Aşkâ Mecnun
Kayıtlı Kullanıcı
Ateist Düşünceler I
Genç bir ateist ile aramda geçen konuları paylaşmak istedim.
- Daha çok konuşmak istiyorum içimde kalan olmasın,:
*Selam iyi akşamlar
*Naber nasılsın?
Ateist:
*selamlar
*iyim
*sen nasılsın
- Daha çok konuşmak istiyorum içimde kalan olmasın,:
*teşekkür ederim
*bende iyiyim
Ateist:
*rabbin iyilik versin
*
- Daha çok konuşmak istiyorum içimde kalan olmasın,:
*teşekkür ederim âmin inşallah
*rabbim iyilik versin
Ateist:
*
*nasıl gidiyor
*moraller nasıl
- Daha çok konuşmak istiyorum içimde kalan olmasın,:
*şükür
*iyi diyelim iyi olsun
*ya senin?
Ateist:
*çok iyim
*dün sabahtan a….. gittim
*iyice bir dinlendim
*yolda bir küçük salaş bir yer buldum
*hayriye abla diye biri var
*oranın sahibi
*çok şeker tonton bir teyze
*inanılmaz tatlı bir sohbeti var
*giderken orada güzel bir köy kahvaltısı yaptım
*hava çok güzeldi
*güneşe karşı oturdum
*içimi ve ruhumu ısıttı
*doğanın güzelliği cabası
*tepede bir yer
*geniş bir ormana hakim
- Daha çok konuşmak istiyorum içimde kalan olmasın,:
*ne kadar güzel
Ateist:
*çok huzur vericiydi
*sonbaharın bütün renklerini görüyorsun
- Daha çok konuşmak istiyorum içimde kalan olmasın,:
*hayalimde olan ve sürekli ertelediğim bir istek
*
*doğayla iç içe yürüyüş yapmak
*orman havası solmak
*ahahh
*bolu yedi göllere gitmeye çok isterdim şimdi
*
Ateist:
*yap böyle birşey
*iyi geliyor insana
*a… for………..diye bir pansiyon var
*orada kaldım
*bungalov odalarda
*arada sahile indim
*ayakabılarımı çıkardım o buz gibi suda yürüdüm biraz
*sonra dönüşte yine hayriye ablanın yanına kahve içmeye gittim
*bugün 4 gibi döndüm
- Daha çok konuşmak istiyorum içimde kalan olmasın,:
*biliyorum ş....... merkezde bizim devre mülkümüz var her yaz giderim bu yıl bende a....... gitmiştim
*ama inanırmısın
*istanbul insanı artık çok yoruyor
*havasından suyundan
*bunaltı veriyor
*bir gün bende yapmak isterim bu tür değişikliği yanıma yol arkadaşı bulabilirsem elbette