Neler Yeni

Hoşgeldiniz İslami Forum Sayfası

Tüm özelliklerimize erişmek için şimdi bize katılın. Kaydolduktan ve oturum açtıktan sonra, konular oluşturabilir, mevcut konulara yanıtlar gönderebilir, diğer üyelerinize itibar kazandırabilir, kendi özel mesajınızı edinebilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz. Ayrıca hızlı ve tamamen ücretsizdir, peki ne bekliyorsunuz?
Blue
Red
Green
Orange
Voilet
Slate
Dark

ateizm ve olasılıklar 10 mucizeler (1 Kullanıcı)

  • Konuyu başlatan hado77
  • Başlangıç tarihi
H

hado77

selamun aleykum ve rahmetullahi ve berakatuhu

ateist felsefenin çıkarımlarından biri ve en geçerlisi mucize beklentisidir. ALLAH teala madem kuran-ı hakimi bütün alemlere ve ebedi bir şeklinde göndermiştir o halde neden şu anda herkese imanı hak ettirecek bir mucize olmuyor diye sormaktadırlar.

esasen bu sorunun temelinde yatan şey mantıklıdır ve ancak bir kitapla tasdik edilmiş şeye karşı verilecek cevaptır da diyebiliriz.
ALLAH teala bana karşı gelerek bir şey istiyorsanız bir kitapla gelin demişti. yani kitabı delili olmayan bir kimseyi muhattab almayacaktır zira kendisi 4 kitap ve suhuf sahibidir.

bu kitaplarda hudhudler karıncalar konuşur asaklar yılan olur ve denizler bir işaretle ayrılır. bu haller inanılamayan ve bu yüzden inkara tabi olan hususlardır.

ALLAH teala bu nedenle karşı taraftan bir kitap ister ve der ki seni rezil etmemek için kainatın bilgisi de mevcut olan kitaplar göndermiştim şimdi senin masal dediğin şeylere imanın nasıl olacak kainat izlesin diyecektir.

ateist felsefenin 1. hatası kendisini tanımlamamak ve meydana çıkmamak olarak görülmüştür.

ateist eğer derse ki ben evet bir ilaha inanıyorum ve onsuz yapamam bu da güneştir ve meydana getirdiği dünyada yaşamaktayım bu nedenle yaşadığım her şeyin kaynağı bir ateştir ve ben ateşten yaratılmak ve rızıklanmak konusunda sıkıntı içerisindeyim bana mucize yolu ile aslında bunu benim şanıma yakışır bir rabbin yarattığını gösterin derse mucize ortaya çıkacaktır.

ateist nimeti inkar eden olmalıdır.zira hem tapmakta ve hem de şikayet etmektedir.

ateist ateşin kendisini meydana getirdiğine iman ettiğini kabul etmelidir. benim aslım ateştir demelidir işte o sırada kuran-ı hakimin bütün hükümleri kendisini şimdiye kadar tanımamış şeytani akıl kendisini tanımladı ve şeytan yoktu ama ben onun vazifesini ifa adına burdayım ve kendisine halife diyen insana üstünüm diyen bir hal mevcut olacaktır

ALLAH teala bu kabulden sonra kula in ordan aşağı sen kovulmuş bir varlıksın diyecek ve artık her hal kun feyekun sırrınca mucize olarak adlandırılmaya başlayacaktır.

ateiste mucize gösterilmez değil önce kendinin kim olduğunu söyle sorusu anlamlıdır. bu kişi güneşe taparım ama ona da ihanet ederim diye söze başlayınca ALLAH teala benim mucizeme karşı da böyle yapacağını kabulle başladıysan size neden mucize göstereyim diyecektir.

oyun oynamak istiyorsan fizik biyoloji kimya ile uğraş ama ALLAH teala ile muhavere ciddiyet ister denmektedir. 2. ırak operasyonunda türkiyenin durumu amerikayı birden saf konusunda sertleştirmişti. siz insanlar kendi materyalist anlayışınızda şaka yapmazken inkar edeceğini bildiğim ve yine yan çizileceği kendisi tarafından kabul edilen bu kabule karşı, kuran-ı hakimdeki şeytan tabirini kabul etmiş gözüken kimseye mucize zaten kuran-ı hakimi sayfa sayfa oku senin kendinle mücadelen yazıldı şeklinde açıklanmaktadır.

bunların verasında mucize bir tabak çorbada fırtına oluşturmak değil yaratmak fiilidir. ALLAH teala en büyük ayetleri olan kun emriyle ne yarattığını göstermek ister. yılana dönüşen asa konuşan hudhud ateistin ispat aracı olmak üzere kitapta yer almış ve ateist felsefeye en üst ilminle bunları yapacaksın denmiştir.

mümmine ise sen halife olarak farklı bir alanda yaşayacaksın ve haşre şahit kalacaksın denmektedir.

toplamda sorun şudur ateist kendisine kimlik kazanmadan kendisindeki inhirafı ve ihaneti ve ateşten yaratıldığını kabul etmeden yani kendi ilahını ortaya koymadan önce başka ilah anlayışını sorgulayamayacaktır.ateist felsefe kuran-ı hakimin ifadesi ile ben şeytanım demelidir.

ben deyip başlayan ve sonunda evet şeytan bu kitaba göre benmişim şeklinde bitecek itiraftan sonra ateist aslında delil de istemeyecek iman için yardım talep edecektir de denebilir. ALLAH teala kim olursa olsun karşısında bilinç kazanmış bir şey görmek ister hele ki insan kılığında ise. yoksa muhattabiyetsizliğe rağmen ateist felsefenin rızık boyutu hayatın nebat boyutudur.

kişi giydiği kılığın ne olduğunu itiraf ederse ve buna gerçekten iman ettim diyerek satanistlik adına değil güneşe taparlık bakımından şeytana tapan değil bizatihi kendisi olduğunu söylerse dinin mucize ayağı devreye gişrecektir. şeytan olduğunu ve bunu kainatın yarattığını kabul etmek haliyle kitab-ı mubin önünde 1-0 mağlup olarak işe başlayacaktır.

ALLAH teala bizlerden razı olsun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kişiler

Üst Alt