeli ve insan atom muamelesi yapmayı kesmesi gerekmektedir. zira o atomdan bomba da yapılıyor.aile içi felaketler atom bombasını aratmayacak niteliktedir.

en nihayetinde atesit eğer ibadet-i taatsız ve ALLAH tealaya imansız bir su kaynağı bulmak istiyorsa kendi biyolojisini değiştirmek zorunda kalacaktır.

sigarayla boğulan bir ciğerin yaşaması, eksi bilmem kaç derecede yaşayan canlılar göze ihtiyaç duymadan varlık kazanan şeyler gibi biyolojik olarak ekstrem varlıkların oluşumunu sağlayacak ve ateizmin aslında evrimsel olarak hangi canlıların biyolojisini oluşturduğunu da bizlere beyan edecektir.

ateizm esasında bu canlıların kendi türevi olduğunu bilmekte ve mümmine soru olarak bunlar sizinle birlikte evrildiği halde siz bunlar birden oluştu diyorsunuz demektedirler.

ALLAH teala bizlerden razı olsun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kişiler

Üst Alt