Neler Yeni

Hoşgeldiniz İslami Forum Sayfası

Tüm özelliklerimize erişmek için şimdi bize katılın. Kaydolduktan ve oturum açtıktan sonra, konular oluşturabilir, mevcut konulara yanıtlar gönderebilir, diğer üyelerinize itibar kazandırabilir, kendi özel mesajınızı edinebilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz. Ayrıca hızlı ve tamamen ücretsizdir, peki ne bekliyorsunuz?
Blue
Red
Green
Orange
Voilet
Slate
Dark

Ateistin şehadeti (1 Kullanıcı)

Hasan011974

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
289
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
50
Bir müslüman.. Bir ateşperest.. Birlikte çalışıyorlar. Namaz vakti.
Müslüman:
-Namaz kılacağım. Namaz kılarken, bana ilişmiyeceğine dair söz verir misin?
-Veririm.
Namaz....
Bir müddet sonra... Ateşperest. İbadet zamanı...

-Şimdi sıra ben de, ben ibâdet ederken, bana ilişmiyeceğine söz verirmisin.

-Olur sana ilişmem... Rahatça ibâdetini yapabilirsin.
Fakat ateşperest ateşe tapmak üzere secdeye varınca, Müslüman hemen üzerine atılır. Sözünde duramaz.. Tam o esnada şöyle bir ses duyar:

- Söz verdiğin zaman sözünü yerine getir.

Bunun üzerine adama ilişmeden geri çekilir. Sonra ateşperest ibâdetini bitirdiğinde sorar:

-Evvela hücum ettin. Sonra niye vazgeçtin?...

-Allah'dan başkasına secde ettiğin zaman, dayanamadım, üzerine atıldım. Seni öldürmek istiyordum. Fakat tam o anda :

-Söz verdiğin zaman ahdini yerine getir, diyen bir ses, beni o teşebbüsümden alıkoydu.

Bunun üzerine mecûsi:
-Şimdi inandım ki, asıl ve gerçek ilâh senin Rabbindir. Kendi düşmanı için dostunu bile azarlıyor. İşte huzurunda müslüman oluyorum diyerek kelime-i şehâdet getirir..


selam ve dua ile...
 
H

hado77

selamün aleyküm ve rahmetullahi ve berakatühü

Kendi düşmanı için dostunu bile azarlıyor.
ALLAH(cc) kullarından bir kısmına nimet verir de önce o kulunu diğer insanlar nazarında ehven hal sahibi yapar. o kul emin olur eşyaya mala ve paraya. ama bir husus mahremdir ve bu hususta ALLAH(cc) o kulu her halde itap eder. o namahrem anlayışıdır. o anlayış uyulması ve asla başka şekilde anlaşılmaması gereken husus olması bakımından ALLAH(cc) ilk önce sevdiği veya rahlesinin karşısına oturttuğu kulu sorguya çeker. asıl düşmanın içinde yaşattığın nefsindir der. önce onu ıslah et. ve diğerlerinin rızkını da unutma. bu hesap soruşta ALLAH(cc) hiç bir kuluna hiç bir namahremi dokundurmuyor desek yeridir. zina fiil itibariyle yakınlaştıkça mümkün olmayan bir fiil gibi olduğu bu fiile yakın duranların bunu işlemediklerini aslında cehennemi bir hayatta olduklarını ve insanlara hoş gösterilmeye çalışılan hayatın aslında çok açık olarak cehennemde zebanilerin gözetiminde bir hayat tarzı gibi olduğunu gösterir bu alem. bu şundandır. kişi ya da kimse ALLAH(cc) emrinin dışına çıkamaz. bunu açıkça ifade edecek hali de yoktur. çünkü küfür öyle tek başına kalınıp kabul edilecek bir şey değildir. zibidilik hali müstesna, çocukluk hali müstesna, bu sınırı ne isteyerek ne de zorla çiğneyebilecek kul yok gibidir hatta yoktur. bu meseleler bir kara delik olmakla meseleye yaklaşıldıkça meseledeki sapıklıklar ortya çıkar mesele zina meselesi değil aslında kül olarak sapık bir zihniyetin büyüttüğü bir olay meselesi olur. o yüzden kimse öyle kolay kolay zinaya yeltenemez. bu cesarettir, yapamaz, yaptığında ilahi tokatı yer. o zaman ne anlamı kaldı imtihanın.ALLAH(cc) kulu efendimiz(SAS) ayı ikiye böldüğünde, iman edenler kadar etnmeyenler de oldu. biz ve hüve ala külli şey'İn kadir sırrını anlamadık. ashab devri şöyle kötüydü böyle kötüydü derken., ALLAH(cc) değişen hiç bir şey yok nefsininzi o kata indirirsek siz de o zamanı yaşarsınız diye buyurunca anladık ki, gören göz sahipleri kelamın her hali hakmış ve burdaymış demeye başladı, meseleye şahit olanlar anladı ki ALLAH(cc) bulunduğu yerde emre itaatsizlik değil rezil bir yaşamın yardakçıları var. esasen hepsi zinakar da biri bu fiili işlemey yelteniyor diğerleri sırasını bekliyor. bu hal cehennemdir ve itabı görür de durmazsa tam cehennem olur ALLAH(cc) onu huzurundan kovar ve o af kapısında af edilmek için yıllarca bekler. ALLAH(cc) bu fiile rızası yoktur ve huzurunda yaptırmaz demek bu. yaptıklarını iddia edenler de nerede ve nasıl sorusuna cevap veremez kala kala bir göz zinası yani tek zina hali kalır. o yüzden göz haramdan korunmalı ve ırz ve iffet her halde başımıza gökten bir kaya düşmeden yer ile yeksan edilmemeli. ALLAH(cc) kendi rahlesine yakınlaştırdığı kullarını önce ve her daim zinanın her çeşidine karşı uyarır. bu fiili işleme bile işletmez bir çok kişiye başkasına yaptığı iddia edilen her fiil aslında kendi öz nefsinedir, ve öyle bir adalet vardır ki anlayamaz insan bu ne biçim bir kudrette insanı halden hale sokuyor yaptığı pisliği kendi kendine karşı işliyor akıl hafsala durur.insanın yaratılışı başa aşağı olur ve her yerde la ilahe illallah lafzını terennüm eder.ALLAH(cc) bizlerden razı olsun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kişiler

Üst Alt